Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
aRcIs
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин

Мнениеот aRcIs » Чет 03 яну 2013 15:09


Здравейте колеги, интересува ме колко дюзи се наблюдават през ваг ком на 13-ти канал при пасат 1,9 ТДИ (90к.с.) 98-ма. Съседа има проблеми със сутрешното палене. В сервиза му сменили свещите. На другия ден пак същата работа. Реших да я закача към лаптоп-а и ми показа само параметрите на 3 дюзи. (бяха в границите около 0). Казах му да отиде да пита в сервиз и от там му заявили, че нищо й няма на колата.
Е да ама пак не пали от 1-я път сутрин. Пробвахме с моя акумулатор ( на 1 месец е) пак същата.
Та въпроса ми най вече е, може ли да има проблем с едната дюза или само 3-те се отчитат?




Preso
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 20 авг 2012 13:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Пасат Б5, '98 Трудно пали сутрин

Мнениеот Preso » Чет 03 яну 2013 15:35


Този проблем само студена ли го прави?


Потребителски аватар
aRcIs
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Пасат Б5, '98 Трудно пали сутрин

Мнениеот aRcIs » Чет 03 яну 2013 15:49


Да


sirakovn
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 03 яну 2013 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин

Мнениеот sirakovn » Чет 03 яну 2013 17:34


не съм специалист ама как е с компресията


hp7909
Мнения: 321
Регистриран на: Пет 09 яну 2009 15:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин

Мнениеот hp7909 » Чет 03 яну 2013 18:30


Щом имаш ваг ,погледни центровката как е


Потребителски аватар
aRcIs
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин

Мнениеот aRcIs » Пет 04 яну 2013 8:57


Колеги напълно съм наясно, че с програмата доста неща могат да се видят, проблема е че не съм запознат с това кое какво е колко трябва да бъде. Нямам нищо против някой на ЛС да ми напише основните неща. От форума успях да разбера само няколко неща и затова питам точно за 13-ти канал защото ми направи впечатление че показва само 3-те дюзи и въпроса ми е дали трябва да е така или там е проблема. Ако е другаде предполагам нищо не мога да направя, ама ме хвана яд как му взимат парите и му викат - "Нищо ти няма", а той едва пали колата.


batko.pepi.wr
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 02 яну 2013 23:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин

Мнениеот batko.pepi.wr » Пет 04 яну 2013 23:07


Колега това със сутрешното палене от веднъж ли се е получило или постепенно или може би след някаква интервенция?Обясни малко по-подробно какво точно се случва сутрин.А като запали после през деня пали ли си или като преседи цял ден пак не иска да пали?


mtm_golf
Мнения: 271
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин

Мнениеот mtm_golf » Нед 06 яну 2013 22:00


А дали не се връща нафтата?


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин

Мнениеот red.devilll » Нед 06 яну 2013 23:06


:да: Погледнете маркучите за излишната нафта дали не са сцепени и дали не сълзи нафта от помпата.Лесно е и не изисква никаква техническа грамотност.Свещите са му си сменили и проблема не се е решил-нормално е ако проблема не е бил в тях.На 30 сменихме сващите на един приятел на пасата Б5,5 131 коня от 4-4 неработещи и си палеше без никакви проблеми.Решихме да ги проверим и scare нито една не работеща.Сменихме ги и пак си пали по същия ачин като преди-само малко конденза или сивкав пушек намаля-сега го има за около 20-30 сек.
За това според мен свещите не са били проблем дори и всичките да се изгорели освем ако не палиш на -15,20 градуса.


Потребителски аватар
aRcIs
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин

Мнениеот aRcIs » Пон 07 яну 2013 6:54


Добре де, няма ли никой с такава кола да провери и да ми каже дали му изкарва 4 или 3 дюзи през програмата. Това е ми е най-вече запитването.
А колкото да паленето само първото палене е така ( без значение дали я пали сутрин или следобед). Не е ли вървяла скоро и го прави.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин

Мнениеот samo_pechka » Пон 07 яну 2013 11:05


От някъде "смучи" въздух :!: Или се "изпразва" от по-дълго стоене ГНП-ето .Не са мн местата откъдето става това.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин

Мнениеот brum » Пон 07 яну 2013 13:41


aRcIs написа:Добре де, няма ли никой с такава кола да провери и да ми каже дали му изкарва 4 или 3 дюзи през програмата. Това е ми е най-вече запитването.
А колкото да паленето само първото палене е така ( без значение дали я пали сутрин или следобед). Не е ли вървяла скоро и го прави.


Няма как да ти изкара и 4та дюза. Тя е референтна, стойностите на другите са зададени според нея. Нали виждаш, че на тях пише +хх или -хх. Ей т'ва са + или - милиграми спрямо 4тата която е на 0 по подразбиране.

За VAG-COM има цяла тема и много описани неща. Няма кой да седне да преразказва всичко тук. Ползвай търсачката и си намери кое как се прави. Има и тук информация, и в дизел клуба.

samo_pechka написа:От някъде "смучи" въздух :!: Или се "изпразва" от по-дълго стоене ГНП-ето .Не са мн местата откъдето става това.


Абе и центровка може да е. Първо палене, цилиндъра стопля малко или много. И след това като загасиш и опиташ да запалиш пак пали лесно. Ял съм го тоя.


Потребителски аватар
aRcIs
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин

Мнениеот aRcIs » Пон 07 яну 2013 17:27


brum точно този отговор чаках, защото на пасат 2001-ва изписва и 4-рите.
А другото съм му го преразказал ама без майстор няма да се оправи.
Дано извади късмет.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин

Мнениеот brum » Пон 07 яну 2013 22:42


Как ще ги изписва 4те бе, изненада ме. Нали трябва да има референтна стойност, коя ще е тя тогава? Ще проверя :) .

Иначе за моторите с роторна помпа съм на 100% сигурен за това.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин

Мнениеот red.devilll » Пон 07 яну 2013 23:36


Ако е ПД излизат и четирите дюзи



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта