На 30.11.2012г. си направих голяма поръчка на неща от английския сайт на sportsdirect с цел подаръци за коледните празници,преведох си веднага и почти 100% от сумата и зачаках въпросния тракинг номер за следене на пратката в сайта на DHL.
Мина се 1 седмица,такъв код не получавах,започнах да звъня и да пускам запитвания на адреса им във Фейсбука,като всеки път ме уверяваха че нещата са поръчани в първия работен ден 03.12.2012г. и те нямат тракинг номер ,но няма да има проблем да следа в сайта им кога ще пуснат моята дата за получаване на стока и да мина да си я взема.
И така до понеделник 17.12.2012г. нито тракинг номер нито вода студена,пак звъня,обяснява ми някаква "кикимора" че и те няма ли номера,но нещо май има ли проблем с пратката от sportsdirect и всеки момент ще я получи ли най-вероятно към края на седмицата(думите им бяха четвъртък-петък),което мен пак ме усториваше.
До днес,пак влизам в сайта им и чета че са излезли стоки от дата 05.12.2012,06.12.2012 и 07.12.2012г за получаване,реших че най-вероятно и моята стока е там просто така са ги отбеляза ли наведнъж за цялата тази седмица,доволен от мисълта си им звъня,пак същата "кикимора" ми вдига (по гласа я познах),питам я за пратката и тук вече идва големия ШОК,получавам следния отговор ".............ми ние с тази пратка има ме много голям проблем те от sportsdirect Англия ни я забавиха и чак днес ни дадоха тракинг номера,ето ви го"-(диктува ми го,аз седя на компа и веднага го проверявам и тук идва втория ШОК-пратката още не е тръгнала от там спрямо това нещо).
Аз:-Как така не е тръгнал още,на ли чаках ме пратката тези дни,някой май е е забравил да я поръча?
Тя:-Ми не знам ,пратката ви е поръчана просто там имат проблем.
Аз:-Добре колко пъти ви зваъях и писах и все ми отговаряхте че няма проблем че е поръчано и ще пристигне края на седмица,а сега оставам с пръст в устата за празниците.
Тя:-Ми аз кво да направя,това е.
Аз:-Как какво да направите,не можех те ли още преди седмица да не кажа две че има проблем,забавяне,и че няма да я получим,че имало забавяне и аз да си правя сметката да ли да ми върнете парите или да остане поръчката.
Тя:-Ми няма ядове ще ви ги върнем.
Аз:-(тук ако имах сила бих я вкаменил на дърво каквото явно и да я препикава всеки пияница,дете и куче)




Видимо много ядосан и на висок тон и затворих тел. че щях да я нагрубя.
Та как може да има такива хора където не им пука и им е по лесно да кажат.."ми кво да направя това е",защото ако ми го бяха каза ли това миналата седмица щях поне да ида да си взема парите и да закупя други неща,а сега какво нито имам време кога да ходя да си взема парите,нито когато да пазарувам в последния момент,просто съм бесен



Към такива "бизнесмени" който не знаят как се прави бизнес с такъв вид търговия им пожелавам това да го видят и прочетат доста хора и тогава да решат да ли да си поръчат от тях или не.Защото и аз работя в такава сфера и съм много наясно,ако се забави една такава пратка,колко е гадно и особено ако не даваш адекватно инфо на отсрещната страна.
Затова господа от ф-ма Ножаров интернет посредници със сайта ви sportsdirect-bg.com, на Английския сайт [b]sportsdirect,който се мислите за не досегаеми(няма кой какво да им направи според мен,не подлежат на никакво наказание иначе няма да са толкова смели) ви желая всичко най-най- гадно,така както се чувствам аз в момента[/b]





П.С.Търпях ги досега имах две такива издънки,но досега все им влизах в положението,но сега вече чашата преля,именно с поръчката на подаръците за мой те близки за Коледните празници
Ножаров,sportsdirect-bg,некадърници*