Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
silven-VW FOREVER
Мнения: 671
Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
Автомобил: Audi A6 Audi A1
Двигател: FSI TFSI
Местоположение: Козлодуй

Re: Двигател TSI

Мнениеот silven-VW FOREVER » Нед 26 авг 2012 13:56


Нека споделя и моите впечатления от 1.2 ТSI DSG 105к.с на Vw Polo. Колата е вече на 26 000км. за 9 месеца и съм ужасно доволен. Разхода варира между 6-8л./100км. като се кара постоянно с климатик и рядко слиза под 90 (освен в населени места). Изключително "рязък" двигател и когато и да подадеш газ, се изтрелваш. С DSG-то е голямо удоволствие да шофираш! Имаше единствено проблем с тракането на тръбите на горивопровода, но за 10 минути го отстраниха. Няма проблеми с вериги и т.н. Моя съвет е да карате автомобилът си, да го обслужвате когато трябва, да го поддържате с хубави масла и филтри и да се наслаждавате на удоволствието от шофирането.

Поздрави :beer

Изображение




Потребителски аватар
zelkata_ok1_
Мнения: 322
Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Двигател TSI

Мнениеот zelkata_ok1_ » Съб 17 ное 2012 20:37


карам Пасат В7 1.8 TSI 160hp вече 7000км много приятно върви извън града пада на 5.5-6л с нормално каране но в града (София) лапа около 14л според мен е по-добър избор от 2.0 TDI 170hp


PaTr1o7a
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот PaTr1o7a » Вто 20 ное 2012 11:45


Това 14 градско ми се вижда много. Моята постига такива разходи само през зимата на къси разстояния иначе и в най - големите задръствания не ми дава чак толкова. Двигателя е 2.0 TSI


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот StrEagle » Пет 23 ное 2012 10:42


В Auto Build пише, че под товар, например при бързо каране по магистралата, двигателите вкарват повече бензин, за по-добро охлаждане, и за това разхода е двоен.. Статията беше за Поло 1.4, не знам дали важи и при по-големите му братя. Пишеше също и че са питали VW за това, и те са казали, че това е премахнато при следващото поколение двигатели, но не се уточнява кое е то.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот niikoo_1 » Пет 23 ное 2012 11:56


StrEagle написа:В Auto Build пише, че под товар, например при бързо каране по магистралата, двигателите вкарват повече бензин, за по-добро охлаждане, и за това разхода е двоен.. Статията беше за Поло 1.4, не знам дали важи и при по-големите му братя. Пишеше също и че са питали VW за това, и те са казали, че това е премахнато при следващото поколение двигатели, но не се уточнява кое е то.



Всички двигатели се охлаждат чрез по-богата горивовъздушна смес под определен товар и обороти, това го има при всяка една бензинова кола, особено при тези с принудително пълнене където температурите на изходящите газове са по-високи.

Като я караш колата на цялата газ харчи като за 140коня :idea: двулитров атмосферен мотор, като я караш леко и в преходните режими и на празен ход харчи като нормален малолитражен 4цилиндров мотор с обем 1.2-1.4литра.

Просто повечето журналисти са неграмотни и незнаят как да обяснят някои неща, отделно не им е ясно как фукционира едно бензиново или дизелово ДВГ :idea: :mrgreen: Ъпсурт пък да имат идея какво е горивовъздушна смес и какво значение има за работата на двигателя, мощността и температурите.


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот zmej » Съб 15 дек 2012 12:42


Не е баш така, че журналята да не са съвсем доразбрали.
В EA211 (VAG 1.0-1.6 TFSI) и ЕА888 Gen 3 (1.8/2.0 TFSI) изпускателният колектор е "вграден" в главата на мотора и е със собствено (водно) охлаждане, като от VW твърдят, че така температурата на изгорелите газове (които отиват в турбото) е по-ниска с повече от 150 градуса, което им позволява да постигат със 100-тина градуса по-високи температури на горене, и оттам може да използват по-бедна смес.


Потребителски аватар
mk5_gti
Мнения: 179
Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
Автомобил: Golf 5 GTI DSG
Двигател: BPY 2008

Re: Двигател TSI

Мнениеот mk5_gti » Сря 26 дек 2012 20:45


От 2 години карам GTI 5 DSG Turbo FSI 200hp. Когато купих колата беше на 28000 км. Сега е почти на 85000 карам единственно с масло кастрол 0-40 пълна синтетика и с бензин 98 и засега не съм имал никакви проблеми с колата единственно съм сменял маслото и филтъра в скоростие защото при DSG смяната е задължителна на всеки 60000км


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот judasss » Съб 29 дек 2012 17:37


А маслото в скоростите не се ли сменя ? Интересно ми е също колко харчи това Фси и колко върви за тез 200 коня ? :beer :beer


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот StrEagle » Съб 29 дек 2012 21:31


mk5_gti написа:От 2 години карам GTI 5 DSG Turbo FSI 200hp. Когато купих колата беше на 28000 км. Сега е почти на 85000 карам единственно с масло кастрол 0-40 пълна синтетика и с бензин 98 и засега не съм имал никакви проблеми с колата единственно съм сменял маслото и филтъра в скоростие защото при DSG смяната е задължителна на всеки 60000км


Колега къде зареждаш?


Потребителски аватар
Black-diamant
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 2.0 115hp

Re: Двигател TSI

Мнениеот Black-diamant » Сря 15 май 2013 13:45


niikoo_1 написа:
StrEagle написа:В Auto Build пише, че под товар, например при бързо каране по магистралата, двигателите вкарват повече бензин, за по-добро охлаждане, и за това разхода е двоен.. Статията беше за Поло 1.4, не знам дали важи и при по-големите му братя. Пишеше също и че са питали VW за това, и те са казали, че това е премахнато при следващото поколение двигатели, но не се уточнява кое е то.



Всички двигатели се охлаждат чрез по-богата горивовъздушна смес под определен товар и обороти, това го има при всяка една бензинова кола, особено при тези с принудително пълнене където температурите на изходящите газове са по-високи.

Като я караш колата на цялата газ харчи като за 140коня :idea: двулитров атмосферен мотор, като я караш леко и в преходните режими и на празен ход харчи като нормален малолитражен 4цилиндров мотор с обем 1.2-1.4литра.

Просто повечето журналисти са неграмотни и незнаят как да обяснят някои неща, отделно не им е ясно как фукционира едно бензиново или дизелово ДВГ :idea: :mrgreen: Ъпсурт пък да имат идея какво е горивовъздушна смес и какво значение има за работата на двигателя, мощността и температурите.



И аз съм забелязал нещо подобно, дори големите двигатели са по-икономични в определени режими, но предимно на извънградско. Но защо в такъв случай ако си карам градско съвсем кротко и само галя газта, един бензинов шестак с около 200 коне не иска да харчи колкото един бензинов 1.4 90 коня примерно? Говоря ако ги карам по един и същи маршрут, с една и съща скорост и по един и същ начин, а теглото на автомобилите е горе-долу изравнено.


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот restless » Съб 18 май 2013 12:52


щото 6ака е с 6 цилиндъра - съответно 50% повече "съпротивление"
Обикновено атмосферните под 2К оборота са в зоната където произвежданата мощност е съизмерима със загубите от триене и съпротивление при свиване на горивната смес в цилиндрите.
Затова в някои 6-цил двигатели се ползва деактивиране на цилиндри до 3 или 4, а отскоро се планира спиране на 2 от цилиндрите при 4-цилиндрови в такива ситуации

Последна промяна от restless на Вто 21 май 2013 13:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2396
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот StS » Нед 19 май 2013 15:50


Една долавка 1.4 TSI - вече го има !


nitogas
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 19 дек 2012 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Двигател TSI

Мнениеот nitogas » Пон 20 май 2013 11:21


TSi двигателя подлежи на газифициране с най-модерните газови системи. Газта се впръсква през бензиновите инжектори и разхода, мощността са като на бензин.


ltolev
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 23:52
Автомобил: VW Multivan T5
Двигател: AXE 2005
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот ltolev » Вто 21 май 2013 6:25


Някои знаем за тази газ, но за 2 TFSI още нямате решение. :mhihi


Потребителски аватар
doubledTSI
Мнения: 539
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009

Re: Двигател TSI

Мнениеот doubledTSI » Вто 28 май 2013 22:02





Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта