Поздрави


StrEagle написа:В Auto Build пише, че под товар, например при бързо каране по магистралата, двигателите вкарват повече бензин, за по-добро охлаждане, и за това разхода е двоен.. Статията беше за Поло 1.4, не знам дали важи и при по-големите му братя. Пишеше също и че са питали VW за това, и те са казали, че това е премахнато при следващото поколение двигатели, но не се уточнява кое е то.
mk5_gti написа:От 2 години карам GTI 5 DSG Turbo FSI 200hp. Когато купих колата беше на 28000 км. Сега е почти на 85000 карам единственно с масло кастрол 0-40 пълна синтетика и с бензин 98 и засега не съм имал никакви проблеми с колата единственно съм сменял маслото и филтъра в скоростие защото при DSG смяната е задължителна на всеки 60000км
niikoo_1 написа:StrEagle написа:В Auto Build пише, че под товар, например при бързо каране по магистралата, двигателите вкарват повече бензин, за по-добро охлаждане, и за това разхода е двоен.. Статията беше за Поло 1.4, не знам дали важи и при по-големите му братя. Пишеше също и че са питали VW за това, и те са казали, че това е премахнато при следващото поколение двигатели, но не се уточнява кое е то.
Всички двигатели се охлаждат чрез по-богата горивовъздушна смес под определен товар и обороти, това го има при всяка една бензинова кола, особено при тези с принудително пълнене където температурите на изходящите газове са по-високи.
Като я караш колата на цялата газ харчи като за 140коня :idea: двулитров атмосферен мотор, като я караш леко и в преходните режими и на празен ход харчи като нормален малолитражен 4цилиндров мотор с обем 1.2-1.4литра.
Просто повечето журналисти са неграмотни и незнаят как да обяснят някои неща, отделно не им е ясно как фукционира едно бензиново или дизелово ДВГ :idea:: Ъпсурт пък да имат идея какво е горивовъздушна смес и какво значение има за работата на двигателя, мощността и температурите.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта