Още по рядко се кара и нормално ако е на бензин, в повечето случаи за изпреварване или ако се налага бързо изнасяне.
Докато не ми свърши газта и се наложи да покарам на бензин.
Първоначално всичко нормално, докато не се наложи да потдържам постоянна скорост.
Когато за малко повече време се задържат еднакви обороти заглъхва (стил свъши бензина), но ако подам газ проблема изчезва, докато не се задържат постоянни обороти отново.
Ако се раздава газта няма проблем, ако се ускорява нормално също, проблемите започват когато се опитваш да задържиш постоянна скорост (респ. обороти).
Първото което ми дойде на ум е ТПС -а, викам си явно има изтрит участък, понеже бях убеден че е той, направо го свалих (с дигиталния волтметър малко трудно се хващат прескачания, затова даже и не се пробвах).
Видимо беше наред, но за всеки случай го смених с друг (другия го имах, не съм го купувал специално за пробата), при тест драйв проблема е отново същия.
Следващата проверка е регулатора на горивото, викам си втвърдила му се е много мембраната и задържа отворен. Отворих и него, в действителност си беше поопекан, но не изглеждаше там да е проблема, смених и него с друг, не нов (свалян от някъде), но с доста по мека мембрана. Проблема остана същия.
Температурния датчик го изключих като заподозрян едно, че симптомите при развален такъв са други, друго, че показваше почти същите стойности като този с който съм запушил втората дупка на тройника.
Дюзата ми се видя че прави добра метла, но въпреки това я свалих да не би да има нещо по цедките и. Както се очакваше видими проблеми нямаше.
И понеже е моно, то не останаха други елементи в системата, освен компютъра и бензиновата помпа.
По-нелогичният вариант беше помпата и особено поради факта, че се сваля доста по трудно реших първо да пробвам с компютъра.
Да кажа малко за компютъра. На времето се рестартираше на всяко палене ("функция на газовата"). Преди 3-4 години откачих ламбдата, компа спря да се ошашква и естествено, аз спрях рестартирането, като от октомври 2010 до преди 3 седмици компа не беше ресетван.
Преди да направя всичко това което описах по горе възстанових захранването на компютъра както си е оригинално, понеже за да не режа и съединявам на времето просто изключих релето и прехвърлих веригата която прекъсва на нормално затворения контакт.
Ако се чудите защо не съм ползвал vag-com, спираше ме обема на настолния компютър понеже кабела ми е на com порт.
Компютъра на моя двигател е 1H0 907 311 H, компютрите които имам са един от АБД( не помня номера), един от друг АБС '94 (8A0 907 331 H), и един 8A0 907 331 K, който в последствие се оказа от AAM '95.
Бърза справка в аутодата показа че пиновете им съвпадат (на всичките) и за пробата са взаимозаменяеми.
Да, пали и работи и с компютър от абд, но трудно се форсира, държи нисък и накъсан празен ход.
Компютъра от АБС и преди съм го пробвал и сякаш вървеше по малко с него, на всичкото отгоре държи и много ниски обороти на ПХ.
Компютъра от AAM отново ми се струва, че върви по малко, но празният му ход е ~900 об (празен ход за който мечтая отдавна

Темата я пускам къде информативно къде да събера мнения има ли други с проблем като моя, евентуално някой ако има идея какво се е случило за да се повреди.
ПП да спомена само нещо за бобината, имам съмнения че "връща" през управляващия проводник, понеже сондата на ключа за газовата е хванат там и с друга бобина не работи (не разполагам с осцилоскоп за да видя какво се случва)
Ако някой е прочел поста до тук съжалявам за дългия роман който написах
