питане за Б5: лампа за налягане на масло

Техническа и сервизна информация за Passat
gdh
Мнения: 91
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

питане за Б5: лампа за налягане на масло

Мнениеот gdh » Вто 14 ное 2006 16:13


Знам че доста е говорено по темата, но не намирам във форума отговор на моя въпрос. Питането ми е следното.

При подаване на контакт, без да палите какви лампи остават да светят по таблото. При мен е само лампата за акумулатора. Не трябва ли и лампата за маслото? Гледам че при някой колеги даже премигва след запалване.

Питането ми е конкретно за Б5.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 14 ное 2006 16:29


Като изключим Трабант и Вартбург, (щото нямат маслен картер), няма кола, на която да не свети лампата за маслото, преди да е запалена при подаден контакт.
Това говори за проблем. Дано е само в ндикацията. Провери непременно, колега!


gdh
Мнения: 91
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gdh » Вто 14 ное 2006 17:26


Мда, като са и въртяли километража са си оставили ръцете.
Дано да е проблем в сензорите а не в таблото.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 14 ное 2006 17:48


След малко кат' си тръгна ше видя и по-късно ще Ви пиша какво свети на мойта като дадеш контакт.


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Вто 14 ное 2006 18:00


gdh, струва ми се че на Б5 километража не му се превърта от там.


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Вто 14 ное 2006 18:24


Не смятам че това е проблем ,при мен е по същия начин.Но все пак аз имам от скоро колата.Купих я през юли и от тогава не сам имал никакви проблеми свързани с това.


gdh
Мнения: 91
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gdh » Вто 14 ное 2006 18:26


Там му е процесорчето което помни километрите. Като са го препрограмирали са прекъснали някой от пътечките. В резултат индикаторите за аварийните и за габарити/къси не светят изобщо. Предполагам и тази за маслото са прецакали. Иначе светва за малко и след това загасва с останалите лампи. Само акумулатора остава да свети постоянно до запалването на двигателя.

Затова исках някой с Б5 да каже как е при него.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 14 ное 2006 18:31


Процесорчето не пази баш километрите ама айде.
При мен също гасне и остава само знака за акумулатор. :idea:


gdh
Мнения: 91
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gdh » Вто 14 ное 2006 18:33


sasho_mf написа:Не смятам че това е проблем ,при мен е по същия начин.Но все пак аз имам от скоро колата.Купих я през юли и от тогава не сам имал никакви проблеми свързани с това.


заедно почти сме постнали.

Значи има надежда и да работи ...


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 14 ное 2006 18:34


Направо си работи :twisted:


gdh
Мнения: 91
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gdh » Вто 14 ное 2006 18:35


L&R написа:Направо си работи :twisted:


Ще спя спокойно тогава. Мерси.


asenv
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: asenv

Мнениеот asenv » Вто 14 ное 2006 18:41


Скоро се загледах в същата лампа и ако при смяната на маслото не се бях убедил, че датчика работи, щях да мисля, че има проблем. След четене по мрежата разбрах, че маслената магистрала остава под налягане, а когато падне под 0,3 bar, тогава светва датчика.

Колата е B5 1.9 TDI 1999


gdh
Мнения: 91
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gdh » Вто 14 ное 2006 18:47


Ами за втори път и сменям маслото и при мен не светва. Дори веднага след смяната...

Ще направя някой друг тест на датчика тази събота.


Потребителски аватар
SLO
Мнения: 185
Регистриран на: Съб 02 юли 2005 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SLO » Вто 14 ное 2006 18:48


И при мен остава само акумулатора.Когато дам на контакт светва всичко и след 2-3сек. се гаснат и остава само акумулатора.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 14 ное 2006 21:44


Виждам, че някои колеги пишат просто така - без да са запознати. Специално към тях е въпроса ми - къде на Volkswagen Passat B5 има индикатор /"лампа"/ за габарит/къси ?
А на въпроса - и при мен остава само ръчната /винаги я ползвам/. А лампата /и датчика/ съм сигурен че ми работят - на няколко пъти ми е светвала. Ако някой се интересува /малко е off/, мога да напиша. На Б5 "лейката" има 2 цвята на светене - жълт /по-лек проблем/ и червен /по-сериозна работа/. Аз съм виждал /освен на теста при палене/ само жълтия. Тъй като блокирах 1 двигател /на мотофреза/, съм си малко наплашен. И винаги спирам и проверявам. Понякога иска да се долее малко масло /в момента на проверката на щеката има малко, но след това си е над половината нивото/, понякога угасва преди да успея да спра на безопасно място. Каква е същността ? На Б5, TDI датчика за нивото на маслото е комбиниран - т.е. мери едновременно ниво, температура и вискозитет. Това става като се загрява 1 резистор, потопен в маслото, и до него има друг чувствителен елемент /съжалявам, не помня точно подробностите, но мога да ги поразровя/. Та ако е спаднало нивото, загряването на тоя елемент ще е друго. Също и при по-топло масло, или по-"рядко". Затова на мен ми светва лятото, при по-голямо натоварване, и при активна помощ на климатика. Т.е. нивото си е пак там, ама температурата & вискозитета не са както трябва, и затова светва.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта