Golf IV AHF проблем със студен старт (решено)
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
Излиза ли бял пушек от ауспуха веднага след като запали?
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
Е излиза пара...
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
Колега, ако стартера върти динамично, а не едва-едва, не е нито стартер нито акумулатор - търси проблема в свещите - може да не са изгорели, но да не нагряват достатъчно. Ако не върти както трябва - стартер или акумулатор.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
Ако е стартер, не би ли трябвало и при топъл старт да се мъчи?
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
Откачи общата шина с лулите на подгревните свещи и им измери съпротивлението с мултиметър. Трябва да е около 1.5 ома. Ако е примерно 5-6 ома и нагоре направо са за смяна.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем със студен старт Golf IV AHF
Пара почва да излиза след известно време, имам предвид веднага със самото запалване. Това, което те съветват да махнеш шината и да мериш съпротивлението после не я закачай ами остави да запалиш на другата сутрин без свещи и ще видиш, че пали по същия начин демек не е от свещите! Само, че да не е утре сутрин, че бая студено го дават, говоря до към -2,3 няма да имаш разлика със свещи и без свещи.
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
Мултицета може ли да мери в омове?ka4o_pi4a написа:...
Zinoto написа:...
Ти нищо не каза!Още не бяха паднали минусуви температури,беше около 4-5 градуса и на брат ми 4-та палеше на 4-5-то въртене и то с мъки!След замер три от свещите не работеха!Смених ги и сега колата пали от четвърт оборот!
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем със студен старт Golf IV AHF
Всеки мултицет може да мери в омове. Като свалиш шината слагаш мултимер-а ма съпротивление (мерни единици Ом), ако не превкл. автоматично между скалите го слагаш така, че да може да се поберат 2 Ома, ако покаже единица вдигаш скалата докато налучкаш правилната. Едната сонда слагаш на върха на свеща там където се слагат лулите, а другата примерно на капака на клапаните. Малко заплетено стана, ама....
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем със студен старт Golf IV AHF
ka4o_pi4a написа:Откачи общата шина с лулите на подгревните свещи и им измери съпротивлението с мултиметър. Трябва да е около 1.5 ома. Ако е примерно 5-6 ома и нагоре направо са за смяна.
Нова свещ дава около 0,7-0,8 Ом,а ако двигателя е топъл съпротивлението /Ом/ се вдига.
ka4o_pi4a написа:Всеки мултицет може да мери в омове. Като свалиш шината слагаш мултимер-а ма съпротивление (мерни единици Ом), ако не превкл. автоматично между скалите го слагаш така, че да може да се поберат 2 Ома, ако покаже единица вдигаш скалата докато налучкаш правилната. Едната сонда слагаш на върха на свеща там където се слагат лулите, а другата примерно на капака на клапаните. Малко заплетено стана, ама....
Единия кабел/сонда/ от уреда го слагаш на върха на свеща там където се слагат лулите,а другия кабел/сонда/ примерно на капака на клапаните.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
k_garchev написа:Мултицета може ли да мери в омове?ka4o_pi4a написа:...Zinoto написа:...
Ти нищо не каза!Още не бяха паднали минусуви температури,беше около 4-5 градуса и на брат ми 4-та палеше на 4-5-то въртене и то с мъки!След замер три от свещите не работеха!Смених ги и сега колата пали от четвърт оборот!
Тия ги разправяй на някой, който си няма и хабер от дизелова кола не на мен! Изправно ТДИ на тия температури 4-5 градуса не можеш усети дори и минимална разлика в паленето дори и да няма нито една работеща свещ. Познавам хора, които даже и на отрицателни температури не чакат лампата за подгряване да угасне и до 2-3 оборота си пали без да прекъсва. А на брат ти 4-та с новите свещи на -10 градуса пак ще запали със зор.

- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Проблем със студен старт Golf IV AHF
Хайде заповядай да видиш!Не разбирам от дизели и като цяло от автомобили!преди по-малко от половин час на -12 градуса голфчето запали от четвърт!Само изчаках да угасне лампата за подгрева!
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем със студен старт Golf IV AHF
k_garchev написа:Хайде заповядай да видиш!Не разбирам от дизели и като цяло от автомобили!преди по-малко от половин час на -12 градуса голфчето запали от четвърт!Само изчаках да угасне лампата за подгрева!
Ми хубаво няма да споря повече, само дето спамим темата и отклоняваме човека от същинския му проблем, явно преди да смените свещите на голфчето е палело трудно, но не е било 4-5 градуса както и тази нощ в Пирдоп е било -6, а не -12 градуса, проверих и информацията ми е 100%!
П.П. Да добавя, че теста ти не важи ако гоуфчето е карано през деня, минимум 10 часа покой! "преди по-малко от половин час", а поста ти е от 1.36 през ноща
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Проблем със студен старт Golf IV AHF
Температурата беше точно -11.5градуса!Голфчето го палих около 01:00 през ноща!Това става в с.Антон,на 8км от град Пирдоп!Няма смисъл да те лъжа!Просто казвам,че при мен проблема беше в свещите!За това и казах на колегата да прегледа първо тях,нищо че са сменяни скоро!
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем със студен старт Golf IV AHF
Помоли някой да ти замери консумацията на свещите с амперклещи.
Това с толко и нещо си ома е несериозно, с масов уред е трудно да се хване.
Това с толко и нещо си ома е несериозно, с масов уред е трудно да се хване.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Проблем със студен старт Golf IV AHF
Намерих един акумулатор за тест, само че е от X5-ца. 17/35 а моя е 17/28 (точно по планката). Ще има ли проблем с него, като гледах има място и ще скрие някой друг кабеляк, но мисля, че няма какво по-различно да е?
п.с. верно истрелва малко бял пушек при запалване
п.с. ебати кютука... утре ще пробвам да го монтирам. С тоя ампераж ще запаля и ТИР...

п.с. верно истрелва малко бял пушек при запалване

п.с. ебати кютука... утре ще пробвам да го монтирам. С тоя ампераж ще запаля и ТИР...

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта