Golf IV AHF проблем със студен старт (решено)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот Zinoto » Пон 10 дек 2012 9:35


Излиза ли бял пушек от ауспуха веднага след като запали?




Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот Kuncavia » Пон 10 дек 2012 10:25


Е излиза пара...


dimitar bekiarov
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот dimitar bekiarov » Пон 10 дек 2012 10:35


Колега, ако стартера върти динамично, а не едва-едва, не е нито стартер нито акумулатор - търси проблема в свещите - може да не са изгорели, но да не нагряват достатъчно. Ако не върти както трябва - стартер или акумулатор.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот Kuncavia » Пон 10 дек 2012 10:36


Ако е стартер, не би ли трябвало и при топъл старт да се мъчи?


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот ka4o_pi4a » Пон 10 дек 2012 10:43


Откачи общата шина с лулите на подгревните свещи и им измери съпротивлението с мултиметър. Трябва да е около 1.5 ома. Ако е примерно 5-6 ома и нагоре направо са за смяна.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем със студен старт Golf IV AHF

Мнениеот Zinoto » Пон 10 дек 2012 13:26


Пара почва да излиза след известно време, имам предвид веднага със самото запалване. Това, което те съветват да махнеш шината и да мериш съпротивлението после не я закачай ами остави да запалиш на другата сутрин без свещи и ще видиш, че пали по същия начин демек не е от свещите! Само, че да не е утре сутрин, че бая студено го дават, говоря до към -2,3 няма да имаш разлика със свещи и без свещи.


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот k_garchev » Пон 10 дек 2012 13:54


ka4o_pi4a написа:...
Мултицета може ли да мери в омове?
Zinoto написа:...

Ти нищо не каза!Още не бяха паднали минусуви температури,беше около 4-5 градуса и на брат ми 4-та палеше на 4-5-то въртене и то с мъки!След замер три от свещите не работеха!Смених ги и сега колата пали от четвърт оборот!


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Проблем със студен старт Golf IV AHF

Мнениеот ka4o_pi4a » Пон 10 дек 2012 21:20


Всеки мултицет може да мери в омове. Като свалиш шината слагаш мултимер-а ма съпротивление (мерни единици Ом), ако не превкл. автоматично между скалите го слагаш така, че да може да се поберат 2 Ома, ако покаже единица вдигаш скалата докато налучкаш правилната. Едната сонда слагаш на върха на свеща там където се слагат лулите, а другата примерно на капака на клапаните. Малко заплетено стана, ама....


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Проблем със студен старт Golf IV AHF

Мнениеот okti_1 » Пон 10 дек 2012 23:41


ka4o_pi4a написа:Откачи общата шина с лулите на подгревните свещи и им измери съпротивлението с мултиметър. Трябва да е около 1.5 ома. Ако е примерно 5-6 ома и нагоре направо са за смяна.

Нова свещ дава около 0,7-0,8 Ом,а ако двигателя е топъл съпротивлението /Ом/ се вдига.
ka4o_pi4a написа:Всеки мултицет може да мери в омове. Като свалиш шината слагаш мултимер-а ма съпротивление (мерни единици Ом), ако не превкл. автоматично между скалите го слагаш така, че да може да се поберат 2 Ома, ако покаже единица вдигаш скалата докато налучкаш правилната. Едната сонда слагаш на върха на свеща там където се слагат лулите, а другата примерно на капака на клапаните. Малко заплетено стана, ама....

Единия кабел/сонда/ от уреда го слагаш на върха на свеща там където се слагат лулите,а другия кабел/сонда/ примерно на капака на клапаните.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот Zinoto » Вто 11 дек 2012 0:21


k_garchev написа:
ka4o_pi4a написа:...
Мултицета може ли да мери в омове?
Zinoto написа:...

Ти нищо не каза!Още не бяха паднали минусуви температури,беше около 4-5 градуса и на брат ми 4-та палеше на 4-5-то въртене и то с мъки!След замер три от свещите не работеха!Смених ги и сега колата пали от четвърт оборот!

Тия ги разправяй на някой, който си няма и хабер от дизелова кола не на мен! Изправно ТДИ на тия температури 4-5 градуса не можеш усети дори и минимална разлика в паленето дори и да няма нито една работеща свещ. Познавам хора, които даже и на отрицателни температури не чакат лампата за подгряване да угасне и до 2-3 оборота си пали без да прекъсва. А на брат ти 4-та с новите свещи на -10 градуса пак ще запали със зор. mhihi


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: Проблем със студен старт Golf IV AHF

Мнениеот k_garchev » Вто 11 дек 2012 1:36


Хайде заповядай да видиш!Не разбирам от дизели и като цяло от автомобили!преди по-малко от половин час на -12 градуса голфчето запали от четвърт!Само изчаках да угасне лампата за подгрева!


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем със студен старт Golf IV AHF

Мнениеот Zinoto » Вто 11 дек 2012 11:43


k_garchev написа:Хайде заповядай да видиш!Не разбирам от дизели и като цяло от автомобили!преди по-малко от половин час на -12 градуса голфчето запали от четвърт!Само изчаках да угасне лампата за подгрева!

Ми хубаво няма да споря повече, само дето спамим темата и отклоняваме човека от същинския му проблем, явно преди да смените свещите на голфчето е палело трудно, но не е било 4-5 градуса както и тази нощ в Пирдоп е било -6, а не -12 градуса, проверих и информацията ми е 100%!

П.П. Да добавя, че теста ти не важи ако гоуфчето е карано през деня, минимум 10 часа покой! "преди по-малко от половин час", а поста ти е от 1.36 през ноща


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: Проблем със студен старт Golf IV AHF

Мнениеот k_garchev » Вто 11 дек 2012 11:57


Температурата беше точно -11.5градуса!Голфчето го палих около 01:00 през ноща!Това става в с.Антон,на 8км от град Пирдоп!Няма смисъл да те лъжа!Просто казвам,че при мен проблема беше в свещите!За това и казах на колегата да прегледа първо тях,нищо че са сменяни скоро!


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Проблем със студен старт Golf IV AHF

Мнениеот bobocamaro » Вто 11 дек 2012 13:15


Помоли някой да ти замери консумацията на свещите с амперклещи.
Това с толко и нещо си ома е несериозно, с масов уред е трудно да се хване.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Проблем със студен старт Golf IV AHF

Мнениеот Kuncavia » Чет 13 дек 2012 11:22


Намерих един акумулатор за тест, само че е от X5-ца. 17/35 а моя е 17/28 (точно по планката). Ще има ли проблем с него, като гледах има място и ще скрие някой друг кабеляк, но мисля, че няма какво по-различно да е?

п.с. верно истрелва малко бял пушек при запалване :banghead:
п.с. ебати кютука... утре ще пробвам да го монтирам. С тоя ампераж ще запаля и ТИР...

Изображение



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта