Е за какво си го сменял веднъж, като е държала 90 ?
Незнам бате моята я проверих отново и установих че долното водно съединение се оказа че е ледено- тоест термостата не отваря за 6 км каране в центъра и температура от 65-75 градуса и то трябва да ръчкам за да достигна 75 !!!
Така че проблема може да ми е в подгревните свещи на антифриза, но не знам какво могат да направят те за 15 минути ?
Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
- Stivi
- Мнения: 8379
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
invincible_ написа:Първо искам да кажа че миналата зима при -15гр оставям колата да работи на място при вече загрял мотор за около 15-20 мин а температурата непомръдва от 90 при вкл.парно
Такава кола дизел НЕМА дето при -15 да работи на място 15мин и да не и мръдне температурата ! Или не е било -15 а -1,5 или не са били 15мин ами 1,5 мин,и няма смисъл да ми обясняваш че си го видял със собствените си очи-човек вижда това което иска когато иска да убеди някой в нещо

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
То въобще не може да загрее камоли пък 90- само на ръчка- това е магистрална кола !
-
mladeja
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
За съжаление темата ми се изтри.Та след доста изчетено в по студените от нас страни - има термостати и термостати всичко е на късмет.Държат се по коренно различен начин и всички твърдения относно конкретизиран случай са теория на вероятностите.
-
lubopa4kata
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
skyfucker написа:Поправете ме ,ако бъркам , но мисля , че при всички дизелови коли като ги оставиш на място температурата ще падне.
-
car mechanic
- Мнения: 63
- Регистриран на: Чет 27 сеп 2012 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gottingen Germany
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
аз имам бус мерседес дизел 60С даржи на място до 80С качва като го карам с 70-80 км настъпа ли го 130-150 дига 90С и като го товаря 1 200кг на 110С се включва перката и подържа 95С-110С
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Преди да сменяте термостат - палите, карате, стрелката почва да отива нагоре и едно деление преди 90то градуса - спирате, гасите, отваряте капака и пипате радиатора. Ако изхода от него е студен - термостата е наред. Ако е топъл - за смяна е.
В тоя клинч като си набримчил парното и седиш по задръстванията е нормално да пада температурата
.
В тоя клинч като си набримчил парното и седиш по задръстванията е нормално да пада температурата
-
IRRITATING
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Не е нормално да пада след като колата е загряла На термостата точно това му е работата
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Ако е спряно парното няма да пада. Ако е пуснато - съвсем нормално е
. На бензинова не пада (или поне не толкова очевадно), ама на дизела пада осезаемо.
- Stivi
- Мнения: 8379
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
IRRITATING написа:Не е нормално да пада след като колата е загряла На термостата точно това му е работата
Брей,ти откри топлата вода
На термостата работата му е да отваря и затваря при определена темпаратура на водата само че той няма как да произведе топлина която да компенсира тази която се губи за да се стопли минаващия през радиатора на парното въздух с температура да речем -10 за да ти духа на теб топло докато двигателя тропа на място горейки минимално количество нафта 
-
IRRITATING
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Запознай се по добре с материята преди да пишеш толкова категорично 

- Stivi
- Мнения: 8379
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
IRRITATING написа:Запознай се по добре с материята преди да пишеш толкова категорично
Ами запознал съм се ! Щом различни дизелови коли който съм карал или съм се возил в студовете ако работят на място /след като са напълно загрели/ повече от 5мин започва да им пада температурата не ми трябва да съм завършил ВТУ за да разбера за какво става въпрос

-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
IRRITATING написа:Запознай се по добре с материята преди да пишеш толкова категорично
По-добре съм запознат от теб
-
IRRITATING
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Едва ли като те гледам какви ги пишеш Термостата не е капака на тоалетната чиния който може да стои отворен или затворен Термостата може да бъде и леко отворен за да не пада температурата на антифриза както написах той това работи
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
IRRITATING написа:Едва ли като те гледам какви ги пишеш Термостата не е капака на тоалетната чиния който може да стои отворен или затворен Термостата може да бъде и леко отворен за да не пада температурата на антифриза както написах той това работи
В случая не си прав, колега. Дизелово Пежо 1.9 при голям студ и пуснато парно на място си пада стрелката осезаемо. И то не само при едно, а при всичките ни служебни. При чистак нова Дачия ДЦИ е по същия начин, само че там няма стрелка а индикаторчета в цифров вариант с чертички и скала. При съвременните дизелови коли е съвсем нормално това явление. В случая термостатът няма как да компенсира охлаждането на антифриза при пуснато парно на висока степен на духалката в купето. Просто температурата не достига до работната, на която започва отварянето на термостата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта