radotom написа:pe6kata написа:Едната кутия е от 1.9тди голф4 116 помпа-дюза, другата кутия е от голф 4 вр6 24в, все са си 6-степенни оригинално.
На какво ще я слагаш резултантната кутия? На В3-то ли?
Ако да - с присъединителен фланец ли ще е?
Иначе моята идея е абсолютно стоково 2Е с подобрена динамика в градски и планински условия, без да качва разхода на извънградско
Камбаните при 6 цилиндровите мотори(вр- моторите, в това число и вр5) се различават от 4 цилиндровите без значение дали говорим за 5 или 6 степенна. За 4 цилиндров блок си ползваш 4 цилиндрова(без значение бензин/дизел), за 6 цилиндров блок- съответната камбана. Фланец няма да ползвам, просто щото съотвените камбани за дадения цилидров блок, а тогава отворите за закрпеване си съвпадат.
Голф4 излиза с 195/65/15, докато Б3/Б4 са с 205/50/15, разликата във всиочината на гумата е доста сериозна, съответно и в скоростта. 8-9% разлика идва, което неможе да се пренебрегне
Бензинова 6 степенна кутия върви на 6-та с 3000 оборота със 115км/ч. Сложена на Б3/Б4, нали се сещаш какво става- при оригиналните си гуми падаш на 105. И се получава една много неприятно къса кутия, дето предавките са толкова не на място, че трябва да сменяш буквално през предавка.
Дизеловата- според мотора, Г4 116 ТДИ ПД коня ползва най-дългите скорости. 6-та/3000/ 170км/ч
Подготвям кутия за пасата от аватара- вр6-цата. мотора който подготвям е ше е 2.9 турбо. разчитам около 400 коня и над 500нм.
Макар, че размера гуми, на които карам е много близък до Г4, чиста бензнинова кутия ми идва суппер къса, дизеловата прекалено дълга.
По тази причина комбинирам частите от двете кутии. А както казах, слагам 6 -степенна единствено заради здравината и, за нищо друго. Никакъв проблем да изградя 5-степенна кутия, която да е аналогична, но няма да издържи на зора
ето и записки от разчетите ми за кутията:
02M DRP 6 4WD /
DRW 1.9TDI PD 116диф1- 4.333 /
-3.2381- 3.417 /
1-3.8182- 2.105 /
2-2.1053- 1.429 /
3-1.3454- 1.088 /
4-0.972диф2- 3.421/
-2.6155- 1.097 /
5-0.9706- 0.912 /
6-0.806VR6 s 215/45/17 при 7000об
вариант 1-
диф от тди и скорости от ВР, [/b](спрямо настоящата ми ми 5-степенна)
1- 74.5км/ч / (74)
2- 121 / (125)
3- 178 / (186)
4- 234 / (236)
5- 290, (при 3000- 123км/ч) / (307/ при 3000- 131км/ч)
6- 346 (при 3000- 148км/ч)
[b]вариант 2- диф от вр6 със скорости от тди:
1- 50
2- 90
3- 141
4- 196
5- 247 (при 3000 об- 106км/ч)
6- 300 (при3000об- 128км/ч)
Вариант 1 си е за стрийт кола, за ежедневно каране и отива в пасата
Обмислям вариант 2 го кача на корадото ми - г60 турбо, основно за фън. За всеки блок 4 и 6 цилиндров си има съотвената камбана, така че няма проблем в това отношение.
И двете кутии имат проблеми, така че разглобяването им беше неизбежно.
Ето и някоя снимка на самата кутия отвътре, ако някой го му е интересно как изглежда отвътре:



