почистване на клапан N75

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: почистване на клапан N75

Мнениеот 110afn » Вто 18 дек 2012 10:18


Ей смотаняк, прочети целата тема и виж за какво пита автора и за какво става въпрос. Мешаш се и мислиш, че много знаеш. Мисля, че съм виждал 1з и казах, че от 110 на 90 коня са различни тия клапани.
Има какво да напиша и го написах, разбра ли ме ,че си смотан спамер? Става въпрос, че не може с по-евтиния клапан за 90 коня да го сложиш на 110




red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: почистване на клапан N75

Мнениеот red.devilll » Вто 18 дек 2012 11:36


110afn написа:Ей смотаняк, прочети целата тема и виж за какво пита автора и за какво става въпрос. Мешаш се и мислиш, че много знаеш. Мисля, че съм виждал 1з и казах, че от 110 на 90 коня са различни тия клапани.
Има какво да напиша и го написах, разбра ли ме ,че си смотан спамер? Става въпрос, че не може с по-евтиния клапан за 90 коня да го сложиш на 110

Явно се гледаш в огледалото като пишеш "разбирачо" и използваш епитети за това,което виждаш :mrgreen:
има 90 коня в голф 4 с код на мотора ALH .Ще си позволя да те цитирам"СМОТАНЯК" и да те просветля,че става,но явно ти е толкова зададено в главата ,че :едно си баба знае едно си баба бае"
Пак ще ти кажа че СТАВА клапан Н75 от 110 на 90 дажи и на PD моторите 101 и 116 коня стават за да знаеш РАЗБИРАЧО за да не пишеш глупости повече. Моята кола е 101 коня ПД и си сложих нов,и стария го сложих на един приятел на 90-ката с код на мотора ALH(за теб до уточня,че този мотор е с турбина с променлива геометрия и клапана работо под вакум за да не започнеш пак да пишеш глупости,че не става защото се разбра ,че хем не знаеш,а пък като се опитат да ти обяснят се сърдиш :banghead: .)
Хвани попрочети малко и тогава пиши за да не ти се смеят колегите :Mr Green Fun на глупостите ,които пишеш.Ако искаш може да идеш в магазина и да си купиш нов клапан и овална букса за да видиш как ще заработи на твоята кола-разликата не е много между този с квадратната букса(стария модел) и новия с овалната букса има няма 60-70 лв излишни хвърлени на вятъра.А и за твое просветление Новия модел клапани с овалната букса са по-евтини от старите с правоъгълната,но ти си много разбиращ и затова и това не знаеш :Mr Green Fun
А сега прочети ти началото на темата и виж какво е писал колегата и какъв му е кода на мотора и с каква турбина е и как работи под вакум или под налягане и тогава ме пращай мен да чета господин"СМОТАНЯК" До колегата пуснал темата да си провери каква му е буксата на клапана с прави ъгли от четирите страни или овални.Ако е овална е евтиния вариант ,ако е правоъгълна и с прави ъгли е скъпия вариант и се прави съм овална букса.Да ме извинява "разбирача",но ще обясня как се изваждат пиновете :с една игла внимателно по контрата на пина.Бърка се от страната която е от към клапана,а не тази,която е от другата страна и се притиска леко зъбчети и излиза пина след това зъбчето се отваря леко и се нанизва в новата букса и става всичко без да се реже нищо.


Потребителски аватар
audi__a8
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 03 дек 2011 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: почистване на клапан N75

Мнениеот audi__a8 » Вто 18 дек 2012 11:58


колегата red.devilll е прав разликата само е в буксине и с овалната букса тоест по новия е по евтин иначе сичко др е едноисащо само в буксата е разликата


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: почистване на клапан N75

Мнениеот 110afn » Вто 18 дек 2012 12:56


Пишем различни неща с red.devilll ама толкова му е умствения багаж. Бил сложил от ПД ама на АЛХ.
Целата ми мисъл е , Че ако сложи от кола с променлива на кола с уестгейт не става
Мишоци, кво да ги праиш


Потребителски аватар
audi__a8
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 03 дек 2011 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: почистване на клапан N75

Мнениеот audi__a8 » Вто 18 дек 2012 16:10


не се карайте колеги няма списъл от селски номера


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: почистване на клапан N75

Мнениеот red.devilll » Вто 18 дек 2012 16:19


По птинцип нормалните хора като не знаят нещо се опитват да го научат по един или друг начин,но господин(ще си позволя пак да го цитирам) "СМОТАНЯКА" от къде не знае оттам се опитва да изкара и другите виновни за това че казват истината-Ганьовска му работа :banghead: . Колко АЛХ имало-колкото и да са достатъчно са за да стане клапана от единия мотор на другия.Опитваш се по всякакъв начин да излезеш от ситуация ,но не става чете се какви глупости си писал.
Радостен съм поне,че може и малко но съм допринесъл за твоите знания :beer


Потребителски аватар
audi__a8
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 03 дек 2011 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: почистване на клапан N75

Мнениеот audi__a8 » Вто 18 дек 2012 17:50


гледам че колегата 110афн е от враца око и колегата red.devilll е от този район може да се видите и да решите проблема като маже а не тука да си чешите езиците само


rostislav1998
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: почистване на клапан N75

Мнениеот rostislav1998 » Пет 21 дек 2012 7:05


Понеже темата е за почистване се включвам и аз.Преди време колата ми забиваше и с един колега от Русе правихме логове и след размяна с неговия клапан се оказа че забиването е от N75.Не можах да намеря като оригиналния с металната скоба,и реших да го отворя моя.След пояистването го залепих с поксипол(махнах я скобата) и колата стана много лагава.На лог файловете се виждаше колко бавно достига налягане турбината,но колата спря да забива.МОже като временно решение да се почисти,но истинското е замяна с нов.Вътре има една малка пружинка която с времето омеква предполагам от нея е проблема за лагавото поведение.


Потребителски аватар
audi__a8
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 03 дек 2011 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: почистване на клапан N75

Мнениеот audi__a8 » Съб 22 дек 2012 15:51


да тва е времено решени е на пр,


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: почистване на клапан N75

Мнениеот BuRnInGSouL » Пон 28 окт 2013 0:05


Как се разбира , че е скъсана мембраната ?


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: почистване на клапан N75

Мнениеот bobitur » Вто 29 окт 2013 10:09


BuRnInGSouL написа:Как се разбира , че е скъсана мембраната ?

С уста, помпа и др. приспособления.


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: почистване на клапан N75

Мнениеот BuRnInGSouL » Сря 30 окт 2013 9:10


Това ми е ясно ама в коя посока пропуска въздух, в коя не ?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: почистване на клапан N75

Мнениеот juve » Сря 30 окт 2013 21:59


BuRnInGSouL написа:Това ми е ясно ама в коя посока пропуска въздух, в коя не ?

Е стига де, помисли малко... знаеш от къде идва вакума, виждаш кой край е свързан за актуатора и кой е към въздушният филтър.. и ако след това нямаш идея къде и кога трябва да пропуска/не пропуска... значи това просто не е за тебе :dummy Така че помисли.. :drunk


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: почистване на клапан N75

Мнениеот valiosport » Сря 25 фев 2015 22:33


Пичове, моля за малко помощ, как да почистя клапан Н75 на ARL, как точно се отваря, че някои ми казват да промивам през дупките с контактния спрей...?
Другото което ме интересува е от какви други двигатели е съвместим и колко парички струва нов? :bowdown :drunk


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2708
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: почистване на клапан N75

Мнениеот Vasseto » Съб 28 фев 2015 22:53


110afn написа:... Че ако сложи от кола с променлива на кола с уестгейт не става....



Извинявайте,
ама някой може ли да ми обясни какво е променлива геометрия и уестгеит, че нещо се обърках тука.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 59 госта