


Шумен ли е по принцип Вашия Golf 3 (двиг. AEE - 1.6) ???
- G3CL_AEE_1.6FI
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Шумен ли е по принцип Вашия Golf 3 (двиг. AEE - 1.6) ???
Колеги, като вдигна 2600 оборота и отгоре - откъм двигателя става доста шумничко...
И при Вас ли е така?
Карал съм и други коли, но като че ли шума при тях е доста по-малък...
Дали пък гарнитурите по пътя на изпускателните тръби не са вече за смяна???
И при Вас ли е така?
Карал съм и други коли, но като че ли шума при тях е доста по-малък...
Дали пък гарнитурите по пътя на изпускателните тръби не са вече за смяна???
- MandalaY
- Мнения: 155
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сори, че се намесвам в темата, но и аз имам подобен въпрос!
Имам голф 3, 2Е - 115к.с. и пасат с почти същия мотор (1.8i - 112к.с). Разликата в шума е значителна. То е ясно, че пасата ще е по-тих, но разликата при мен ми се струва мн сериозна. Общо взето като се кача в пасатката и не се чува двг-то - ни на едно място, нито на път. А в мойта голфетка имам чувството, че двигателя съм го качил на седалката до мене да трака
Както и да е... нещо много се разписах. Ще редуцирам въпроса - Нека, който има като мойто голфе да сподели дали му е много шумно в купето, за да знам дали проблема е при всички или ще се наложи да сменям гърнета....
Имам голф 3, 2Е - 115к.с. и пасат с почти същия мотор (1.8i - 112к.с). Разликата в шума е значителна. То е ясно, че пасата ще е по-тих, но разликата при мен ми се струва мн сериозна. Общо взето като се кача в пасатката и не се чува двг-то - ни на едно място, нито на път. А в мойта голфетка имам чувството, че двигателя съм го качил на седалката до мене да трака



Както и да е... нещо много се разписах. Ще редуцирам въпроса - Нека, който има като мойто голфе да сподели дали му е много шумно в купето, за да знам дали проблема е при всички или ще се наложи да сменям гърнета....

- FEN-NA-GOLF
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 21:25
- Автомобил: Golf mk5
- Двигател: BKC
- Местоположение: София
- MandalaY
- Мнения: 155
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мерси, ще погледна, че много се дразня да ми е шумно
Не стига, че един лагер на климата ми вдига врява и се чувам от 500м, че пристигам някъде, та поне изпускателната система дано е читава:)
И друг въпрос... замислих се, че пасатката е толкова тиха иииии... не мога ли да сложа гърнета и там квото трябва от пасат?, че и моята каляска да заглъхне:)

И друг въпрос... замислих се, че пасатката е толкова тиха иииии... не мога ли да сложа гърнета и там квото трябва от пасат?, че и моята каляска да заглъхне:)
- G3CL_AEE_1.6FI
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
MandalaY написа:Мерси, ще погледна, че много се дразня да ми е шумноНе стига, че един лагер на климата ми вдига врява и се чувам от 500м, че пристигам някъде, та поне изпускателната система дано е читава:)
И друг въпрос... замислих се, че пасатката е толкова тиха иииии... не мога ли да сложа гърнета и там квото трябва от пасат?, че и моята каляска да заглъхне:)
Ми то гърнетата са хубаво нещо, ама как ще обезшумиш бученето на двигателя което ти идва от отпред???
Струва ми се, че малко се тклоняваме от темата - въпроса е за шумния двигател, а не за пробитите гърнета и свирещите климатици...
MandalaY написа:Сори, че се намесвам в темата, но и аз имам подобен въпрос!
Имам голф 3, 2Е - 115к.с. и пасат с почти същия мотор (1.8i - 112к.с). Разликата в шума е значителна. То е ясно, че пасата ще е по-тих, но разликата при мен ми се струва мн сериозна. Общо взето като се кача в пасатката и не се чува двг-то - ни на едно място, нито на път. А в мойта голфетка имам чувството, че двигателя съм го качил на седалката до мене да трака![]()
![]()
![]()
Както и да е... нещо много се разписах. Ще редуцирам въпроса - Нека, който има като мойто голфе да сподели дали му е много шумно в купето, за да знам дали проблема е при всички или ще се наложи да сменям гърнета....
Аз имам същия голф и въобще не е шумен.
Явно нещо ти е променяно в гърнетата.
- GRiND BaSTaRD
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
- Автомобил: VW Golf Mk5 2006
- Двигател: BSE 1.6 75 kW
- Местоположение: Стара Загора
Абе като беше със задънен катализатор и здрави тръби беше тих, като изключа дрънченето на самия катализатор. Сега като е с избушен катализатор е по-шумен, особено и откак двуцевката след изпускателния колектор ми се продъни. Абе и при мен се чува откъм двигателя - виж си гарнитурата на изпускателните тръби - може да е за смяна.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
С фабричната изп.с-ма си е тих. Махната катализатора защото беше запушен и изби меката връзка.Смених я и вместо катализатора сложих тръбичка .Сега над 4000-4500 об има хубав звук. Отскоро на задното гърне до изходящата тръба има 2 отвора с димаетър около 12-15 мм и ръмжи при ускоряване. Ще се сменя гърнето ама по план са тампоните на задния мост.
Плюс това на мен не ми ръмжи .
P.S. В интерес на истината не мога да разбера защо се запуши катализатора, когато колата беше на 153000км / сега е на 163000км/ Има сервизна книжка с минали прегледи и печати,купена е от германец, частно лице и се отписа от регистрация 2 дни преди изготвяне договра за покупката.Уж е карана с германски бензин.

Плюс това на мен не ми ръмжи .
P.S. В интерес на истината не мога да разбера защо се запуши катализатора, когато колата беше на 153000км / сега е на 163000км/ Има сервизна книжка с минали прегледи и печати,купена е от германец, частно лице и се отписа от регистрация 2 дни преди изготвяне договра за покупката.Уж е карана с германски бензин.


Последна промяна от kris11 на Чет 16 ное 2006 14:18, променено общо 1 път.
- G3CL_AEE_1.6FI
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- GRiND BaSTaRD
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
- Автомобил: VW Golf Mk5 2006
- Двигател: BSE 1.6 75 kW
- Местоположение: Стара Загора
G3CL_AEE_1.6FI написа:Някой да има идея как мога да разбера дали някоя от гарнитурите по пътя на изпускателните тръби е избила - трябва да "духа" от тях или да излиза пушилка или пък нещо друго
Ако ти е избила тая гарнитура м/у колекторите и двигателя то ще се вижда че е опушено мястото. На мойта имаше скъсана шпилка и там покрай нея изпускаше и се беше опушило. Иначе по натам м/у тръбите дето има съединения би трябвало пак да се усеща като изпуска пушилка. Качваш я на канал и на празен ход някой да дава газ, а пък ти си проверяваш отдолу съединенията... Успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта