Ще трябва да замериш ампеража на зарядното.Няма да изгориш мултицета,той си има бушон,отделно издържа няколко секунди,отделно почни от делението за най-много ампери.Мери се като единия край на мултицета е в зарядното,а другия на акумулатора.
Отделно напрежението,кото дава трябва да е над 12 волта за да зарежда.
Ако ти бачка токоизправитела и наистина дава 2А заряд,имай в предвид,че времето на зареждане трябва умножно по тия 2А да дава ампеража на акумулатора.Пример:
Акумулатор 60 Ан ако се зарежда с 2А му трябват 30 часа заряд.
Ако както казваш почва да ври е зареден.Мериш му напрежението,слагаш на колата,въртиш 5 секунди и мериш пак.Паднало ли е-пътник е.
Имай на предвид,че резареждането е по-вредно от недозареждането.Успех.
голф 3 1.6 101hp - проблем задна чистачка и подгрев стъкло
Re: голф 3 1.6 101hp - проблем задна чистачка и подгрев стъкло
от 15 часа е на 1а.и ще има велико чакане 62ч.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 1.6 101hp - проблем задна чистачка и подгрев стъкло
Не бих рискувал чак толкова,проверявай клетките за завиране.
Провери ли с мултицет амперите толкова ли са?
Да не говорим,че е въможно да имашш и мъртва клетка...
Провери ли с мултицет амперите толкова ли са?
Да не говорим,че е въможно да имашш и мъртва клетка...
Re: голф 3 1.6 101hp - проблем задна чистачка и подгрев стъкло
това е максимума.за 24 часа едва се мърдат клетките
Re: голф 3 1.6 101hp - проблем задна чистачка и подгрев стъкло
слизам да проверя(връзките) нагревателя на стъклото и после пак ще го меря
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 1.6 101hp - проблем задна чистачка и подгрев стъкло
По принцип е хубаво да се зарежда с малък ток.Замери и волтажа който прави зарядното.
Не забравяй да замериш колко волта е акуто след зареждането.
Не забравяй да повториш манипулацията след 5 секндно въртене на стартер.Ако е паднал-лошо.
Не забравяй да замериш колко волта е акуто след зареждането.
Не забравяй да повториш манипулацията след 5 секндно въртене на стартер.Ако е паднал-лошо.
Re: голф 3 1.6 101hp - проблем задна чистачка и подгрев стъкло
мерси на колегата Gazaro_wow за съвета.най малко очаквах точно там това което видях(''мармалад'')една здрава връзка нямаше.как се е заключвала даже незнам. сега е окей.за акуто вече се съмнявам...
Re: голф 3 1.6 101hp - проблем задна чистачка и подгрев стъкло
замервах акуто с двигателя за теч и нормално ли е аларма да черми 0.12а.понеже четох максимума е 0.05
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 3 1.6 101hp - проблем задна чистачка и подгрев стъкло
mastersvn написа:замервах акуто с двигателя за теч и нормално ли е аларма да черми 0.12а.понеже четох максимума е 0.05
Ами заводските черпят по-малко по принцип. Китайчетата са си такива. Но се мери малко след като се заключи и затвори колата, щото при някои консумацията спада.
Имах едно централно с дистанционно китайско, успя да помогне на акумулатора ми да се скапе доста по-бързо

Re: голф 3 1.6 101hp - проблем задна чистачка и подгрев стъкло
оказа се че не е от алармата а от 21бушон.към който е и касетофона.ще проследя дали е от него или нещо друго
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта