Е за какво си го сменял веднъж, като е държала 90 ?
Незнам бате моята я проверих отново и установих че долното водно съединение се оказа че е ледено- тоест термостата не отваря за 6 км каране в центъра и температура от 65-75 градуса и то трябва да ръчкам за да достигна 75 !!!
Така че проблема може да ми е в подгревните свещи на антифриза, но не знам какво могат да направят те за 15 минути ?



Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
invincible_ написа:Първо искам да кажа че миналата зима при -15гр оставям колата да работи на място при вече загрял мотор за около 15-20 мин а температурата непомръдва от 90 при вкл.парно
Такава кола дизел НЕМА дето при -15 да работи на място 15мин и да не и мръдне температурата ! Или не е било -15 а -1,5 или не са били 15мин ами 1,5 мин,и няма смисъл да ми обясняваш че си го видял със собствените си очи-човек вижда това което иска когато иска да убеди някой в нещо

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
То въобще не може да загрее камоли пък 90- само на ръчка- това е магистрална кола !
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
За съжаление темата ми се изтри.Та след доста изчетено в по студените от нас страни - има термостати и термостати всичко е на късмет.Държат се по коренно различен начин и всички твърдения относно конкретизиран случай са теория на вероятностите.
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

skyfucker написа:Поправете ме ,ако бъркам , но мисля , че при всички дизелови коли като ги оставиш на място температурата ще падне.
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Чет 27 сеп 2012 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gottingen Germany
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
аз имам бус мерседес дизел 60С даржи на място до 80С качва като го карам с 70-80 км настъпа ли го 130-150 дига 90С и като го товаря 1 200кг на 110С се включва перката и подържа 95С-110С
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Преди да сменяте термостат - палите, карате, стрелката почва да отива нагоре и едно деление преди 90то градуса - спирате, гасите, отваряте капака и пипате радиатора. Ако изхода от него е студен - термостата е наред. Ако е топъл - за смяна е.
В тоя клинч като си набримчил парното и седиш по задръстванията е нормално да пада температурата
.
В тоя клинч като си набримчил парното и седиш по задръстванията е нормално да пада температурата

-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Не е нормално да пада след като колата е загряла На термостата точно това му е работата
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Ако е спряно парното няма да пада. Ако е пуснато - съвсем нормално е
. На бензинова не пада (или поне не толкова очевадно), ама на дизела пада осезаемо.

- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
IRRITATING написа:Не е нормално да пада след като колата е загряла На термостата точно това му е работата
Брей,ти откри топлата вода



-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Запознай се по добре с материята преди да пишеш толкова категорично 

- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
IRRITATING написа:Запознай се по добре с материята преди да пишеш толкова категорично
Ами запознал съм се ! Щом различни дизелови коли който съм карал или съм се возил в студовете ако работят на място /след като са напълно загрели/ повече от 5мин започва да им пада температурата не ми трябва да съм завършил ВТУ за да разбера за какво става въпрос


-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
IRRITATING написа:Запознай се по добре с материята преди да пишеш толкова категорично
По-добре съм запознат от теб

-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Едва ли като те гледам какви ги пишеш Термостата не е капака на тоалетната чиния който може да стои отворен или затворен Термостата може да бъде и леко отворен за да не пада температурата на антифриза както написах той това работи
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
IRRITATING написа:Едва ли като те гледам какви ги пишеш Термостата не е капака на тоалетната чиния който може да стои отворен или затворен Термостата може да бъде и леко отворен за да не пада температурата на антифриза както написах той това работи
В случая не си прав, колега. Дизелово Пежо 1.9 при голям студ и пуснато парно на място си пада стрелката осезаемо. И то не само при едно, а при всичките ни служебни. При чистак нова Дачия ДЦИ е по същия начин, само че там няма стрелка а индикаторчета в цифров вариант с чертички и скала. При съвременните дизелови коли е съвсем нормално това явление. В случая термостатът няма как да компенсира охлаждането на антифриза при пуснато парно на висока степен на духалката в купето. Просто температурата не достига до работната, на която започва отварянето на термостата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта