Здравете колеги
моля ако някой е патил или знае да помогне
като запаля след 5 минути започва да ми мига жълтото реотанче което до колкото знам се появява когато компа е засякал някаква грешка.като натисна педала за спираката премигването спира и не след дълго пак се появява всичко друго си работи нормално.Ходих на майстор казаха ми стоп машинка, смених я с нова но проблема си остана купих кабели VAC-COM закачих я и ми искарва грешка 00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent ровех в нета пише стоп машинка-смених я, крушки на стоповете-смених ги друго не знам какво да търся ако някой знае нещо моля да помага не може на всеки 10км да натискам спирачката за да спре да мига
pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя
- ДАНЧО
- Мнения: 794
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: AVB 2003
- Местоположение: Ст.Загора
Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя
А като натискаш спирачката стоповете светят ли.Самата стоп машинка има едно палче което се настройва , издърпай го докрай и пусни педала на спирачката бавно.Би трябвало да се чуе леко щракване.
Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя
светят стоповете тя самата стоп машинка има два контакта нормално отворен и нормално затворен 4 крачета. но как се настройва не знам едните кабели отиват на стоповете но другия каде нормално затворения не знам пише че отива в компа но от стоп машинката до компа има ли нещо бушонче или реле нещо не знам.Според мене грешката моято ми дава
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent означава че компа не вижда нормално затворения контакт на стоп машинката като закача мултицета тя си работи нормално.
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent означава че компа не вижда нормално затворения контакт на стоп машинката като закача мултицета тя си работи нормално.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
- Автомобил: Audi
- Двигател: AEL
- Местоположение: Плевен
Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя
Виж предпазител F13, 10A
Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя
всички предпазители са здрави а и стоповете светят
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
- Автомобил: Audi
- Двигател: AEL
- Местоположение: Плевен
Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя
От ECU излизат два кабела червен-черен и червен-сив от пин съответно номер 20 и 9. Влизат в стоп машинката. По първата линия (отворения кръг) след стоп машинката, продължава с цвят червено-жълт към предпазител F13, и след него към клемореда на контактния ключ(ако колата е произведена до 04.99)или направо след предпазителя до плюса на акумулатора(ако е призведена след 05.99).
По втората верига (затворения кръг) с червено-сивия кабел след стоп машинката веригата продължава в червено-бял цвят където е свързана с множество соленоиди, сензори, релета, което преполага записани множество грешки. Така, че провери първо дали функционира правилно машинката, а след това и веригите.
Виж и следния тест с VAGа:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00741
По втората верига (затворения кръг) с червено-сивия кабел след стоп машинката веригата продължава в червено-бял цвят където е свързана с множество соленоиди, сензори, релета, което преполага записани множество грешки. Така, че провери първо дали функционира правилно машинката, а след това и веригите.

Виж и следния тест с VAGа:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00741
Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя
закачих я с VAC com a на 6 ти канал Brake Switch 2то прозорче ми дава 011 и като натисна педала на спирачката става 111 нещо не разбрах http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00741 обяснението така ли трябва или не а стоп машинката работи нормално с мултицет като я закача.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
- Автомобил: Audi
- Двигател: AEL
- Местоположение: Плевен
Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя
1. При отпуснат педал на спирачката: 000
2. При натиснат (бавно) педал: 011 (като двете единици трябва да се появят едновременно)
Ако не се появяват едновременно ключа е вероятно дефектен.
Като имаш впредвид, че западняците сменят без да помислят, си мисля, че ако не се появяват едновременно може би е нужен малко реглаж. независимо, че си с нова машинка.
Щом ти дава 011 без да си натиснал спирачката, значи отворената верига в момента е затворена, а затворената остава отворена. Поиграй си малко с регулировката.
Виж и да не си монтирал новата по неправилен начин:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1158315
2. При натиснат (бавно) педал: 011 (като двете единици трябва да се появят едновременно)
Ако не се появяват едновременно ключа е вероятно дефектен.
Като имаш впредвид, че западняците сменят без да помислят, си мисля, че ако не се появяват едновременно може би е нужен малко реглаж. независимо, че си с нова машинка.
Щом ти дава 011 без да си натиснал спирачката, значи отворената верига в момента е затворена, а затворената остава отворена. Поиграй си малко с регулировката.
Виж и да не си монтирал новата по неправилен начин:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1158315
Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя
Днес пак проверих стоп машинката с мултицета работи нормално като не е натиснат педала нормално затворения контакт е затворен като натисна той отваря а затваря нормално затворения който светва стоповете но като го закача с ваг кома ми дава на 6 канал пак 110 и като натисна става 111. Пробвах да регулирам стоп машинката но ефекта е същия стоп машинката е на резба с контра гайка. Намерих схемата на която след стоп машинката едната точка на която мога да проследя веригата е бушон F 1 и след това отива в някакъв MAF senzor на 3 пин каде се намира той за да видя здрава ли е веригата.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
- Автомобил: Audi
- Двигател: AEL
- Местоположение: Плевен
Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя
Предпазителя е F13, МAF е дебитомера, на който трети пин наистина е края на веригата (затворената). Прбвай следното: Махни стоп машинката и свържи с мост затворената верига. Включи VAGa и пак провери на 6ти канал. Трябва да показва 000. Ако после я вържеш и пак изкарва 110, нещо не е наред в нея.
Последна промяна от Varbanov на Нед 16 дек 2012 17:33, променено общо 1 път.
Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя
а с поред схемата,на 1 и 3 с маса би трябвяло да ми покаже 11-13 волта което според мене ако е така проблема е някаде по червено-белия кабел. НО ако няма напрежение логично е от ECU до стоп-машинката да има проблем.Ще пробвам да замостя директо на буксата надявам се да покаже 000,но се съмнявам.по схемата трябва от крачето на червено-белия кабел до 3 пин на дебитомера трябва да ми даде верига или се лъжа.А предпазителя при мен излиза F1-15A AUTODATA може да греша
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
- Автомобил: Audi
- Двигател: AEL
- Местоположение: Плевен
Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя
F1 е за затворената верига. F 13 е за отворената. Можеш да провериш на първи и на трети пин на машинката спрямо маса дали присъстват 12V (като проверявяш затворената да си на контакт (трети пин). Другата част на веригата може да я провериш, но трябва да знаш месеца на производство на колата, че виждам три варианта на изходите на ECU то. Но по лесно е да направиш това, което ти казах по-горе.
ПП:
Бях написал в предния пост F1, да се чете F13.
ПП:
Бях написал в предния пост F1, да се чете F13.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 18 яну 2011 15:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: pasat B5 AHU мига ми жълтата лампа за подгрев на двигателя
Колега карам Golf 3 1.9 TDI AHU. Имах подобният проблем като твоя, след като ми смениха клемореда(ключа за запалването) веднага след като запалих колата след 30 секунди ми светна лампата на подгряващите свещи.Консултирах се на няколко места със специалисти и тяхното мнение беше че имам някакъв проблем в електрониката, оказа се че целият проблем е във реле 119 което отчита натрупана грешка която беше изчистена.