Преди да се сложи един термостат е абсолютно задължително да мине през една тенджера на котлона и с термометър да се провери точно при колко градуса отваря. Много ми е смешно като прочета, че някой си сложил нов термостат и колата пак не щяла да загрее. Не е важно термостата да е нов, а да е изправен - живеем в страната на ментетата, явно все още има хора, които не са забелязали тази подробност.
Моя термостат е от стария ми голф, марка Wahler произведен в W. Germany най-вероятно през далечната 1984г, но е изправен и преди да го сложа съм го проверил в тенджера. Стреката ми си стои на 90гр.
Преди да се сменя термостат се проверява още докато е на колата при колко градуса (измерени с термометър, а не по таблото) започва да се стопля и долния маркуч.
Имам проблем с температурата на Поло
- low_creep
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Имам проблем с температурата на Поло
zografski написа:low_creep написа:Е хубаво де термостатното тяло и пластмасовата капачка са чисто нова днес ги купих и сложих и същия чеп е пак!
Май не ме разбра колега! Имах предвид че трябва да смениш термостатното тяло, защото се чупи от вътрешната страна леглото, а не че се чупи капачката с която се затваря термостата в тялото
Колега ходих на сервиз и там мериха датчици всичко казаха че работело , даже ходих и там където гледат дали в антифриза не влизат газове от главата (демек да е издухана гарнитурата на главата) и от там не е . Майстора сега се усъмнява че нещо радиатора не е наред понеже е сменян с такъв втора употреба. Направо вече това парно ще ме пренуди да продам колата

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Имам проблем с температурата на Поло
Освен самата машинка, която е зад таблото да ти се е преебала, друго не знам какво може да е. Колата иначе държи ли вече постоянно 90 градуса? Ако държи градусите и парно нямаш най-вероятно е самата машинка (помпа) или там както се нарича, която се намира зад таблото, лошото е че трябва да се свали цялото табло от пред 
- low_creep
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Имам проблем с температурата на Поло
zografski написа:Освен самата машинка, която е зад таблото да ти се е преебала, друго не знам какво може да е. Колата иначе държи ли вече постоянно 90 градуса? Ако държи градусите и парно нямаш най-вероятно е самата машинка (помпа) или там както се нарича, която се намира зад таблото, лошото е че трябва да се свали цялото табло от пред
Не колега никакви градуси не вдига !
- ktamen
- Мнения: 6386
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Имам проблем с температурата на Поло
low_creep написа:zografski написа:low_creep написа:Е хубаво де термостатното тяло и пластмасовата капачка са чисто нова днес ги купих и сложих и същия чеп е пак!
Май не ме разбра колега! Имах предвид че трябва да смениш термостатното тяло, защото се чупи от вътрешната страна леглото, а не че се чупи капачката с която се затваря термостата в тялото
Колега ходих на сервиз и там мериха датчици всичко казаха че работело , даже ходих и там където гледат дали в антифриза не влизат газове от главата (демек да е издухана гарнитурата на главата) и от там не е . Майстора сега се усъмнява че нещо радиатора не е наред понеже е сменян с такъв втора употреба. Направо вече това парно ще ме пренуди да продам колата
Иди в друг сервиз
Кое е това всичко дето са го мерили и не са разбрали защо нямаш парно. Аз не съм професионален автомонтьор, но едва ли диагнозата ще ми отнеме повече от 1 час.
И накрая няма да се съмнявам в нещо си, а ще знам какъв е проблема.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта