Знам че доста е говорено по темата, но не намирам във форума отговор на моя въпрос. Питането ми е следното.
При подаване на контакт, без да палите какви лампи остават да светят по таблото. При мен е само лампата за акумулатора. Не трябва ли и лампата за маслото? Гледам че при някой колеги даже премигва след запалване.
Питането ми е конкретно за Б5.



питане за Б5: лампа за налягане на масло
Там му е процесорчето което помни километрите. Като са го препрограмирали са прекъснали някой от пътечките. В резултат индикаторите за аварийните и за габарити/къси не светят изобщо. Предполагам и тази за маслото са прецакали. Иначе светва за малко и след това загасва с останалите лампи. Само акумулатора остава да свети постоянно до запалването на двигателя.
Затова исках някой с Б5 да каже как е при него.
Затова исках някой с Б5 да каже как е при него.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Виждам, че някои колеги пишат просто така - без да са запознати. Специално към тях е въпроса ми - къде на Volkswagen Passat B5 има индикатор /"лампа"/ за габарит/къси ?
А на въпроса - и при мен остава само ръчната /винаги я ползвам/. А лампата /и датчика/ съм сигурен че ми работят - на няколко пъти ми е светвала. Ако някой се интересува /малко е off/, мога да напиша. На Б5 "лейката" има 2 цвята на светене - жълт /по-лек проблем/ и червен /по-сериозна работа/. Аз съм виждал /освен на теста при палене/ само жълтия. Тъй като блокирах 1 двигател /на мотофреза/, съм си малко наплашен. И винаги спирам и проверявам. Понякога иска да се долее малко масло /в момента на проверката на щеката има малко, но след това си е над половината нивото/, понякога угасва преди да успея да спра на безопасно място. Каква е същността ? На Б5, TDI датчика за нивото на маслото е комбиниран - т.е. мери едновременно ниво, температура и вискозитет. Това става като се загрява 1 резистор, потопен в маслото, и до него има друг чувствителен елемент /съжалявам, не помня точно подробностите, но мога да ги поразровя/. Та ако е спаднало нивото, загряването на тоя елемент ще е друго. Също и при по-топло масло, или по-"рядко". Затова на мен ми светва лятото, при по-голямо натоварване, и при активна помощ на климатика. Т.е. нивото си е пак там, ама температурата & вискозитета не са както трябва, и затова светва.
А на въпроса - и при мен остава само ръчната /винаги я ползвам/. А лампата /и датчика/ съм сигурен че ми работят - на няколко пъти ми е светвала. Ако някой се интересува /малко е off/, мога да напиша. На Б5 "лейката" има 2 цвята на светене - жълт /по-лек проблем/ и червен /по-сериозна работа/. Аз съм виждал /освен на теста при палене/ само жълтия. Тъй като блокирах 1 двигател /на мотофреза/, съм си малко наплашен. И винаги спирам и проверявам. Понякога иска да се долее малко масло /в момента на проверката на щеката има малко, но след това си е над половината нивото/, понякога угасва преди да успея да спра на безопасно място. Каква е същността ? На Б5, TDI датчика за нивото на маслото е комбиниран - т.е. мери едновременно ниво, температура и вискозитет. Това става като се загрява 1 резистор, потопен в маслото, и до него има друг чувствителен елемент /съжалявам, не помня точно подробностите, но мога да ги поразровя/. Та ако е спаднало нивото, загряването на тоя елемент ще е друго. Също и при по-топло масло, или по-"рядко". Затова на мен ми светва лятото, при по-голямо натоварване, и при активна помощ на климатика. Т.е. нивото си е пак там, ама температурата & вискозитета не са както трябва, и затова светва.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта