


пасат б5 АФН проблем...
Re: пасат б5 АФН проблем...
Как да проверя геометрията,при изгасен двигател лостчето трябва да се движи нагоре нали,пробвах днес с маркучето,засмуках и според мен актуатора не е пробит.лостчето го мьрдам на рька,не мн лесно,отдолу нагоре.мьрда малко,но немога да определя колко.в какво положение трябва да е лостчето,за да се приеме,че геометрията е отворена?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: пасат б5 АФН проблем...
Като направиш вакуум с уста през маркуча когато е вързан към актуатора лоста мърда ли и ако да - колко?
Re: пасат б5 АФН проблем...
Току що проверих,слагам маркучето на актуатора и засмуквам,да лостчето се движи нагоре можеби около сантиметьр и спира,като спра да смуча се врьща обратно надолу.днес бях на диагностика,имаше грешка за високо налягане в турбото и майстора вика ,че е н75,трагнахме в движение да гледаме и пак мн мудна в ниските,майстора вика 100% имаш някьде спукано по турбо пьтищата,защото правила налягане 0,2 бара,а трябвало 1 бар да е.а иначе когато не забие,вьпреки,че в ниските е мудна до кьм 2500 оборота ,след това някой пьт има тяга и вьрви с 150/160 кмч,а някой пьт забива на 2200 оборота,незнам какво да правя вече.проверих турбопьтищата,всички скоби,никаде няма хлабаво,скупано или да фучи отнякьде,или да са омаслени някаде.Ако някой може да препорьча майстор който е на ти с тди-та от видин,враца,монтана,ще Сьм мн благодарен...незнам вече кво да и правя на тая кола...
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: пасат б5 АФН проблем...
Почти сигурен съм,че грешката е 17964 ,negative deviation, която най-често се предизвиква от стари прокъсани или разкачени вакумни маркучи,също и проблемен Н75.
Майстора ти не го ли знае???
Иначе dani94 от Монтана ще ти свърши работа със сигурност.
Майстора ти не го ли знае???
Иначе dani94 от Монтана ще ти свърши работа със сигурност.

Re: пасат б5 АФН проблем...
Да,нещо такова беше грешката,а иначе диагностиката я прави точно дани94,аз само при него правя диагностика и миналия пьт и сена,при никой друг не ходя,сега ми каза.че 100% има спукано по турбо пьтищата,чудя се от спукано ще забивали? И дали ще може да вдигне 150/160 кмч,щото при мен някой пьт успява,някой пьт не и забива.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: пасат б5 АФН проблем...
Той не ти ли предложи решение???
Въпрос на по-обстоен преглед на гореописаните от мен неща е.
Смени си вакумните маркучета,всичките.Да ще забива и от недонадуване.

Смени си вакумните маркучета,всичките.Да ще забива и от недонадуване.

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: пасат б5 АФН проблем...
Добре, значи турбото и актуатора му са читави. Сега вакуумите погледни.
Провери вакуум маркучите към N75. Виж дали има вакуум към него въобще. В него има 3 маркуча - единия е към филтърната кутия (него не го бараш), вторият е към турбото (и него не го бараш) и остав един - третият, дето е входящият вакуум. Та запали колата с този маркуч откачен и виж дали смуче през този маркуч.
Ако смуче - виж дали като го закачиш лоста на актуатора се дръпва нагоре. И това го правиш на запален мотор.
Предполагам, че едно от тия двете ще е проблема. Ама по-скоро е спукан вакуумен маркуч. На маркуча има и един възвратен клапан дето трябва да пуска въздух само в една посока. Ако го закачиш на обратно или е запушен - пак ще имаш симптомите дето описваш. Та и него погледни
.
И не са спукани турбоптища, щото ако беше от тях щеше да се чува много силно свистене. Не е нужно да се заслушаваш за да го чуеш, по-шумно е от мотора
.
Провери вакуум маркучите към N75. Виж дали има вакуум към него въобще. В него има 3 маркуча - единия е към филтърната кутия (него не го бараш), вторият е към турбото (и него не го бараш) и остав един - третият, дето е входящият вакуум. Та запали колата с този маркуч откачен и виж дали смуче през този маркуч.
Ако смуче - виж дали като го закачиш лоста на актуатора се дръпва нагоре. И това го правиш на запален мотор.
Предполагам, че едно от тия двете ще е проблема. Ама по-скоро е спукан вакуумен маркуч. На маркуча има и един възвратен клапан дето трябва да пуска въздух само в една посока. Ако го закачиш на обратно или е запушен - пак ще имаш симптомите дето описваш. Та и него погледни

И не са спукани турбоптища, щото ако беше от тях щеше да се чува много силно свистене. Не е нужно да се заслушаваш за да го чуеш, по-шумно е от мотора

Re: пасат б5 АФН проблем...
Проверих,това което казваш колега,разкачих маркучите на малкото клапанче,след него има вакум,усущам го на прьста си,забождам и другия маркуч и ми се стори,че лостчето помрьдна,но не Сьм мн сигурен,утре ще пробвам пак,за да видя по добре,но до клапана и след него има вакум...
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: пасат б5 АФН проблем...
Абе човек дай да провериме тоя мап сензор....трябваше да се обадиш да сложиме моя да видим как ще е....
Виж ,вземи от някой там само за проба ...за 2 минути работа е ....Не съм сигурен щото не съм специалист но все ми се струва че той ще прави номера...пък и дебитомера пробай по същия начин....
Виж ,вземи от някой там само за проба ...за 2 минути работа е ....Не съм сигурен щото не съм специалист но все ми се струва че той ще прави номера...пък и дебитомера пробай по същия начин....
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: пасат б5 АФН проблем...
Ако е изправно всичко лоста трябва да се дръпне до край, а не само да се мръдне малко. Провери го това внимателно. Можеш и просто да гледаш, а някой да запали и после да загаси колата. Като запали трябва след около секунда да дръпне лост на актуатора до упор. Като загасиш - трябва да се вруща до най-разтоварено положение.
Re: пасат б5 АФН проблем...
Колеги,
Проблема е решен...
Днес със съдействието на Дани 94,и негов адаш,сменихме клапан н75,настройка на актуатора и колата трагна!
Огромни благодарности към тях и всички колеги взели участие в тази тема!
Проблема е решен...
Днес със съдействието на Дани 94,и негов адаш,сменихме клапан н75,настройка на актуатора и колата трагна!
Огромни благодарности към тях и всички колеги взели участие в тази тема!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта