VolksWagen Passat b3 1.8Турбо

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VolksWagen Passat b3 1.8Турбо

Мнениеот vackooo » Чет 29 ное 2012 16:47


Стойките,които може да ми се наложи да ползвам утре при монтажа на разни дреболии,почистени и пръснати ИзображениеИзображение




Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VolksWagen Passat b3 1.8Турбо

Мнениеот vackooo » Пон 03 дек 2012 17:33


ммм днес започнахме инсталацията,тя почти готова да го е.а :wink: наложи се да резнем на едно място купето,но стана и неможе да се разбере,че е рязано,днеска и дюзите трябва да си взема,останаха масалце бензинова помпа и генерация ,а и настойка но вече му се вижда края
Прикачени файлове
151083_477903008915074_728857997_n.jpg
306074_477902442248464_176769666_n.jpg
395050_477902635581778_1819577549_n.jpg


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VolksWagen Passat b3 1.8Турбо

Мнениеот vackooo » Пон 03 дек 2012 19:27


ето ги и тях
Прикачени файлове
DSCF3718.jpg
DSCF3719.jpg
DSCF3720.jpg


Потребителски аватар
vit_autosofia junior
Мнения: 357
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 20:49
Автомобил: Passat B5 3B Highline
Двигател: 1.8T
Местоположение: София

Re: VolksWagen Passat b3 1.8Турбо

Мнениеот vit_autosofia junior » Пон 03 дек 2012 21:51


получава се пъзелчето добре е кихалката е готина и сега ако кажеш малко повече за финансовата част колко ти стъпи всичко ?. :да:


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VolksWagen Passat b3 1.8Турбо

Мнениеот vackooo » Пон 03 дек 2012 23:06


vit_autosofia junior написа:получава се пъзелчето добре е кихалката е готина и сега ако кажеш малко повече за финансовата част колко ти стъпи всичко ?. :да:

Това не е важно...има по-важни неща за мен,като например да се накефя на първото каране примемрно


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VolksWagen Passat b3 1.8Турбо

Мнениеот vackooo » Чет 06 дек 2012 21:29


Утре взимам и термолентата,доста мислих доста питах и реших да си взема нещо,което е надеждно,все пак с това майтапи не бива.Та лентата е на Viper Performance титаниева , като я видях и направо си казах,че това е моята лента.

П.п Отново благодарности към Аудио Спирит,че така съвестно ми нареждат кабелите и към Маднес,че ми помагат със толкова много съвети
Прикачени файлове
18239_491788534175542_1766608279_n.jpg
18239_491788534175542_1766608279_n.jpg (12.15 KиБ) Видяна 3030 пъти


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: VolksWagen Passat b3 1.8Турбо

Мнениеот V@lDo » Чет 06 дек 2012 22:28


Не знам дали си имаш на идея mhihi , но пасата ще тръгне доста приятно. Евала за развитието на проекта.


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VolksWagen Passat b3 1.8Турбо

Мнениеот vackooo » Чет 06 дек 2012 23:14


V@lDo написа:Не знам дали си имаш на идея mhihi , но пасата ще тръгне доста приятно. Евала за развитието на проекта.

В интерес на истината си нямам колега,след доста таксита и рейсове в последните месеци,се надявам да си заслужава цялата тая работа :|


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: VolksWagen Passat b3 1.8Турбо

Мнениеот V@lDo » Пет 07 дек 2012 0:37


Естествено, че си заслужава. Нераждай всичко после в съседния гараж и ще тръгне.


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VolksWagen Passat b3 1.8Турбо

Мнениеот vackooo » Пет 07 дек 2012 1:02


vit_autosofia написа:Като гледам колектора може да се появи леко дроселиране на два от портовете.Добре е да са с еднаква дължина.

П.П.Не се заяждам.Просто съвет

Понеже понякога пропускам важни неща,от преомора и разни такива "незначителни" причини
Не вярвам да има дроселиране и доказвам!
Поне аз така виждам нещата слагам снимка на стоков колектор и на правения,разликата в ръновете е..
Прикачени файлове
024212602.jpg
18218_505455212811625_225952642_n.jpg


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VolksWagen Passat b3 1.8Турбо

Мнениеот vackooo » Пет 07 дек 2012 1:06


V@lDo написа:Естествено, че си заслужава. Нераждай всичко после в съседния гараж и ще тръгне.

И до Маднеса ще стигнем,ако този гараж имаш впредвид


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: VolksWagen Passat b3 1.8Турбо

Мнениеот pe6kata » Пет 07 дек 2012 2:08


vackooo написа:
vit_autosofia написа:Като гледам колектора може да се появи леко дроселиране на два от портовете.Добре е да са с еднаква дължина.

Понеже понякога пропускам важни неща...


нищо важно не си пропуснал.

дроселиране се получава, когато имаш стеснение. След стеснението се получава въпросното дроселиране. При него има увеличаване на скоростта на потока, има и изменение на налягането преди и след стеснението. Неща, дето нямат абсолютно нищо общо с това, че ръновете не били с равни дължини.

Всъщност на вацо ръновете са си с доста равни дължини. нали затова ги е оплел.


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VolksWagen Passat b3 1.8Турбо

Мнениеот vackooo » Пет 07 дек 2012 16:01


pe6kata написа:
vackooo написа:
vit_autosofia написа:Като гледам колектора може да се появи леко дроселиране на два от портовете.Добре е да са с еднаква дължина.

Понеже понякога пропускам важни неща...


нищо важно не си пропуснал.

дроселиране се получава, когато имаш стеснение. След стеснението се получава въпросното дроселиране. При него има увеличаване на скоростта на потока, има и изменение на налягането преди и след стеснението. Неща, дето нямат абсолютно нищо общо с това, че ръновете не били с равни дължини.

Всъщност на вацо ръновете са си с доста равни дължини. нали затова ги е оплел.

Именно,просто на стоковия колектор ръновете имат стеснения,докато на плетения го няма,а и разликите в ръновете на плетения са минимални


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VolksWagen Passat b3 1.8Турбо

Мнениеот vackooo » Нед 09 дек 2012 20:26


Ето и колектора омотан с лентата,мен ме кефи
Прикачени файлове
DSCF3809.jpg
DSCF3807.jpg


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: VolksWagen Passat b3 1.8Турбо

Мнениеот pe6kata » Нед 09 дек 2012 21:26


леко ме притеснява ъгъла, който се образува при преминаването от ръна към фланеца за турбото. То и ти го казах де, но виж примерни снимки за това което ти говоря:

Изображение

Изображение



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта