Така....изчетох всичкои и тия дни като намеря мултицет най-накрая ще разбера откъде ми дърпа брутален ток
Но...навсякъде пише, че вратите трябвало да са затворени по време на процедурата, а на Б5 бушоните като са му между вратата и таблото, как да ги вадя за да разбера откъде е проблема. Защо изобщо трябва да са затворени вратите. Не може ли да изчакам да изгаснат плафоните и да меря спокойно?
Благодаря предварително.
Passat B5 1998г утечка
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 1998г 1,9 110 утечка
Симулираш затворена врата като с нещо (отвертка,ключ)щракнеш докрай механизма на бравата на вратата.
Иначе започваш първо от музиката(ако е куча марка) и алармата.
Иначе започваш първо от музиката(ако е куча марка) и алармата.
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat B5 1998г 1,9 110 утечка
Тук не мога да прикача схема на ел таблото с описание на всички вериги, зашото фаила е тежък но при интерес мога до го пратя на меил.Аз лично бих търсил утечката по следния начин:
Първо отварям вратата и поставям всички плафони в изключено пложение да не светят.
Изваждам всички предпазители на таблото до един.Разкачам минуса на акумулатора и последователно прикачам мултицета, включен за измерване на ток на около 5А, като единия краи се свързва с клемата на акумулатора а другия за минусовия кабел.Подпирам мултицета на предното стъкло, така,че да мога да наблюдавам дисплея му.Започвам да поставям предпазителите един по един съгласно схемата и наблюдавам на коя верига ще се появи утечката. Изваждам този предпазител и продължавам до края за да хвана и друга ако има такава.След като се открие на коя верига е, започват мъките по откриването и отстраняването.
Първо отварям вратата и поставям всички плафони в изключено пложение да не светят.
Изваждам всички предпазители на таблото до един.Разкачам минуса на акумулатора и последователно прикачам мултицета, включен за измерване на ток на около 5А, като единия краи се свързва с клемата на акумулатора а другия за минусовия кабел.Подпирам мултицета на предното стъкло, така,че да мога да наблюдавам дисплея му.Започвам да поставям предпазителите един по един съгласно схемата и наблюдавам на коя верига ще се появи утечката. Изваждам този предпазител и продължавам до края за да хвана и друга ако има такава.След като се открие на коя верига е, започват мъките по откриването и отстраняването.
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat B5 1998г 1,9 110 утечка
И забравих нещо важно.Първо трябва да се определи каква е силата на тока на утечката. За тази цел първо откачаме акумулатора и свързваме мултицета по горе описания начин, включен на наи висок ампераж. Ако отчитането е слабо намаляме до отчитане на ясни стоиности.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Passat B5 1998г 1,9 110 утечка
Нито си на правилния обхват(сложил си на променлив ток),нито си в правилните гнезда на мултицета!Ще направиш някоя беля! 

- martosac
- Мнения: 100
- Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил / Велико Търново
Re: Passat B5 1998г 1,9 110 утечка
Къде да ги вкарам. И все пак това че ми спаднаха показанията при махането на тия 3 бушона не значи ли че в тях е проблема
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5 1998г 1,9 110 утечка
Човек НЕ пипай там където не разбираш. Или ако все пак искаш да се направиш на майстор дръж пожарогасителя по-близо. Щом си нямаш и никаква идея как се работи със измервателен уред по-добре не пипай. Ако направиш грешка най-малкото което е ще стопиш палките на уреда да не говорим че може да направиш и по-голяма беля.
- martosac
- Мнения: 100
- Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил / Велико Търново
Re: Passat B5 1998г 1,9 110 утечка
Е хубаво мерси за форумския дух, няма да си оправям колата, явно е невъзможно да се справя. Благодаря все пак за прявения интерес към темата. Вече се натъкнах на по-отзивчиви хора по другите форумчета. Мерси че за пореден път ме отказахте от vwclub.bg
Чао комплекси
Чао комплекси

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5 1998г 1,9 110 утечка
Пич не ми се прави на интересен като не можеш да използваш измервателен уред какво сме ти виновни? Не стига че се опитваме да те предпазим да не си запалиш колата че се и дървиш.
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B5 1998г 1,9 110 утечка
velinsl написа:според мен си е точно така кабела на мултицета...
Май и ти не знаеш как се мери с мултицет. Едната сонда трябва да е на COM.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта