pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
gsfg
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 04 дек 2012 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя

Мнениеот gsfg » Пет 07 дек 2012 14:01


Здравете колеги
моля ако някой е патил или знае да помогне
като запаля след 5 минути започва да ми мига жълтото реотанче което до колкото знам се появява когато компа е засякал някаква грешка.като натисна педала за спираката премигването спира и не след дълго пак се появява всичко друго си работи нормално.Ходих на майстор казаха ми стоп машинка, смених я с нова но проблема си остана купих кабели VAC-COM закачих я и ми искарва грешка 00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent ровех в нета пише стоп машинка-смених я, крушки на стоповете-смених ги друго не знам какво да търся ако някой знае нещо моля да помага не може на всеки 10км да натискам спирачката за да спре да мига




StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя

Мнениеот StrEagle » Пет 07 дек 2012 14:46


Кабелите?


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя

Мнениеот ДАНЧО » Съб 08 дек 2012 15:46


А като натискаш спирачката стоповете светят ли.Самата стоп машинка има едно палче което се настройва , издърпай го докрай и пусни педала на спирачката бавно.Би трябвало да се чуе леко щракване.


gsfg
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 04 дек 2012 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя

Мнениеот gsfg » Съб 08 дек 2012 19:10


светят стоповете тя самата стоп машинка има два контакта нормално отворен и нормално затворен 4 крачета. но как се настройва не знам едните кабели отиват на стоповете но другия каде нормално затворения не знам пише че отива в компа но от стоп машинката до компа има ли нещо бушонче или реле нещо не знам.Според мене грешката моято ми дава
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent означава че компа не вижда нормално затворения контакт на стоп машинката като закача мултицета тя си работи нормално.


Varbanov
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
Автомобил: Audi
Двигател: AEL
Местоположение: Плевен

Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя

Мнениеот Varbanov » Нед 09 дек 2012 17:56


Виж предпазител F13, 10A


gsfg
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 04 дек 2012 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя

Мнениеот gsfg » Нед 09 дек 2012 21:11


всички предпазители са здрави а и стоповете светят


Varbanov
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
Автомобил: Audi
Двигател: AEL
Местоположение: Плевен

Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя

Мнениеот Varbanov » Пон 10 дек 2012 9:23


От ECU излизат два кабела червен-черен и червен-сив от пин съответно номер 20 и 9. Влизат в стоп машинката. По първата линия (отворения кръг) след стоп машинката, продължава с цвят червено-жълт към предпазител F13, и след него към клемореда на контактния ключ(ако колата е произведена до 04.99)или направо след предпазителя до плюса на акумулатора(ако е призведена след 05.99).
По втората верига (затворения кръг) с червено-сивия кабел след стоп машинката веригата продължава в червено-бял цвят където е свързана с множество соленоиди, сензори, релета, което преполага записани множество грешки. Така, че провери първо дали функционира правилно машинката, а след това и веригите. :да:

Виж и следния тест с VAGа:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00741


gsfg
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 04 дек 2012 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя

Мнениеот gsfg » Пон 10 дек 2012 21:54


закачих я с VAC com a на 6 ти канал Brake Switch 2то прозорче ми дава 011 и като натисна педала на спирачката става 111 нещо не разбрах http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00741 обяснението така ли трябва или не а стоп машинката работи нормално с мултицет като я закача.


Varbanov
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
Автомобил: Audi
Двигател: AEL
Местоположение: Плевен

Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя

Мнениеот Varbanov » Вто 11 дек 2012 9:16


1. При отпуснат педал на спирачката: 000
2. При натиснат (бавно) педал: 011 (като двете единици трябва да се появят едновременно)
Ако не се появяват едновременно ключа е вероятно дефектен.

Като имаш впредвид, че западняците сменят без да помислят, си мисля, че ако не се появяват едновременно може би е нужен малко реглаж. независимо, че си с нова машинка.
Щом ти дава 011 без да си натиснал спирачката, значи отворената верига в момента е затворена, а затворената остава отворена. Поиграй си малко с регулировката.

Виж и да не си монтирал новата по неправилен начин:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1158315


gsfg
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 04 дек 2012 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя

Мнениеот gsfg » Съб 15 дек 2012 15:58


Днес пак проверих стоп машинката с мултицета работи нормално като не е натиснат педала нормално затворения контакт е затворен като натисна той отваря а затваря нормално затворения който светва стоповете но като го закача с ваг кома ми дава на 6 канал пак 110 и като натисна става 111. Пробвах да регулирам стоп машинката но ефекта е същия стоп машинката е на резба с контра гайка. Намерих схемата на която след стоп машинката едната точка на която мога да проследя веригата е бушон F 1 и след това отива в някакъв MAF senzor на 3 пин каде се намира той за да видя здрава ли е веригата.


Varbanov
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
Автомобил: Audi
Двигател: AEL
Местоположение: Плевен

Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя

Мнениеот Varbanov » Съб 15 дек 2012 19:04


Предпазителя е F13, МAF е дебитомера, на който трети пин наистина е края на веригата (затворената). Прбвай следното: Махни стоп машинката и свържи с мост затворената верига. Включи VAGa и пак провери на 6ти канал. Трябва да показва 000. Ако после я вържеш и пак изкарва 110, нещо не е наред в нея.

Последна промяна от Varbanov на Нед 16 дек 2012 17:33, променено общо 1 път.


gsfg
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 04 дек 2012 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя

Мнениеот gsfg » Съб 15 дек 2012 21:28


а с поред схемата,на 1 и 3 с маса би трябвяло да ми покаже 11-13 волта което според мене ако е така проблема е някаде по червено-белия кабел. НО ако няма напрежение логично е от ECU до стоп-машинката да има проблем.Ще пробвам да замостя директо на буксата надявам се да покаже 000,но се съмнявам.по схемата трябва от крачето на червено-белия кабел до 3 пин на дебитомера трябва да ми даде верига или се лъжа.А предпазителя при мен излиза F1-15A AUTODATA може да греша


Varbanov
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
Автомобил: Audi
Двигател: AEL
Местоположение: Плевен

Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя

Мнениеот Varbanov » Нед 16 дек 2012 17:57


F1 е за затворената верига. F 13 е за отворената. Можеш да провериш на първи и на трети пин на машинката спрямо маса дали присъстват 12V (като проверявяш затворената да си на контакт (трети пин). Другата част на веригата може да я провериш, но трябва да знаш месеца на производство на колата, че виждам три варианта на изходите на ECU то. Но по лесно е да направиш това, което ти казах по-горе.
ПП:
Бях написал в предния пост F1, да се чете F13.


svetlio_73
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 18 яну 2011 15:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя

Мнениеот svetlio_73 » Нед 16 дек 2012 21:59


Колега карам Golf 3 1.9 TDI AHU. Имах подобният проблем като твоя, след като ми смениха клемореда(ключа за запалването) веднага след като запалих колата след 30 секунди ми светна лампата на подгряващите свещи.Консултирах се на няколко места със специалисти и тяхното мнение беше че имам някакъв проблем в електрониката, оказа се че целият проблем е във реле 119 което отчита натрупана грешка която беше изчистена.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта