Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване

Техническа и сервизна информация за Passat
denismarinov
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troyan

Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване

Мнениеот denismarinov » Нед 30 дек 2012 15:07


ADR 125 hp 1997 Passat B5 .Когато пали пали от раз вкл. и на студено -10;-15С .Вече втори път не иска да запали нито на бензин нито на газ.Бензиновата помпа работи - изхвърля бензин, не съм мерил налягане и дебит.Горивото българско и газта тоже.Филтрите на ГИ/около година Фобос1Плевенска/ са сменени през август,горивния филтър и въздушния също.Проблемът възнина за пръв път при много малко бензин в резервоара.Довлякох я на сервиз -там казаха че са я заредили и на другия ден е тръгнала от раз, но след месец същата ситуация се повтори- т.е. вчера.Запали веднага, работи 15-20 минути и спря , после запали на газ , заредих в бензиностанцията и до там.Акумулатора падна, заредих го и днес пак не иска да запали.Аварийно на газ тръгва за 20 сек и пак гасне.Свещите сменени. Моля ако някой е имал или има решение или достоврено мнение по проблема да го сподели.Благодаря на всички предварително!




Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: Неустановен Проблем Запалване ADR 125 hp 1997 Passat B5

Мнениеот krasio00o » Пон 31 дек 2012 14:06


Виж какво ще покаже диагностиката


denismarinov
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troyan

Re: Неустановен Проблем Запалване ADR 125 hp 1997 Passat B5

Мнениеот denismarinov » Вто 01 яну 2013 13:22


Благодаря за проявения интерес!
Диагностиката показа:
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Monday, 31 December 2012, 11:16:44:0


Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,47,55,56,57,58,75,76,77

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Controller: 8D0 907 558 B
Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D03
Coding: 04001
Shop #: WSC 00028
9 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
26-10 - Output Open - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
26-10 - Output Open - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
17923 - Intake Manifold Valve (N156): Short to Ground
P1515 - 35-10 - - - Intermittent
17935 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205): Short to Ground
P1527 - 35-10 - - - Intermittent
01259 - Fuel Pump Relay (J17)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
P0116 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL
Controller: 8E0 614 111 AB
Component: ABS 5.3 FRONT D00
Coding: 0273004281
Shop #: BB 24548
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL
Controller: 3B1 907 044 A
Component: CLIMATRONIC S 7.0
Coding: 02000
Shop #: WSC 00028
2 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-00 - Signal too Low
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF
35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.LBL
Controller: 1J0 909 607 A
Component: AIRBAG VW3 S V03
Coding: 00065
Shop #: WSC 00028
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 3B0-919-xxx-17.LBL
Controller: 3B0 919 861 B
Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V10
Coding: 04142
Shop #: WSC 00000
IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0116026
1 Fault Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL
Controller: 1J0 959 799 H
Component: 08 Zentral-SG Komf.0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 00028
3 Faults Found:
01334 - Door Control Module; Rear Right (J398)
49-10 - No Communications - Intermittent
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
49-10 - No Communications - Intermittent
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)
49-10 - No Communications - Intermittent

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Днес я запалих от втория път/-5 С/ и работи при високи обороти 4-5 минути. След като спрях да подавам газ на ниските обооти угасна и не запали отново- нито на газ, нито на бензин.
Което е все пак напредък след смяната на свещите, която напаравих на 31 декември 2012 .Това е първото запалване след смяната на свещите .
Какво Ви е мнението за работата на датчика за темпрература на охлаждащата течност/ 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal/- може ли той да бъде критичен във всчки случаи на запалване?
Благодаря за отзивите!


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване

Мнениеот dimovip » Вто 01 яну 2013 16:05


Само по превода на някои грешки усещам гоУем пастет.Като ги изчисти кои грешки записва пак?


Потребителски аватар
sonaris
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
Автомобил: VW Passat B4 Syncro
Двигател: ADY
Местоположение: Пловдив / България
Контакти:

Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване

Мнениеот sonaris » Вто 01 яну 2013 23:38


Сякаш половината или цялата кола няма връзка с компютъра (Intermittent). Виж има една букса на двигателя такава голяма. Която присъединява сензорите на двигателя към компютъра. Не е нормално толкова много грешки да има. Знам ли може проблема да е в нея. При мен имаше подобна грижа.


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 801
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване

Мнениеот KGL » Сря 02 яну 2013 9:55


Привет,
Много безаварийни километри през 2013 и дано да е по-добра от 2012!
Като смени свещите, провери ли кабелите и изолациите на лулите и на 4-те?
Как ти е акумулатора?


denismarinov
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troyan

Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване

Мнениеот denismarinov » Сря 02 яну 2013 13:49


Здравейте ,
Пожелавам ви всичко най-добро през новата 2013!
Благодаря за отзивите!Това ме окуражава да не се отказвам.
Ново при мен е че на 01.01.2013 колата запали.Форсирах до 3000-5000 оборота и задържах с газта в този диапазон успешно около 5 минути,като през това време подъържах 3000 около минута, 5000 около минута подъържаше ги без отклонения в оборотомера при фиксирано положение на газта.Реших да видя на ниски обороти т.е. като не натискам педала.Когато достигна нормалните около 800-900 просто угасна и не иска да пали пак.Опитах на бензин и на газ този път въобще не обади двигателя
След като смених свещите проверих за ток и ток има по веригата пък и нямаше да запали ако нещо съм объркал там.
Относно грешките на VAG - това е диагностика след сваляне на акумулатор за презареждане.
Така че възможно компа да изтрие предишните , не мисля че има постоянна RAM памет.
Акумулатора може би не е най-първа младост,но това е след зареждане
Проверих този датчик G62/ син отгоре зелен вътре/ намира се зад двигателя под тръбопровода между дебитомера и дросела, видимо изглежда добре , не съм го тествал защото нямам подходящ измервателе уред.
Значи ел. системта засега, като изключим, може би някои лоши връзки според мен е в ред.Ще търся манометър за да видя налягането на горивото в системата, но има и датчик/регулатор на налягането, който не знам къде е засега.
Имам следните въпроси:
Може ли при проблем с дроселовата клапа или дебитомера да не иска въобще да запалва?
Искам само да попитам - кои са критичните датчици или свързани с тях елементи , които ако не работят или работят с прекъсване запалването е невъзможно?
Защото ако не пали на газ/бензин и има ток проблемът е в снабдяването с кислород или с индикаторите, които регистрират това.
Искрено се надявам с ваша помощ да решим проблема!Ще проверя и връзката с компютъра това е много важно, но колата е на 16 години и кой знае кои връзки са прекъснати и кои са читави.Благодаря на всички още веднъж!


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 801
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване

Мнениеот KGL » Сря 02 яну 2013 19:26


Да не би да имаш някакъв проблем с клапаните за газ и безнин. С инжекцион ли си?


Потребителски аватар
HAMELION
Мнения: 328
Регистриран на: Сря 27 фев 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване

Мнениеот HAMELION » Сря 02 яну 2013 20:07


половината грешки по двигателя са ти от газовото до някъде нормално ни има няколко интересни като например ДАТЧИК КОЛЯНОВ ВАЛ и ТЕМПЕРАТУРЕН СЕНЗОР моя съвет е да ги изтриеш всичките и да пробваш да запали ако запали кофти ако не запали добре закачаш и така да видим коя грешка или грешки се появява първа


denismarinov
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troyan

Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване

Мнениеот denismarinov » Сря 02 яну 2013 20:45


Здравейте ,
Благодаря отново за включването!Проверих още веднъж тока до свещите - има видима искра в електрода.
Огледах връзките към компютъра , но нали след работа е тъмно и не се вижда да има проблем.
Идеята с клапаните е подходяща , но не знам как да ги проверя.
Грешка 17935 на руски е "Ряд 1, регулирование фаз газораспределения=>-N205: короткое замыкание на массу" 17935 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205)англ;P1527 Bank1,Nockenwellenverstellung=>-N205 Kurzschluss nach Masse немски - мисля че е за обтегача на веригата на разпределителните валове или някъкъв датчик за обтягането му?!Не зная как да го проверя.ГИ и връзките с компютъра не са в мой контрол нямам кабел за този комп.Откачих тръбопровода за въздух към дебитомера и опитах запалване но без резултат.Полях с топла вода датчика на газовата и изпарителя , уж да тръгне но пух-пух и спира.
Прави ми впечатление, че всеки път когато е запалвала е на студено -6 С,-15 С.Сега най лошото пуснах VAG след запалването, което описах в предния пост ,но повечето грешки изчезнаха.
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Wednesday, 02 January 2013, 19:04:20:0
Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,47,55,56,57,58,75,76,77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Controller: 8D0 907 558 B
Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D03
Coding: 04001
Shop #: WSC 00028
No fault code found.
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL
Controller: 8E0 614 111 AB
Component: ABS 5.3 FRONT D00
Coding: 0273004281
Shop #: BB 24548
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL
Controller: 3B1 907 044 A
Component: CLIMATRONIC S 7.0
Coding: 02000
Shop #: WSC 00028
3 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF
35-00 - -
01273 - Fresh Air Blower (V2)
35-10 - - - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.LBL
Controller: 1J0 909 607 A
Component: AIRBAG VW3 S V03
Coding: 00065
Shop #: WSC 00028
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 3B0-919-xxx-17.LBL
Controller: 3B0 919 861 B
Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V10
Coding: 04142
Shop #: WSC 00000
IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0116026
1 Fault Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL
Controller: 1J0 959 799 H
Component: 08 Zentral-SG Komf.0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 00028
3 Faults Found:
01334 - Door Control Module; Rear Right (J398)
49-10 - No Communications - Intermittent
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
49-10 - No Communications - Intermittent
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)
49-10 - No Communications - Intermittent
End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Може да губи връзка с компа?Но пък само за двигателя ли , там изтрих предишните грешки.
Благодаря ви за помощтта още веднъж!


Потребителски аватар
sonaris
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
Автомобил: VW Passat B4 Syncro
Двигател: ADY
Местоположение: Пловдив / България
Контакти:

Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване

Мнениеот sonaris » Сря 02 яну 2013 22:07


Според сайта Ross-Tech Wiki кратки обяснения.

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL
Controller: 3B1 907 044 A
Component: CLIMATRONIC S 7.0
Coding: 02000
Shop #: WSC 00028
3 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF 35-00 - -
01273 - Fresh Air Blower (V2)
35-10 - - - Intermittent

----------------------------------------------------------------------------------------------
00532 - Supply Voltage B+ или 00532 - захранващо напрежение B +: Сигнал твърде слаб
Възможни причини
  1. Окабеляване / Конектори от / до контролния модул дефектни
  2. Захранване (акумулатор / генератор) неправилно свързани.
Възможни решения
  1. Проверка / Ремонт Окабеляване / Конектори от / до контролния модул
  2. Проверка Захранване (Акумулатор / генератор)
Специални указания
  1. Когато грешката присъства в отделен модул за контрол, това е най-вероятно местен източник (например кабели / конектори).
  2. Когато грешката присъства в множество модули за контрол в същото време, това е най-вероятно общ източник (напр. място на зануляване, батерия, генератор).
  3. Intermittent кодове са често срещани при съхранява на ниска температура на вън когато капацитетът на батерията спада и могат да бъдат пренебрегнати.
  4. Също така се среща в комбинация с 16946/P0562/001378 - System Voltage: Too Low грешка съхранена в някой от другите контролни модули.
----------------------------------------------------------------------------------------------
07-10 - Signal too Low - Intermittent <----- Няма ток. Нисък волтаж. Или прекъсва.
----------------------------------------------------------------------------------------------
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF 35-00 - -
01206 - Сигнал за Продължителност на запалване Off Time <----- Продължителен и неуспешен опит за запалване/стартиране.
Възможни причини
  1. Дефект в ключа за запалване
  2. Неправилно окабеляване между арматурното табло (J285) и Climatronic Control (J255)
  3. Неправилно арматурното табло (J285)
  4. Неправилен Climatronic Control (J255)
Възможни решения
  1. Проверете Ключ за запалване
  2. Проверете окабеляването между арматурното табло (J285) и Climatronic Control (J255)
  3. Проверете арматурното табло (J285)
  4. Проверете Climatronic Control (J255)
----------------------------------------------------------------------------------------------
01273 - Fresh Air Blower (V2)
01273 - Вентилатор за свежия въздух(V2)
Възможни причини
  1. Вентилатор за свежия въздух (V2) дефектен
  2. Модул за управление на вентилатор за свежия въздух (J126) дефектен
  3. Отворена верига в окабеляването на вентилатора за свежия въздух (V2)
  4. Контролен модул на климатроника (J255) неизправен
Възможни решения
  1. Проверете вентилатор за свежия въздух (V2)
  2. Направете тест изход (Проверка на вентилационните отвори, докато вентилатора е активен)
  3. Проверете измервателния блок докато вентилатора е активен
  4. Проверете Модул за управление на вентилатор за свежия въздух (J126)
  5. Направете тест изход (Проверка на вентилационните отвори, докато вентилатора е активен)
  6. Проверете кабелите и конекторите/буксите.

----------------------------------------------------------------------------------------------
В google.bg пишеш примерно:01273 - Fresh Air Blower (V2) Ross-Tech Wiki

после пускаш превод в google.http://translate.google.com/translate?hl=bg&sl=auto&tl=bg&u=http%3A%2F%2Fwiki.ross-tech.com%2Fwiki%2Findex.php%2F01273
Така може сам да се насочиш за проблема и решението.

В същност има ли вероятност Алтернатора да не ти работи. Или да му е прекъснат някой кабел?


denismarinov
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troyan

Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване

Мнениеот denismarinov » Нед 06 яну 2013 16:08


Здравейте ,
Благодаря за вниманието на всички които се отзоваха!
Смених бензиновата помпа,един майстор на газ изчисти грешките и тръгна, но не ми беше казана причината.Може и да не е била извесна? Сега пали, но работи нестабилно на ниските обороти.Очевидно трябва да стане механик човек, за да може да има кола у нас.
Моето скромно мнение е че тези коли не палят никога на газ, въпреки уверенията на поставящите газови уредби фирми и майстори.
Поздрави на всички и безаварийно каране през 2013 година!


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 801
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване

Мнениеот KGL » Пон 07 яну 2013 14:04


А какъв е проблема да палиш на бензин. Моята е със същия двигател и е настроена на следния цикъл. Палиш си на безнин, държи на безнин докато не стигне 35-40 градуса и след това обръща автоматично на газ. До сега проблеми не съм имал.


denismarinov
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troyan

Re: Passat B5 ADR 125 hp 1997 Неустановен Проблем Запалване

Мнениеот denismarinov » Сря 09 яну 2013 17:05


Не е проблема базово в запалването , а в поддържането на ниски обороти, защото когато запалва то винаги е на бензин поради настройките / общите сензори/ на газовата уредба, преминавайки на газ минава на ниски /около 800-1000/ оборота.Ефектът е нестабилни ниски обороти/или неустановима интервенция в моя случай/ респективно проблеми със стъпковото моторче или дебитомера.
Така мисля , нямам достатъчно информация или опит за други заключения, но сега е факт че ниските обороти са нестабилни.От какво друго може да е?
Поздрави на всички!Благодаря за дискусията!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта