Колеги, имах проблеми с горивния филтър и по форомите ме посъветваха да премахна малкото филтърче, което свързва двата маркуча и да ги свържа ( вижте на снимката) , но след като направих това колата запали, поработи малко и изгасна. После го върнах в старото му положение и сега изобщо не иска да запали. Дайте някакви съвети, моля
И ЗА МНОГО ГОДИНИ.
Голф 4 1.9 TDI проблем с паленето - горивен филтър
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 4 1.9 TDI проблем с паленето - горивен филтър
Помпата е засмукала въздух. Как ще махнеш този клапан като хората има защо да са го сложили там!
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 1.9 TDI проблем с паленето - горивен филтър
А като съедини тези двата маркуча с отвора за клапана на филтъра какво направи ?
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 1.9 TDI проблем с паленето - горивен филтър
Нормално да не запали колата тогава - системата ти е пълна с въздух вместо нафта.
Затова когато се съединяват тези маркучи се взема филтър от Голф 2 който е само с 2те тръбички.
Сега трябва едно хубаво обезвъздушаване за да запали колата
Затова когато се съединяват тези маркучи се взема филтър от Голф 2 който е само с 2те тръбички.
Сега трябва едно хубаво обезвъздушаване за да запали колата

Re: Голф 4 1.9 TDI проблем с паленето - горивен филтър
6669 явно съм сгафил да, така е, мерси за отзивчивостта
какво да правя сега ? съвети?

какво да правя сега ? съвети?
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 1.9 TDI проблем с паленето - горивен филтър
Принципно може с помпичка която да закачиш последователно след горивния филтър да подкачиш гориво до филтъра и след това на стартер да напълни и ГНП.
Друг вариант е да отхлабиш тръбичките на дюзите и да въртиш на стартер докато текне от всички, но трябва акумулатора да ти е по-здрав(този вариант не е от най-удачните)
Друг вариант е да отхлабиш тръбичките на дюзите и да въртиш на стартер докато текне от всички, но трябва акумулатора да ти е по-здрав(този вариант не е от най-удачните)

- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: 2020 Skoda Karoq
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 TDI проблем с паленето - горивен филтър
HukoloB написа:6669 явно съм сгафил да, така е, мерси за отзивчивостта![]()
какво да правя сега ? съвети?
Пълниш филтъра догоре с нафта,разхлабваш холендрите на дюзите и въртиш докато изпръска от там нафта.Стягаш и палиш. Това клапанче което си се опитал да шунтираш вкарва топла нафта от помпата във филтъра за да се загрява и да не замръзва зимата.
Re: Голф 4 1.9 TDI проблем с паленето - горивен филтър
Колега, аз мн не ги разбирам тия неща с колите
другаде ми е силата, иначе акомулатора ми е на 1 година, сравнително нов, кои дюзички да отвия ?

- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Голф 4 1.9 TDI проблем с паленето - горивен филтър
Колега а мотора помпа дюза ли е или с роторна помпа?Ако е от първите няма тръбички за развиване!Дюзите са вътре в главата.При втория вариант с роторна помпа разхлабваш гайката на тръбата която влиза в дюзата.
Re: Голф 4 1.9 TDI проблем с паленето - горивен филтър
колеги, някакви снимки може ли да ми дадете, че така не се ориентирам
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Голф 4 1.9 TDI проблем с паленето - горивен филтър
Кажи поне какъв е двигателя!90 110 116 131кс?
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Голф 4 1.9 TDI проблем с паленето - горивен филтър
Колега ако имаш пастмасов капак над двигателя го махаш и под него ще ги видиш 4-метални тръби които тръгват от нафтовата помпа и се завиват към 4-те дюзи.Та тези гайки ги разхлабваш с гаечен ключ и завърташ няколко пъти на стартер докато от всичките почне да излиза нафта.След това ги стягаш и колата трябва да запали.
Re: Голф 4 1.9 TDI проблем с паленето - горивен филтър
Благодаря много , колега, като го пробвам ще пиша какво е станало
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта