Проблем с оборотите и парното на Голф 2.
Проблем с оборотите и парното на Голф 2.
Колата е голф 2 газ/бензин 1,6 1989г. карборатор (pierburg) при всяко палене държи 200 оборота и на бензин и на газ така всяка сутрин докато не загрее, като я изгася примерно след като е загряла и след 4 часа примерно тръгна да я паля тя отново държи 200 оборота и загасва трябва да я форсирам на около 2000 оборота 3-4 мин. да позагрее за да държи 800-900 оборота за да не гасне та това е единият въпрос който много ме тревожи и другият, е че като загрее колата парното духа топло само на 1-ва степен, като го пусна на 3 почва да духа студено и от 3 като го върна на едно почва да духа хладно накратко само на 1 работи.
Последна промяна от brabus на Сря 02 яну 2013 22:04, променено общо 1 път.
Причина: Темата е съгласувана с мен и засега е в този раздел. Ако се окаже, че причината е нещо по газовата уредба може да се премести в другия подфорум.
Причина: Темата е съгласувана с мен и засега е в този раздел. Ако се окаже, че причината е нещо по газовата уредба може да се премести в другия подфорум.
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с оборотите и парното на Голф 2.
За парното дали не е проблема в копчето ? Преди правеше ли го този номер ? А за паленето автоматичният смукач как да се провери дали някой знае ?
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: petrich
Re: Проблем с оборотите и парното на Голф 2.
Колеги
здравейте , и аз имам проблем с парното на "ГОУФФ"-о 2ка
мин.година свалях и разкачих абсолютно всичко(баси мизерията е ) Ония дунапрени беха прегорели и никви ги нямаше оправих ги ,направих ги клапите "вечни"радиаторчето свалях проверих всичко - ок си е, маркучи,въздуховоди,електромотор всичко работещо Е ПАК НЯМА ПАРНО И ТВА Е ДА МУ *** МАМАТА
(( дайте акъл,идея каквото и да е от какво може да е. Най интересното е че преди да го затворя напълно цялото парно загрях колата , радиаторчето беше яко топло пуснах да духа мушнах си раката(с голем зор) да видя-работи , духа яко топло. Зглобих всичко и.....си ба мамата пак няма парно 






- EasEr
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 20:42
- Автомобил: 1990 VW GOLF 2
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Проблем с оборотите и парното на Голф 2.
flakoN написа:Колата е голф 2 газ/бензин 1,6 1989г. карборатор (pierburg) при всяко палене държи 200 оборота и на бензин и на газ така всяка сутрин докато не загрее, като я изгася примерно след като е загряла и след 4 часа примерно тръгна да я паля тя отново държи 200 оборота и загасва трябва да я форсирам на около 2000 оборота 3-4 мин. да позагрее за да държи 800-900 оборота за да не гасне та това е единият въпрос който много ме тревожи и другият, е че като загрее колата парното духа топло само на 1-ва степен, като го пусна на 3 почва да духа студено и от 3 като го върна на едно почва да духа хладно накратко само на 1 работи.
пуши ли яко като го запалиш ? ако пуши и се дави колата трябва да провериш смукача

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите и парното на Голф 2.
Ниски обороти на студен двигател.
Възможни причини:
1.Термоампула
2.Вакум на въздушна клапа.
Не добре работещо парно на всички степени.
1.Задръстено радиаторче
2.Клапи на парно за облепяне.
Точните причини се установяват и отстраняват след преглед
Възможни причини:
1.Термоампула
2.Вакум на въздушна клапа.
Не добре работещо парно на всички степени.
1.Задръстено радиаторче
2.Клапи на парно за облепяне.
Точните причини се установяват и отстраняват след преглед
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта