Здравейте,
проблема е с въпросния голф, който след 4 или 5 опита при кадърни майстори колата невърви и не пали както трябва. Малко предистория. В началото колата спираше в движение хоп с репатрака до сервиза. Там казаха че трябва колата да не иска да запали за да разберат къде е проблема. Обаче за късмет или не колата запали. И това първия неуспешен опит да разберат какво й има. Почнаха се предположенията бензиновапомпа, та комутатор та делко но никой нищо конкретно. В последствие номера с изгасването в движение продължи 2-3 последвали ходения в същия сервиз и този път бяха сигурни - комутатор. Смениха бобината и комутатора, нали са едно и доволни че колата е оправена на другия ден пак същото. На кръстовище и няма палене. Пак в сервиза, пак чудене и кумене върху привидно така простия голф. След петото посещение решиха да сменят датчика на хол който е в делкото. След размисли и страсти смениха цялото делко. Колата пали но не се знае дали проблема е решен окончателно. НО пали ако само и единствено натиснеш педала на газта. Което ме навежда на мисълта че е объркана центровката на делкото. Колата е на роднини и не съм наясно много с нея и може и да бъркам за някои неща по обясненията.
Въпросът ми е, центрова ли се въпросното делко и има ли белези, защото доколкото виждам в аутодата има но реално незнам.
Другия ми въпрос е възможно ли е от този датчик на хол да прави това изгасване на двигателя в движение?
От пишман майстори ми е писнало, всеки ти бута по колата и накрая си оставя ръцете, надявам се да имате някакви идеи, за да може да се кара тази кола без страх да те остави някъде.
Благодаря предварително.
Проблем с голф 3 1.8 ААМ
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ
Дам,първо се сетих за него докато четях.
За центровката малко предварение .
За центровката малко предварение .
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ
Благодаря колега, междудругото и аз съм от Шумен
Добре объркали са центровката, лесно ли се центрова, има ли белези? Ще мога ли да се справя сам при положение че не я познавам тази кола добре? Мисълта ми е ако има белези и да се напаснат, за целта трябва да извадя делкото в какво положение трябва да се засекат защото гледах старото и по него нямаше никакви белзи?

Добре объркали са центровката, лесно ли се центрова, има ли белези? Ще мога ли да се справя сам при положение че не я познавам тази кола добре? Мисълта ми е ако има белези и да се напаснат, за целта трябва да извадя делкото в какво положение трябва да се засекат защото гледах старото и по него нямаше никакви белзи?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ
Няма да вадиш делкото.Просто разхлабваш малко гайката и го буташ 1-2 мм.обратно на часовниковата стрелка.Те са ти направили предварението по книга сигурно,но нашите талиги си искат тяхното.Бележи си с нещо все пак,ако не ти хареса новото повдение да можеш да го върнеш.
Освен паленето във вървенето има ли някви забележки?
Освен паленето във вървенето има ли някви забележки?
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ
Ясно благодаря ти, ще пробвам щом няма да се вади. Откъм вървене нямам наблюдения защото колата не се кара в момента от страх че ще я оставят някъде по пътя. Ще опитам това което казваш предполагам ще стане и ще пиша след това.
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ
датчика на хол
Явно в него е бил проблема.Защо не се върнеш при тях за центровката?
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ
Ами какво да се връщам там, 5 пъти и резултата е този. При монтажа на делкото защо не са го направили? Невлиза ли в услугата това? Това говори че или не са я запали след това или не им се занимава или немогат. Ти ще се върнеш ли при подобни хора?
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ
Връщаш се за рекламация.
Пробва ли да откачиш клема на акумулатора след смяната?
Пробва ли да откачиш клема на акумулатора след смяната?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ
Няма проблем от поставянето.Просто някои дават 6 градуса предварение,някои 8,а пък и всяка кола си иска различно.Буташ леко,палиш за проверка и готово.Не трябва да се прекалява де.А и ако единствено проблема е в паленето без газ,то не е чак такъв проблем.Въпреки,че има вероятност точно от голяма предварение да не пали.Хубаво е да се е настройвало това в сервиза,че да не объркаме нещо тука.
Защото е възможно проблема да е другаде,трябва наблюдене за вървене и поведение след запалване...
Защото е възможно проблема да е другаде,трябва наблюдене за вървене и поведение след запалване...
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ
Да, благодаря ще пробвам това което казвате и ще пиша за резултата 

- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ
Ако колата се кара само на бензин, най-добре отиди при някой със стробоскоп да ти я центри за около 5 минути работа е. Предполагам, че 10 лева биха били напълно достатъчни за това. Иначе на око и слух може много да си въртиш делкото.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ
Да, и аз така си мисля че със стробоскоп ще е най точно. Има ли сервиз или човек в София при когото си карате колите за такива неща?
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ
Развръзката:
След оглед на делкото и последвал опит да направя нещо, разбирам че делкото са го сменили, но не със същото а от друг модел VW или ауди. Това което бяха сложили беше с вакуум което предполагам се е вграждало на коли преди 92 година. Както и да е видях че няма да бъда полезен нито с центровки нито с нищо и я закарахме при един човек който си ги разбира тия неща. Той само като го видя и вика бягай от такова делко имам счупен двигател. Намери същото делко като оригиналното + нова капачка и палец и колата лети
Благодаря на всички за съветите, само имам един въпрос. Това делко което бяха сложили мога само да си го държа във витрината, дали има смисъл да го пускам тук да се продава, ако на някой му трябва. Може би да пусна една тема ако се интересува някой.
След оглед на делкото и последвал опит да направя нещо, разбирам че делкото са го сменили, но не със същото а от друг модел VW или ауди. Това което бяха сложили беше с вакуум което предполагам се е вграждало на коли преди 92 година. Както и да е видях че няма да бъда полезен нито с центровки нито с нищо и я закарахме при един човек който си ги разбира тия неща. Той само като го видя и вика бягай от такова делко имам счупен двигател. Намери същото делко като оригиналното + нова капачка и палец и колата лети

Благодаря на всички за съветите, само имам един въпрос. Това делко което бяха сложили мога само да си го държа във витрината, дали има смисъл да го пускам тук да се продава, ако на някой му трябва. Може би да пусна една тема ако се интересува някой.
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ
С това трябваше да започнеш. Това делко с вакуум е от някоя стара карбураторна кола или първите моно-та RP мисля, че и те бяха с такова. Както и да е. Наистина това делко няма място на колата ти, просто ти е бъркало центровката с него 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с голф 3 1.8 ААМ
Е и центровка не се прави ако не се вкара компютъра в сервизен режим....иначе става голяма каша!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon, Google [Bot] и 55 госта