Голф-3 1.4 АБД-смяна на фланеца на антифриза.

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
tot_1425
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:20
Автомобил: GOLF 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: Ямбол

Голф-3 1.4 АБД-смяна на фланеца на антифриза.

Мнениеот tot_1425 » Нед 02 дек 2012 8:43


Голф-3 1.4 АБД-смяна на фланеца на антифриза.Здравейте,колеги!От известно време ми се губеше по малко антифриз.Оглеждах на студен и эагрят двигател и нищо не открих.До преди няколко дни,когато след кратък пробег вдигнах капака и фланеца /таралеж,трипътник/беше мазен.Последваха няколко бързи огледа докато установя точно откъде е теча-като е студен или загрят двигателя не се вижда нищо.Появява се само когато не е много загрят-или поне само тогава се вижда откъде сълзи.Загрее ли се изпарява и иди го търси.При мен теча беше между блока и фланеца.http://media.snimka.bg/s1/1450/02914322 ... al.jpg?r=0 и http://media.snimka.bg/s1/1450/029143228.jpg?r=0.Купих нови фланец,капак за термостата и О-пръстени от Авто+"Топран" за 20лв.всичко,антифриз и силикон и отскочих до село.Оказа се,че можех да мина тънко само със силикон и О-пръстен,но ремонта го правих на село в събота и ако трябваше да се купуват частите след разглобяването щеше да стане една...Затова купих всичко предварително.http://media.snimka.bg/s1/1450/029143229.jpg?r=0 и се започна http://media.snimka.bg/s1/1450/029143230.jpg?r=0 с разглобяването.Няколко снимки на маркучите за да не се чудя после кой къде беше http://media.snimka.bg/s1/1450/029143231.jpg?r=0 , http://media.snimka.bg/s1/1450/029143232.jpg?r=0, http://media.snimka.bg/s1/1450/029143233.jpg?r=0 .Предварително махнах капачката на делкото и палеца за да не пречат . Един съвет от мен:пригответе си комлект ХУБАВИ шестограми-в случая ви трябва шестограм 6.Имам 2 комплекта и досега са ми вършили работа.При развиване на двата болта,които държат фланеца шестограмите ми-и двата комплекта са купени от "Левчето" се усукаха като парапет от ковано желязо :banghead: :bowdown .Няколко челни удара с руската отвертка и дорник и болтовете се предадоха -развих ги със същите тези усукани шестограми.Отлепиха от раэ с изпукване,вероятно са лепени с нещо.Нататък е лесно http://media.snimka.bg/s1/1450/029143235.jpg?r=0 , http://media.snimka.bg/s1/1450/029143234.jpg?r=0 стар и нов О- пръстен http://media.snimka.bg/s1/1450/029143236.jpg?r=0 .За противниците на силикона-фланеца ми беше мазан със силикон по уплътнението-от следващите снимки се вижда защо.Така съм купил колата преди 6 години и досега е нямало проблем. http://media.snimka.bg/s1/1450/029143234.jpg?r=0 , http://media.snimka.bg/s1/1450/029143242.jpg?r=0 , http://media.snimka.bg/s1/1450/029143243.jpg?r=0 , http://media.snimka.bg/s1/1450/029143249.jpg?r=0 .Наръфано от мишоци scare scare. Следва търкане със шкурка поставена върху равна плочка http://media.snimka.bg/s1/1450/029143246.jpg?r=0 , http://media.snimka.bg/s1/1450/029143250.jpg?r=0 , http://media.snimka.bg/s1/1450/029143251.jpg?r=0 , След зачистване на блока монтаж на новия фланец.Намазах силикон в канала на фланеца,поставих и притиснах О-пръстена и забърсах излишния силикон от вътрешната страна на уплътнението там където ще минава антифриза.Отвън го оставих,защото все пак останаха малки язвички по блока-аз да не съм шлайфмашина :mrgreen: http://media.snimka.bg/s1/1450/029143253.jpg?r=0 , Монтирания фланец http://media.snimka.bg/s1/1450/029143254.jpg?r=0 , http://media.snimka.bg/s1/1450/029143256.jpg?r=0 , окичване на маркучите http://media.snimka.bg/s1/1450/029143255.jpg?r=0 , Пълнене на системата с антифриз http://media.snimka.bg/s1/1450/029143257.jpg?r=0 , http://media.snimka.bg/s1/1450/029143258.jpg?r=0 ,ПРи пълненето извадих маркучите на парното един по един докато доливах за да излезе въздуха от радиаторчето http://media.snimka.bg/s1/1450/029143269.jpg?r=0 , Всичко е поставено на място http://media.snimka.bg/s1/1450/029143260.jpg?r=0 , Проверка от главния майстор http://media.snimka.bg/s1/1450/029143265.jpg?r=0 , http://media.snimka.bg/s1/1450/029143266.jpg?r=0 , и проба на място http://media.snimka.bg/s1/1450/029143268.jpg?r=0 , http://media.snimka.bg/s1/1450/029143275.jpg?r=0 , http://media.snimka.bg/s1/1450/029143278.jpg?r=0 , :D . Следва миене и :drinking: .Да не забравя и помощника : :kissy: :applause: и 20 ст. за харчлък! :) :) :) ! love.vwclub П.П.Щях да забравя-това остана от спестените пари за ремонта http://media.snimka.bg/s1/1450/029143354.jpg?r=0 :beer Успех на всички ,които са решили да си правят сами ремонтите!На другите пожелавам да попадат само на читави майстори!




Потребителски аватар
Rumbata_1
Мнения: 137
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф-3 1.4 АБД-смяна на фланеца на антифриза.

Мнениеот Rumbata_1 » Вто 04 дек 2012 20:43


Много хубава и полезна тема колега :bowdown

ПС: Само една препоръка за линковета към снимките - за да се виждат снимките директно на страничката, а не линкове към тях, можеш да използваш бутона "Img" над полето за писане на мнения. :beer


Потребителски аватар
tot_1425
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:20
Автомобил: GOLF 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: Ямбол

Re: Голф-3 1.4 АБД-смяна на фланеца на антифриза.

Мнениеот tot_1425 » Вто 04 дек 2012 23:31


Rumbata_1 ,благодаря за съвета!За първи път пускам тема и някои неща не са ми ясни.Имах желанието да помогна на хората с по-малки финанси да решат един от проблемите си със собствените си ръце,както аз съм решил някои от моите след четене във форума .Когато човек види как да го направи добива кураж да се заеме сам с някои ремонти.От този форум съм научил доста неща и част от тях съм използвал на моята кола.Надявам се и аз да съм помогнал на някой-сега или в бъдеще. love.vw


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф-3 1.4 АБД-смяна на фланеца на антифриза.

Мнениеот genov1 » Пет 11 яну 2013 11:23


Браво колега, много кадърно си го направил, със шкурката, така се работи. И много старателно написана тема. Тези течове от фланците са много досадни. Аз съм сменял и двата фланеца на главата, но тогава бях свалял главата за шлайф и бяха ми ги минали на фрезата, но на място така се прави със шкурката. Ако слагаш нов фланец със нов О-пръстен може да минеш без силикон, но щом така си решил лошо няма


Потребителски аватар
tot_1425
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:20
Автомобил: GOLF 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: Ямбол

Re: Голф-3 1.4 АБД-смяна на фланеца на антифриза.

Мнениеот tot_1425 » Пет 11 яну 2013 15:04


Аз също мислех да не слагам силикон,но язвите по челото на главата ми се видяха дълбоки и прецених,че само О-пръстена може и да не уплътни достатъчно.Силикона е само по челото на уплътнението и от външна страна.Засега теч няма :D .


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Голф-3 1.4 АБД-смяна на фланеца на антифриза.

Мнениеот parno » Пет 11 яну 2013 15:09


колега я кажи за закъснителите на помпата :roll:
ти ли си ги слагал или така си дойде колата?


Потребителски аватар
tot_1425
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:20
Автомобил: GOLF 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: Ямбол

Re: Голф-3 1.4 АБД-смяна на фланеца на антифриза.

Мнениеот tot_1425 » Съб 12 яну 2013 1:09


Колега parno,доколкото разбирам под закъснител имаш предвид тия щуцери(или клапани)на спирачната помпа в които са хванати предна лява и задна дясна спирачна тръбичка. ИзображениеНе,не съм го слагал аз.Така купих голфа.Първи и единствен собственик преди джамбазина по документи -76 годишен италианец(нищо не пишеше за внука му :) :drive ).Закъснителите каква роля играят?От въпроса ти разбирам ,че са допълнително слагани,но съм виждал и на други голфове.


Потребителски аватар
G-HELL
Мнения: 527
Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:58
Автомобил: Golf MKIII
Двигател:
Местоположение: Лясковец, Велико Търново,България

Re: Голф-3 1.4 АБД-смяна на фланеца на антифриза.

Мнениеот G-HELL » Нед 01 дек 2013 14:30


Добър ден колеги. Малко ми е неудобно да повдигам така темата, но да не пускам нова... Ще ме извинявате ама съм малко невеж и разглобявам си някав едни пласмасови седморци нах*йници, че да видя, да сменям там, (преди туй източих антифриза естествено..) че колата взе да гори повече охладителна течност от колкот гориво (това в кръга на шегата) и до тук нещата за мен са си ясни колкото и да не му разбирам а да се имам за "разбирач" но едва едно "НО"... Та озадачи ме следното -> има едни два маркуча дето идвад от някъде от под моното, най-вероятно за подгрев и въпросните маркучи бяха сухи Като развих там шестограмите и махнах този "седморник", "октопод", "фланец" или както там му се вика (ще се сменя нов понеже е намачкан начупен и лепен със обикновен прозрачен силикон) го разгледах и където влизат тези маркучи няма отвори на това пластмасово тяло та си викам ето защо са сухи и маркучите тези двата които споменавам Това доста ме учуди за това се обръщам към вас може да има някой който да ми каже нещо по въпроса. Моторетката е пак АБД 1.4 (Г3)

П.С. Ще се надявам на скорошен отговор понеже утре евентуално ще се закупуват новите неща и ще се монтират на колата.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Голф-3 1.4 АБД-смяна на фланеца на антифриза.

Мнениеот Winner25 » Нед 01 дек 2013 16:57


Най ероятно са за подгрев на всмукателния колектор. Ако маркучите и колектора са здрави, най добре е да ги свържеш и тях.


Потребителски аватар
G-HELL
Мнения: 527
Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:58
Автомобил: Golf MKIII
Двигател:
Местоположение: Лясковец, Велико Търново,България

Re: Голф-3 1.4 АБД-смяна на фланеца на антифриза.

Мнениеот G-HELL » Нед 01 дек 2013 17:49


За тези маркучи става въпрос Изображение бяха сухи нали, демек не е циркулирала през тях охладителна течност, а и после като погледнах пласмасото тяло дето е към блока нали има от горна страна 3 щуцера единият май беше за преливника на разширителния съд, другите два влизаха тез маркучи, то хубаво ама където са щуцерите явно или заводско е затапено и няма отвори това пластмасово тяло или някой нещо е лепил или да е клеясало не знам ама човърках с отверка и ми се стори, че реално няма дупки, това ме учуди :rolleyes Ще видим като купим утре новата пластмаса дали си ги ума тези отвори, ако ги няма то няма и смисъл от маркучите да се закачат понеже няма да минава антифриз да затопля там под моното...

Изображение това е от към блока иначе само ще се почисти и забърше няма нужда от силикони :wink

Изображение тук се вижда и антифриза, който изглежда добре, но май ще го оставим за Ладата, а аз ще си налея нов + дестилирана вода естествено. Купил съм 3 литра вода и имам под ръка 1,5л концентрат някакъв I.G.A.T. ще се смеси в една 5 литра туба и ще се налее колкото иска да побере, останалото за даливане от време на време, ако трябва (все пак водата се изпарява). Смятам, че на -30 да ще е добре :) Иначе колата е със сменен радиатор и ми бяха налели вода, така съм карал 500-1000км макс, наляхме антифриз и водна помпа протече, хайде сменяй водна помпа и ангренажен ремък (това след като купихме колата разбира се) Просто пълни некадърници са ремонтирали колата - водната помпа 1 болт и липсваше и се стресирах да не е скъсан, но за късмет го нямаше, също и тя беше мазана със силикон, сега и този седморник и той мазан със силикон. Течовете на масло поуправихме, сега загубата на охладителна течност остава.


radomen87
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 11 авг 2013 23:48
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEK 96

Re: Голф-3 1.4 АБД-смяна на фланеца на антифриза.

Мнениеот radomen87 » Нед 01 дек 2013 19:11


Карах с такъв антифриз 3 години останах доволен. Ама за да е -30 трябва да е 1:1 с водата.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта