Здравейте колеги, интересува ме колко дюзи се наблюдават през ваг ком на 13-ти канал при пасат 1,9 ТДИ (90к.с.) 98-ма. Съседа има проблеми със сутрешното палене. В сервиза му сменили свещите. На другия ден пак същата работа. Реших да я закача към лаптоп-а и ми показа само параметрите на 3 дюзи. (бяха в границите около 0). Казах му да отиде да пита в сервиз и от там му заявили, че нищо й няма на колата.
Е да ама пак не пали от 1-я път сутрин. Пробвахме с моя акумулатор ( на 1 месец е) пак същата.
Та въпроса ми най вече е, може ли да има проблем с едната дюза или само 3-те се отчитат?
Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 03 яну 2013 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин
не съм специалист ама как е с компресията
- aRcIs
- Мнения: 47
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин
Колеги напълно съм наясно, че с програмата доста неща могат да се видят, проблема е че не съм запознат с това кое какво е колко трябва да бъде. Нямам нищо против някой на ЛС да ми напише основните неща. От форума успях да разбера само няколко неща и затова питам точно за 13-ти канал защото ми направи впечатление че показва само 3-те дюзи и въпроса ми е дали трябва да е така или там е проблема. Ако е другаде предполагам нищо не мога да направя, ама ме хвана яд как му взимат парите и му викат - "Нищо ти няма", а той едва пали колата.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 02 яну 2013 23:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин
Колега това със сутрешното палене от веднъж ли се е получило или постепенно или може би след някаква интервенция?Обясни малко по-подробно какво точно се случва сутрин.А като запали после през деня пали ли си или като преседи цял ден пак не иска да пали?
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин
А дали не се връща нафтата?
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин


За това според мен свещите не са били проблем дори и всичките да се изгорели освем ако не палиш на -15,20 градуса.
- aRcIs
- Мнения: 47
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин
Добре де, няма ли никой с такава кола да провери и да ми каже дали му изкарва 4 или 3 дюзи през програмата. Това е ми е най-вече запитването.
А колкото да паленето само първото палене е така ( без значение дали я пали сутрин или следобед). Не е ли вървяла скоро и го прави.
А колкото да паленето само първото палене е така ( без значение дали я пали сутрин или следобед). Не е ли вървяла скоро и го прави.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин
От някъде "смучи" въздух
Или се "изпразва" от по-дълго стоене ГНП-ето .Не са мн местата откъдето става това.

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин
aRcIs написа:Добре де, няма ли никой с такава кола да провери и да ми каже дали му изкарва 4 или 3 дюзи през програмата. Това е ми е най-вече запитването.
А колкото да паленето само първото палене е така ( без значение дали я пали сутрин или следобед). Не е ли вървяла скоро и го прави.
Няма как да ти изкара и 4та дюза. Тя е референтна, стойностите на другите са зададени според нея. Нали виждаш, че на тях пише +хх или -хх. Ей т'ва са + или - милиграми спрямо 4тата която е на 0 по подразбиране.
За VAG-COM има цяла тема и много описани неща. Няма кой да седне да преразказва всичко тук. Ползвай търсачката и си намери кое как се прави. Има и тук информация, и в дизел клуба.
samo_pechka написа:От някъде "смучи" въздухИли се "изпразва" от по-дълго стоене ГНП-ето .Не са мн местата откъдето става това.
Абе и центровка може да е. Първо палене, цилиндъра стопля малко или много. И след това като загасиш и опиташ да запалиш пак пали лесно. Ял съм го тоя.
- aRcIs
- Мнения: 47
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин
brum точно този отговор чаках, защото на пасат 2001-ва изписва и 4-рите.
А другото съм му го преразказал ама без майстор няма да се оправи.
Дано извади късмет.
А другото съм му го преразказал ама без майстор няма да се оправи.
Дано извади късмет.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин
Как ще ги изписва 4те бе, изненада ме. Нали трябва да има референтна стойност, коя ще е тя тогава? Ще проверя
.
Иначе за моторите с роторна помпа съм на 100% сигурен за това.

Иначе за моторите с роторна помпа съм на 100% сигурен за това.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ (90к.с.) '98 Трудно пали сутрин
Ако е ПД излизат и четирите дюзи
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта