Ей смотаняк, прочети целата тема и виж за какво пита автора и за какво става въпрос. Мешаш се и мислиш, че много знаеш. Мисля, че съм виждал 1з и казах, че от 110 на 90 коня са различни тия клапани.
Има какво да напиша и го написах, разбра ли ме ,че си смотан спамер? Става въпрос, че не може с по-евтиния клапан за 90 коня да го сложиш на 110
почистване на клапан N75
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: почистване на клапан N75
110afn написа:Ей смотаняк, прочети целата тема и виж за какво пита автора и за какво става въпрос. Мешаш се и мислиш, че много знаеш. Мисля, че съм виждал 1з и казах, че от 110 на 90 коня са различни тия клапани.
Има какво да напиша и го написах, разбра ли ме ,че си смотан спамер? Става въпрос, че не може с по-евтиния клапан за 90 коня да го сложиш на 110
Явно се гледаш в огледалото като пишеш "разбирачо" и използваш епитети за това,което виждаш

има 90 коня в голф 4 с код на мотора ALH .Ще си позволя да те цитирам"СМОТАНЯК" и да те просветля,че става,но явно ти е толкова зададено в главата ,че :едно си баба знае едно си баба бае"
Пак ще ти кажа че СТАВА клапан Н75 от 110 на 90 дажи и на PD моторите 101 и 116 коня стават за да знаеш РАЗБИРАЧО за да не пишеш глупости повече. Моята кола е 101 коня ПД и си сложих нов,и стария го сложих на един приятел на 90-ката с код на мотора ALH(за теб до уточня,че този мотор е с турбина с променлива геометрия и клапана работо под вакум за да не започнеш пак да пишеш глупости,че не става защото се разбра ,че хем не знаеш,а пък като се опитат да ти обяснят се сърдиш

Хвани попрочети малко и тогава пиши за да не ти се смеят колегите


А сега прочети ти началото на темата и виж какво е писал колегата и какъв му е кода на мотора и с каква турбина е и как работи под вакум или под налягане и тогава ме пращай мен да чета господин"СМОТАНЯК" До колегата пуснал темата да си провери каква му е буксата на клапана с прави ъгли от четирите страни или овални.Ако е овална е евтиния вариант ,ако е правоъгълна и с прави ъгли е скъпия вариант и се прави съм овална букса.Да ме извинява "разбирача",но ще обясня как се изваждат пиновете :с една игла внимателно по контрата на пина.Бърка се от страната която е от към клапана,а не тази,която е от другата страна и се притиска леко зъбчети и излиза пина след това зъбчето се отваря леко и се нанизва в новата букса и става всичко без да се реже нищо.
- audi__a8
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 03 дек 2011 13:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: почистване на клапан N75
колегата red.devilll е прав разликата само е в буксине и с овалната букса тоест по новия е по евтин иначе сичко др е едноисащо само в буксата е разликата
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: почистване на клапан N75
Пишем различни неща с red.devilll ама толкова му е умствения багаж. Бил сложил от ПД ама на АЛХ.
Целата ми мисъл е , Че ако сложи от кола с променлива на кола с уестгейт не става
Мишоци, кво да ги праиш
Целата ми мисъл е , Че ако сложи от кола с променлива на кола с уестгейт не става
Мишоци, кво да ги праиш
- audi__a8
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 03 дек 2011 13:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: почистване на клапан N75
не се карайте колеги няма списъл от селски номера
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: почистване на клапан N75
По птинцип нормалните хора като не знаят нещо се опитват да го научат по един или друг начин,но господин(ще си позволя пак да го цитирам) "СМОТАНЯКА" от къде не знае оттам се опитва да изкара и другите виновни за това че казват истината-Ганьовска му работа
. Колко АЛХ имало-колкото и да са достатъчно са за да стане клапана от единия мотор на другия.Опитваш се по всякакъв начин да излезеш от ситуация ,но не става чете се какви глупости си писал.
Радостен съм поне,че може и малко но съм допринесъл за твоите знания

Радостен съм поне,че може и малко но съм допринесъл за твоите знания

- audi__a8
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 03 дек 2011 13:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: почистване на клапан N75
гледам че колегата 110афн е от враца око и колегата red.devilll е от този район може да се видите и да решите проблема като маже а не тука да си чешите езиците само
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: почистване на клапан N75
Понеже темата е за почистване се включвам и аз.Преди време колата ми забиваше и с един колега от Русе правихме логове и след размяна с неговия клапан се оказа че забиването е от N75.Не можах да намеря като оригиналния с металната скоба,и реших да го отворя моя.След пояистването го залепих с поксипол(махнах я скобата) и колата стана много лагава.На лог файловете се виждаше колко бавно достига налягане турбината,но колата спря да забива.МОже като временно решение да се почисти,но истинското е замяна с нов.Вътре има една малка пружинка която с времето омеква предполагам от нея е проблема за лагавото поведение.
- audi__a8
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 03 дек 2011 13:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: почистване на клапан N75
да тва е времено решени е на пр,
- BuRnInGSouL
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Belovo
Re: почистване на клапан N75
Как се разбира , че е скъсана мембраната ?
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: почистване на клапан N75
BuRnInGSouL написа:Как се разбира , че е скъсана мембраната ?
С уста, помпа и др. приспособления.
- BuRnInGSouL
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Belovo
Re: почистване на клапан N75
Това ми е ясно ама в коя посока пропуска въздух, в коя не ?
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: почистване на клапан N75
BuRnInGSouL написа:Това ми е ясно ама в коя посока пропуска въздух, в коя не ?
Е стига де, помисли малко... знаеш от къде идва вакума, виждаш кой край е свързан за актуатора и кой е към въздушният филтър.. и ако след това нямаш идея къде и кога трябва да пропуска/не пропуска... значи това просто не е за тебе


-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: почистване на клапан N75
Пичове, моля за малко помощ, как да почистя клапан Н75 на ARL, как точно се отваря, че някои ми казват да промивам през дупките с контактния спрей...?
Другото което ме интересува е от какви други двигатели е съвместим и колко парички струва нов?

Другото което ме интересува е от какви други двигатели е съвместим и колко парички струва нов?


- Vasseto
- Мнения: 2708
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: почистване на клапан N75
110afn написа:... Че ако сложи от кола с променлива на кола с уестгейт не става....
Извинявайте,
ама някой може ли да ми обясни какво е променлива геометрия и уестгеит, че нещо се обърках тука.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 58 госта