Kuncavia написа:Малко да се отклоня от темата, но винаги съм се чудил защо на новите коли почти няма подгряване. За пример давам новия Ford Focus, новия Citroen Berlingo и по-старото му братче. При около -10 лампа не виждам и пали от раз. При -15-20 вече присветва за по-малко от секунда и пали от раз. Общо-взето мисля, че повечето коли след 2001-ва са на този принцип. Питам тук, че не ми се пускаше нова тема.
Поздрави.
1-во свещите НЕ са същите . При тях релето не е механично , а е електронно. (Управляващата верига е с транзистори , което позволява регулиране на силата на тока към свещта) . Свещта е с по-малко съпротивление, което й позволява да зарее на пълна мощност за около секунда, но за да не изгори, след първите 2 секунди , релето редуцира напрежението към свещта на 70 % .
2_ро: Повечето са CR или PD , което ще рече , че при запалване горивото се впръсква на около 250-300 бара.