Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troyan
Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване
ADR 125 hp 1997 Passat B5 .Когато пали пали от раз вкл. и на студено -10;-15С .Вече втори път не иска да запали нито на бензин нито на газ.Бензиновата помпа работи - изхвърля бензин, не съм мерил налягане и дебит.Горивото българско и газта тоже.Филтрите на ГИ/около година Фобос1Плевенска/ са сменени през август,горивния филтър и въздушния също.Проблемът възнина за пръв път при много малко бензин в резервоара.Довлякох я на сервиз -там казаха че са я заредили и на другия ден е тръгнала от раз, но след месец същата ситуация се повтори- т.е. вчера.Запали веднага, работи 15-20 минути и спря , после запали на газ , заредих в бензиностанцията и до там.Акумулатора падна, заредих го и днес пак не иска да запали.Аварийно на газ тръгва за 20 сек и пак гасне.Свещите сменени. Моля ако някой е имал или има решение или достоврено мнение по проблема да го сподели.Благодаря на всички предварително!
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Неустановен Проблем Запалване ADR 125 hp 1997 Passat B5
Виж какво ще покаже диагностиката
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troyan
Re: Неустановен Проблем Запалване ADR 125 hp 1997 Passat B5
Благодаря за проявения интерес!
Диагностиката показа:
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Monday, 31 December 2012, 11:16:44:0
Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,47,55,56,57,58,75,76,77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Controller: 8D0 907 558 B
Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D03
Coding: 04001
Shop #: WSC 00028
9 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
26-10 - Output Open - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
26-10 - Output Open - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
17923 - Intake Manifold Valve (N156): Short to Ground
P1515 - 35-10 - - - Intermittent
17935 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205): Short to Ground
P1527 - 35-10 - - - Intermittent
01259 - Fuel Pump Relay (J17)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
P0116 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL
Controller: 8E0 614 111 AB
Component: ABS 5.3 FRONT D00
Coding: 0273004281
Shop #: BB 24548
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL
Controller: 3B1 907 044 A
Component: CLIMATRONIC S 7.0
Coding: 02000
Shop #: WSC 00028
2 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-00 - Signal too Low
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF
35-00 - -
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.LBL
Controller: 1J0 909 607 A
Component: AIRBAG VW3 S V03
Coding: 00065
Shop #: WSC 00028
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 3B0-919-xxx-17.LBL
Controller: 3B0 919 861 B
Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V10
Coding: 04142
Shop #: WSC 00000
IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0116026
1 Fault Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL
Controller: 1J0 959 799 H
Component: 08 Zentral-SG Komf.0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 00028
3 Faults Found:
01334 - Door Control Module; Rear Right (J398)
49-10 - No Communications - Intermittent
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
49-10 - No Communications - Intermittent
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)
49-10 - No Communications - Intermittent
End --------------------------------------------------------------------------------------------------
Днес я запалих от втория път/-5 С/ и работи при високи обороти 4-5 минути. След като спрях да подавам газ на ниските обооти угасна и не запали отново- нито на газ, нито на бензин.
Което е все пак напредък след смяната на свещите, която напаравих на 31 декември 2012 .Това е първото запалване след смяната на свещите .
Какво Ви е мнението за работата на датчика за темпрература на охлаждащата течност/ 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal/- може ли той да бъде критичен във всчки случаи на запалване?
Благодаря за отзивите!
Диагностиката показа:
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Monday, 31 December 2012, 11:16:44:0
Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,47,55,56,57,58,75,76,77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Controller: 8D0 907 558 B
Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D03
Coding: 04001
Shop #: WSC 00028
9 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
26-10 - Output Open - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
26-10 - Output Open - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
17923 - Intake Manifold Valve (N156): Short to Ground
P1515 - 35-10 - - - Intermittent
17935 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205): Short to Ground
P1527 - 35-10 - - - Intermittent
01259 - Fuel Pump Relay (J17)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
P0116 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL
Controller: 8E0 614 111 AB
Component: ABS 5.3 FRONT D00
Coding: 0273004281
Shop #: BB 24548
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL
Controller: 3B1 907 044 A
Component: CLIMATRONIC S 7.0
Coding: 02000
Shop #: WSC 00028
2 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-00 - Signal too Low
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF
35-00 - -
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.LBL
Controller: 1J0 909 607 A
Component: AIRBAG VW3 S V03
Coding: 00065
Shop #: WSC 00028
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 3B0-919-xxx-17.LBL
Controller: 3B0 919 861 B
Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V10
Coding: 04142
Shop #: WSC 00000
IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0116026
1 Fault Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL
Controller: 1J0 959 799 H
Component: 08 Zentral-SG Komf.0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 00028
3 Faults Found:
01334 - Door Control Module; Rear Right (J398)
49-10 - No Communications - Intermittent
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
49-10 - No Communications - Intermittent
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)
49-10 - No Communications - Intermittent
End --------------------------------------------------------------------------------------------------
Днес я запалих от втория път/-5 С/ и работи при високи обороти 4-5 минути. След като спрях да подавам газ на ниските обооти угасна и не запали отново- нито на газ, нито на бензин.
Което е все пак напредък след смяната на свещите, която напаравих на 31 декември 2012 .Това е първото запалване след смяната на свещите .
Какво Ви е мнението за работата на датчика за темпрература на охлаждащата течност/ 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal/- може ли той да бъде критичен във всчки случаи на запалване?
Благодаря за отзивите!
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване
Само по превода на някои грешки усещам гоУем пастет.Като ги изчисти кои грешки записва пак?
- sonaris
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
- Автомобил: VW Passat B4 Syncro
- Двигател: ADY
- Местоположение: Пловдив / България
- Контакти:
Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване
Сякаш половината или цялата кола няма връзка с компютъра (Intermittent). Виж има една букса на двигателя такава голяма. Която присъединява сензорите на двигателя към компютъра. Не е нормално толкова много грешки да има. Знам ли може проблема да е в нея. При мен имаше подобна грижа.
- KGL
- Мнения: 801
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване
Привет,
Много безаварийни километри през 2013 и дано да е по-добра от 2012!
Като смени свещите, провери ли кабелите и изолациите на лулите и на 4-те?
Как ти е акумулатора?
Много безаварийни километри през 2013 и дано да е по-добра от 2012!
Като смени свещите, провери ли кабелите и изолациите на лулите и на 4-те?
Как ти е акумулатора?
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troyan
Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване
Здравейте ,
Пожелавам ви всичко най-добро през новата 2013!
Благодаря за отзивите!Това ме окуражава да не се отказвам.
Ново при мен е че на 01.01.2013 колата запали.Форсирах до 3000-5000 оборота и задържах с газта в този диапазон успешно около 5 минути,като през това време подъържах 3000 около минута, 5000 около минута подъържаше ги без отклонения в оборотомера при фиксирано положение на газта.Реших да видя на ниски обороти т.е. като не натискам педала.Когато достигна нормалните около 800-900 просто угасна и не иска да пали пак.Опитах на бензин и на газ този път въобще не обади двигателя
След като смених свещите проверих за ток и ток има по веригата пък и нямаше да запали ако нещо съм объркал там.
Относно грешките на VAG - това е диагностика след сваляне на акумулатор за презареждане.
Така че възможно компа да изтрие предишните , не мисля че има постоянна RAM памет.
Акумулатора може би не е най-първа младост,но това е след зареждане
Проверих този датчик G62/ син отгоре зелен вътре/ намира се зад двигателя под тръбопровода между дебитомера и дросела, видимо изглежда добре , не съм го тествал защото нямам подходящ измервателе уред.
Значи ел. системта засега, като изключим, може би някои лоши връзки според мен е в ред.Ще търся манометър за да видя налягането на горивото в системата, но има и датчик/регулатор на налягането, който не знам къде е засега.
Имам следните въпроси:
Може ли при проблем с дроселовата клапа или дебитомера да не иска въобще да запалва?
Искам само да попитам - кои са критичните датчици или свързани с тях елементи , които ако не работят или работят с прекъсване запалването е невъзможно?
Защото ако не пали на газ/бензин и има ток проблемът е в снабдяването с кислород или с индикаторите, които регистрират това.
Искрено се надявам с ваша помощ да решим проблема!Ще проверя и връзката с компютъра това е много важно, но колата е на 16 години и кой знае кои връзки са прекъснати и кои са читави.Благодаря на всички още веднъж!
Пожелавам ви всичко най-добро през новата 2013!
Благодаря за отзивите!Това ме окуражава да не се отказвам.
Ново при мен е че на 01.01.2013 колата запали.Форсирах до 3000-5000 оборота и задържах с газта в този диапазон успешно около 5 минути,като през това време подъържах 3000 около минута, 5000 около минута подъържаше ги без отклонения в оборотомера при фиксирано положение на газта.Реших да видя на ниски обороти т.е. като не натискам педала.Когато достигна нормалните около 800-900 просто угасна и не иска да пали пак.Опитах на бензин и на газ този път въобще не обади двигателя
След като смених свещите проверих за ток и ток има по веригата пък и нямаше да запали ако нещо съм объркал там.
Относно грешките на VAG - това е диагностика след сваляне на акумулатор за презареждане.
Така че възможно компа да изтрие предишните , не мисля че има постоянна RAM памет.
Акумулатора може би не е най-първа младост,но това е след зареждане
Проверих този датчик G62/ син отгоре зелен вътре/ намира се зад двигателя под тръбопровода между дебитомера и дросела, видимо изглежда добре , не съм го тествал защото нямам подходящ измервателе уред.
Значи ел. системта засега, като изключим, може би някои лоши връзки според мен е в ред.Ще търся манометър за да видя налягането на горивото в системата, но има и датчик/регулатор на налягането, който не знам къде е засега.
Имам следните въпроси:
Може ли при проблем с дроселовата клапа или дебитомера да не иска въобще да запалва?
Искам само да попитам - кои са критичните датчици или свързани с тях елементи , които ако не работят или работят с прекъсване запалването е невъзможно?
Защото ако не пали на газ/бензин и има ток проблемът е в снабдяването с кислород или с индикаторите, които регистрират това.
Искрено се надявам с ваша помощ да решим проблема!Ще проверя и връзката с компютъра това е много важно, но колата е на 16 години и кой знае кои връзки са прекъснати и кои са читави.Благодаря на всички още веднъж!
- KGL
- Мнения: 801
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване
Да не би да имаш някакъв проблем с клапаните за газ и безнин. С инжекцион ли си?
- HAMELION
- Мнения: 328
- Регистриран на: Сря 27 фев 2008 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване
половината грешки по двигателя са ти от газовото до някъде нормално ни има няколко интересни като например ДАТЧИК КОЛЯНОВ ВАЛ и ТЕМПЕРАТУРЕН СЕНЗОР моя съвет е да ги изтриеш всичките и да пробваш да запали ако запали кофти ако не запали добре закачаш и така да видим коя грешка или грешки се появява първа
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troyan
Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване
Здравейте ,
Благодаря отново за включването!Проверих още веднъж тока до свещите - има видима искра в електрода.
Огледах връзките към компютъра , но нали след работа е тъмно и не се вижда да има проблем.
Идеята с клапаните е подходяща , но не знам как да ги проверя.
Грешка 17935 на руски е "Ряд 1, регулирование фаз газораспределения=>-N205: короткое замыкание на массу" 17935 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205)англ;P1527 Bank1,Nockenwellenverstellung=>-N205 Kurzschluss nach Masse немски - мисля че е за обтегача на веригата на разпределителните валове или някъкъв датчик за обтягането му?!Не зная как да го проверя.ГИ и връзките с компютъра не са в мой контрол нямам кабел за този комп.Откачих тръбопровода за въздух към дебитомера и опитах запалване но без резултат.Полях с топла вода датчика на газовата и изпарителя , уж да тръгне но пух-пух и спира.
Прави ми впечатление, че всеки път когато е запалвала е на студено -6 С,-15 С.Сега най лошото пуснах VAG след запалването, което описах в предния пост ,но повечето грешки изчезнаха.
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Wednesday, 02 January 2013, 19:04:20:0
Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,47,55,56,57,58,75,76,77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Controller: 8D0 907 558 B
Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D03
Coding: 04001
Shop #: WSC 00028
No fault code found.
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL
Controller: 8E0 614 111 AB
Component: ABS 5.3 FRONT D00
Coding: 0273004281
Shop #: BB 24548
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL
Controller: 3B1 907 044 A
Component: CLIMATRONIC S 7.0
Coding: 02000
Shop #: WSC 00028
3 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF
35-00 - -
01273 - Fresh Air Blower (V2)
35-10 - - - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.LBL
Controller: 1J0 909 607 A
Component: AIRBAG VW3 S V03
Coding: 00065
Shop #: WSC 00028
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 3B0-919-xxx-17.LBL
Controller: 3B0 919 861 B
Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V10
Coding: 04142
Shop #: WSC 00000
IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0116026
1 Fault Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL
Controller: 1J0 959 799 H
Component: 08 Zentral-SG Komf.0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 00028
3 Faults Found:
01334 - Door Control Module; Rear Right (J398)
49-10 - No Communications - Intermittent
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
49-10 - No Communications - Intermittent
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)
49-10 - No Communications - Intermittent
End --------------------------------------------------------------------------------------------------
Може да губи връзка с компа?Но пък само за двигателя ли , там изтрих предишните грешки.
Благодаря ви за помощтта още веднъж!
Благодаря отново за включването!Проверих още веднъж тока до свещите - има видима искра в електрода.
Огледах връзките към компютъра , но нали след работа е тъмно и не се вижда да има проблем.
Идеята с клапаните е подходяща , но не знам как да ги проверя.
Грешка 17935 на руски е "Ряд 1, регулирование фаз газораспределения=>-N205: короткое замыкание на массу" 17935 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205)англ;P1527 Bank1,Nockenwellenverstellung=>-N205 Kurzschluss nach Masse немски - мисля че е за обтегача на веригата на разпределителните валове или някъкъв датчик за обтягането му?!Не зная как да го проверя.ГИ и връзките с компютъра не са в мой контрол нямам кабел за този комп.Откачих тръбопровода за въздух към дебитомера и опитах запалване но без резултат.Полях с топла вода датчика на газовата и изпарителя , уж да тръгне но пух-пух и спира.
Прави ми впечатление, че всеки път когато е запалвала е на студено -6 С,-15 С.Сега най лошото пуснах VAG след запалването, което описах в предния пост ,но повечето грешки изчезнаха.
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Wednesday, 02 January 2013, 19:04:20:0
Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,47,55,56,57,58,75,76,77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Controller: 8D0 907 558 B
Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D03
Coding: 04001
Shop #: WSC 00028
No fault code found.
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL
Controller: 8E0 614 111 AB
Component: ABS 5.3 FRONT D00
Coding: 0273004281
Shop #: BB 24548
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL
Controller: 3B1 907 044 A
Component: CLIMATRONIC S 7.0
Coding: 02000
Shop #: WSC 00028
3 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF
35-00 - -
01273 - Fresh Air Blower (V2)
35-10 - - - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.LBL
Controller: 1J0 909 607 A
Component: AIRBAG VW3 S V03
Coding: 00065
Shop #: WSC 00028
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 3B0-919-xxx-17.LBL
Controller: 3B0 919 861 B
Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V10
Coding: 04142
Shop #: WSC 00000
IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0116026
1 Fault Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL
Controller: 1J0 959 799 H
Component: 08 Zentral-SG Komf.0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 00028
3 Faults Found:
01334 - Door Control Module; Rear Right (J398)
49-10 - No Communications - Intermittent
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
49-10 - No Communications - Intermittent
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)
49-10 - No Communications - Intermittent
End --------------------------------------------------------------------------------------------------
Може да губи връзка с компа?Но пък само за двигателя ли , там изтрих предишните грешки.
Благодаря ви за помощтта още веднъж!
- sonaris
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
- Автомобил: VW Passat B4 Syncro
- Двигател: ADY
- Местоположение: Пловдив / България
- Контакти:
Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване
Според сайта Ross-Tech Wiki кратки обяснения.
----------------------------------------------------------------------------------------------
00532 - Supply Voltage B+ или 00532 - захранващо напрежение B +: Сигнал твърде слаб
Възможни причини
07-10 - Signal too Low - Intermittent <----- Няма ток. Нисък волтаж. Или прекъсва.
----------------------------------------------------------------------------------------------
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF 35-00 - -
01206 - Сигнал за Продължителност на запалване Off Time <----- Продължителен и неуспешен опит за запалване/стартиране.
Възможни причини
01273 - Fresh Air Blower (V2)
01273 - Вентилатор за свежия въздух(V2)
Възможни причини
----------------------------------------------------------------------------------------------
В google.bg пишеш примерно:01273 - Fresh Air Blower (V2) Ross-Tech Wiki
после пускаш превод в google.http://translate.google.com/translate?hl=bg&sl=auto&tl=bg&u=http%3A%2F%2Fwiki.ross-tech.com%2Fwiki%2Findex.php%2F01273
Така може сам да се насочиш за проблема и решението.
В същност има ли вероятност Алтернатора да не ти работи. Или да му е прекъснат някой кабел?
Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL
Controller: 3B1 907 044 A
Component: CLIMATRONIC S 7.0
Coding: 02000
Shop #: WSC 00028
3 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF 35-00 - -
01273 - Fresh Air Blower (V2)
35-10 - - - Intermittent
----------------------------------------------------------------------------------------------
00532 - Supply Voltage B+ или 00532 - захранващо напрежение B +: Сигнал твърде слаб
Възможни причини
- Окабеляване / Конектори от / до контролния модул дефектни
- Захранване (акумулатор / генератор) неправилно свързани.
- Проверка / Ремонт Окабеляване / Конектори от / до контролния модул
- Проверка Захранване (Акумулатор / генератор)
- Когато грешката присъства в отделен модул за контрол, това е най-вероятно местен източник (например кабели / конектори).
- Когато грешката присъства в множество модули за контрол в същото време, това е най-вероятно общ източник (напр. място на зануляване, батерия, генератор).
- Intermittent кодове са често срещани при съхранява на ниска температура на вън когато капацитетът на батерията спада и могат да бъдат пренебрегнати.
- Също така се среща в комбинация с 16946/P0562/001378 - System Voltage: Too Low грешка съхранена в някой от другите контролни модули.
07-10 - Signal too Low - Intermittent <----- Няма ток. Нисък волтаж. Или прекъсва.
----------------------------------------------------------------------------------------------
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF 35-00 - -
01206 - Сигнал за Продължителност на запалване Off Time <----- Продължителен и неуспешен опит за запалване/стартиране.
Възможни причини
- Дефект в ключа за запалване
- Неправилно окабеляване между арматурното табло (J285) и Climatronic Control (J255)
- Неправилно арматурното табло (J285)
- Неправилен Climatronic Control (J255)
- Проверете Ключ за запалване
- Проверете окабеляването между арматурното табло (J285) и Climatronic Control (J255)
- Проверете арматурното табло (J285)
- Проверете Climatronic Control (J255)
01273 - Fresh Air Blower (V2)
01273 - Вентилатор за свежия въздух(V2)
Възможни причини
- Вентилатор за свежия въздух (V2) дефектен
- Модул за управление на вентилатор за свежия въздух (J126) дефектен
- Отворена верига в окабеляването на вентилатора за свежия въздух (V2)
- Контролен модул на климатроника (J255) неизправен
- Проверете вентилатор за свежия въздух (V2)
- Направете тест изход (Проверка на вентилационните отвори, докато вентилатора е активен)
- Проверете измервателния блок докато вентилатора е активен
- Проверете Модул за управление на вентилатор за свежия въздух (J126)
- Направете тест изход (Проверка на вентилационните отвори, докато вентилатора е активен)
- Проверете кабелите и конекторите/буксите.
----------------------------------------------------------------------------------------------
В google.bg пишеш примерно:01273 - Fresh Air Blower (V2) Ross-Tech Wiki
после пускаш превод в google.http://translate.google.com/translate?hl=bg&sl=auto&tl=bg&u=http%3A%2F%2Fwiki.ross-tech.com%2Fwiki%2Findex.php%2F01273
Така може сам да се насочиш за проблема и решението.
В същност има ли вероятност Алтернатора да не ти работи. Или да му е прекъснат някой кабел?
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troyan
Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване
Здравейте ,
Благодаря за вниманието на всички които се отзоваха!
Смених бензиновата помпа,един майстор на газ изчисти грешките и тръгна, но не ми беше казана причината.Може и да не е била извесна? Сега пали, но работи нестабилно на ниските обороти.Очевидно трябва да стане механик човек, за да може да има кола у нас.
Моето скромно мнение е че тези коли не палят никога на газ, въпреки уверенията на поставящите газови уредби фирми и майстори.
Поздрави на всички и безаварийно каране през 2013 година!
Благодаря за вниманието на всички които се отзоваха!
Смених бензиновата помпа,един майстор на газ изчисти грешките и тръгна, но не ми беше казана причината.Може и да не е била извесна? Сега пали, но работи нестабилно на ниските обороти.Очевидно трябва да стане механик човек, за да може да има кола у нас.
Моето скромно мнение е че тези коли не палят никога на газ, въпреки уверенията на поставящите газови уредби фирми и майстори.
Поздрави на всички и безаварийно каране през 2013 година!
- KGL
- Мнения: 801
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване
А какъв е проблема да палиш на бензин. Моята е със същия двигател и е настроена на следния цикъл. Палиш си на безнин, държи на безнин докато не стигне 35-40 градуса и след това обръща автоматично на газ. До сега проблеми не съм имал.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troyan
Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване
Не е проблема базово в запалването , а в поддържането на ниски обороти, защото когато запалва то винаги е на бензин поради настройките / общите сензори/ на газовата уредба, преминавайки на газ минава на ниски /около 800-1000/ оборота.Ефектът е нестабилни ниски обороти/или неустановима интервенция в моя случай/ респективно проблеми със стъпковото моторче или дебитомера.
Така мисля , нямам достатъчно информация или опит за други заключения, но сега е факт че ниските обороти са нестабилни.От какво друго може да е?
Поздрави на всички!Благодаря за дискусията!
Така мисля , нямам достатъчно информация или опит за други заключения, но сега е факт че ниските обороти са нестабилни.От какво друго може да е?
Поздрави на всички!Благодаря за дискусията!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта