Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
Аз пък си мисля че точно моторите са силна страна на тези коли. Карал съм РП и АБС, съответно на Б3 и Б4. И на двата съм направил по 100к км. и освен свещи и 2 тампона друго не съм сменял. И двете коли бяха на газ. За окачването е друга бира, докато е с чарковете дето е влязла е добре. Но смениш ли ги се почва с висене по сервизите.
- sunman1972
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пет 06 ное 2009 15:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
б3 89г. почти на 300 000км.рп мотор(изглежда поносимо добре отвън и вътре)на газ,товарене на тухли догоре,теглене на каравана,каране като за последно и още кво ли не-е няма такова животно, друго не би издържало това.като умре пак пасат ще взема.вярно че има разходи по подръжката,но са поносими и несравними с по-новите кенефи (италиански,френски и пр.) няма кола дето не се чупи,по важно е колко е пълен джоба все пак...
- vladaeca
- Мнения: 130
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
- Автомобил: VW Passat B5 4Motion
- Двигател: ADR 98
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
keymaker написа:проблемите на всики коли ,не само двигатели идват от СМОТАНИ стопани или майстори.Ако се потдържа както е редно ще изкара много години и километри ама ,ако стопанина или този който се грижи за колата е мърляч или скръндза няма да живее дълго!Доказано
Колега тук съм съгласен с теб.
Подържам я опитвам се да я вкарам в добро техническо сътояние.
Но тя упорито не желае да стане такава, дори се опитва да ме пречупи Няма да и се дам. Аз съм тъп и упорит владайски селянин


Външно има забележки, но те се дължат на това, че я държа в гараж(глезя я). Малко е тясно и я забърсях няколко пъти, а и като я вкарвам в гаража леко опира ножа и се е поначупил.
- berkant3008
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
- Автомобил: PASSAT B3
- Двигател: ABS-93
- Местоположение: ruse
- Контакти:
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
ABS двигател моно инж.93 г.още като я купих смених цялата предница-всичко по нея и вече 8 години нищо не се е обадило по нея-до тук е супер яко.по двигателя обаче нямам думи все нещо не е наред все се разваля нещо незнам може би защото съм на газ и я карам повечкона 2-3 месеца нещо се обажда-добре че частите са евтини,а общо взето не съм доволен сигурно и аз съм карък. 

-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Божурище
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
аз карам само на газ. оплаквания нямам, даже зимата паля без да поливам с вода. на дълго средния разход е около 7/100.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
Всички дадохме пари за тез коли несе предаваи ще я направиш 

- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
Колега и моята като я взех беше кофти екземпляр, много зле поддържана (италянка), и аз като теб от 'приятел' я взех, "много хубава, само ще зареждаш и ще караш" , е не стана точно така .. лека полека почнах да си я стягам, ходя по морги обикалям търся части, събота и неделя в гаража днес това човръкна утре онова, и почна да става на кола и сега съм доволен много работа ми върши. И да знаеш, тръгнеш ли по майстори само проблеми ще имаш, трябва да се научиш сам да си я правиш, Б3-ката е толкова лесна за ремонтиране, сравнена с новите коли е като детска играчка. Моето мнение е: евтина, елементарна кола, лесна за ремонтиране и много евтини части ..
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
sunman1972 написа:б3 89г. почти на 300 000км.рп мотор(изглежда поносимо добре отвън и вътре)на газ,товарене на тухли догоре,теглене на каравана,каране като за последно и още кво ли не-е няма такова животно, друго не би издържало това.като умре пак пасат ще взема.вярно че има разходи по подръжката,но са поносими и несравними с по-новите кенефи (италиански,френски и пр.) няма кола дето не се чупи,по важно е колко е пълен джоба все пак...
Абсолютно съм съгласен с колегата.....имах Пасат Б3-92г.2Е 115кс.със зверски товари за 6 години съм направил 1 смяна на задни пружини и лагери на алтернатора,имах и лек проблем с отечка но 4ия майстор я откри:))Сега ми изпадна евтино същата и вече съм с 2.Уникална кола и много работлива.Разхода на газ градско е стряскащ 12-14 но към село съм го свалял до 7.Моят съвет е -вкарай 5-600 лв накуп и си поправи всичко и после ще се родиш.

- spoocky
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
genov1 написа: ... трябва да се научиш сам да си я правиш, Б3-ката е толкова лесна за ремонтиране, сравнена с новите коли е като детска играчка. Моето мнение е: евтина, елементарна кола, лесна за ремонтиране и много евтини части ...


До преди 2 месеца бях в същата дилема като колегата, но замисли се...За тези пари какво равностойно ще вземеш?!? Фиат ??? Рено ??? Пежо ??? Налях и 200лв. по окачването , 50 лв. + подръчни материали за други дребни неща и сега още до 100лв и мисля че ще съм аз човека по улиците... и каква ми е равносметката...
личен труд= малко време, нерви и висене по форума и питане за тва онова... = 0лв.
Финанси= около 300+/- 50лв.
и най-вече удоволствието след това да си карам МОЯ автомобил с МОЯ труд...
Пасата не е кола...Той е нещо повече за мен

Тъй като темата е от декември се надявам колегата да каже какво се случва с колата???
- Ivajlo82
- Мнения: 106
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
- Контакти:
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
spoocky написа:genov1 написа: ... трябва да се научиш сам да си я правиш, Б3-ката е толкова лесна за ремонтиране, сравнена с новите коли е като детска играчка. Моето мнение е: евтина, елементарна кола, лесна за ремонтиране и много евтини части ...
Много добре казано...А за целта го има и този велик форум... Да са живи и здрави Немците че ни обединяват по някакъв начин...различен от този от 1994год
![]()
До преди 2 месеца бях в същата дилема като колегата, но замисли се...За тези пари какво равностойно ще вземеш?!? Фиат ??? Рено ??? Пежо ??? Налях и 200лв. по окачването , 50 лв. + подръчни материали за други дребни неща и сега още до 100лв и мисля че ще съм аз човека по улиците... и каква ми е равносметката...
личен труд= малко време, нерви и висене по форума и питане за тва онова... = 0лв.
Финанси= около 300+/- 50лв.
и най-вече удоволствието след това да си карам МОЯ автомобил с МОЯ труд...
Пасата не е кола...Той е нещо повече за мен![]()
Тъй като темата е от декември се надявам колегата да каже какво се случва с колата???
Много точно казано с две ръце подкрепям колегите. Първо



-
- VW експерт
- Мнения: 13411
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
Здравейте!Изпада ми пасат Б4 на части.Има доста неща,които съм си харесал.
Почвам от АБС системата,минавам през салона и завъшвам със затъмнините стопове.
Но,заслужава ли си?Карам Б4 вече 4години-150 000км и затворих за това време.Мотора е ОК,купето е здраво,няма ръжди,ама е 1994 набор!
Почвам от АБС системата,минавам през салона и завъшвам със затъмнините стопове.
Но,заслужава ли си?Карам Б4 вече 4години-150 000км и затворих за това време.Мотора е ОК,купето е здраво,няма ръжди,ама е 1994 набор!
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
Не съм експерт патиланец като повечето колеги преди мен, но като четох постовете забелязах една закономерност:
Стегната и карана около 5-6-4-еди колко си години без да се бара. След покупка на този "не баран" автомобил започват лавинообразни ремонти-ами да, ето и как го разбирам аз:
НЕ МОЖЕ! Няма как седем четири или 34години само каране и не баране и следващия човек да е щастлив и радостен, да не пипа и да кара-НЕ СТАВА! Ето защо-след първоначелен технически баланс колата издържа определен период и пробег, в момента в който обаче тези безпроблемни части и не барани възли поостареят, амортизират се, и предишния човек само е карал-то е ясно че следващия бая ще понаправи, МНОГО неща ще ремонтира, и все подред.
Само за пример: Осем години /5+3/ Съм карал две лади, и като лададжия съм свикнал да предвиждам ремонти и да не се плаша от такива, а също така и да ремонтирам на КУП, дори и здрави части.
Преди около два месеца си взех Б3 2Е комби, страшна е пичове, нема такъв КАТЪР, но ПОЛЗВАНЕТО и НАСЛАДАТА си имат цена, а именно: Специално за колегата Владаеца и други недоволни:
Дебитомер, филтърна кутия, свещи, делко, ТПС, Термодатчик, Датчици за Т, аларма, компресор на централното, кабели за свещи, задни пружини, предни амортисьори, втулки разни, ремонт на стартер, ремонт на алтернатор, ремонт на КК, накладки, шарнири, лагери, накрайници, ремонт АГУ-кихалка, плочка, ключ, изпарител.уплътнения, маркуч картерни газове, гориво проводи, маркучи за вакууми, пластмаси по купето-и да не продължавам, че току виж някой ме е издал ква ми е диагнозата..
Равносметка с изводи и факти:
Колата я карам основно в гр.Смолян/яко планинско, лунен пейзаж, ръчки бол/ и Пловдив/същото като СМ, само дето е по често с товар /+околно прилежащите им. Стила на каране ми е "КОМАНДА ГАЗ!", товаря често но пък стабилно-200, 500, 700кила-колкото толкова+моя милост 110кила и тук таме някой да ми прави компания+някъв инструмент от общ характер/нали съм имал лада-някои навици не умират/ та това още 100....
Мога до утре да говоря но за да не ме нахироса някой за спам ще карам направо:
СУПЕР ЗДРАВ АВТОМОБИЛ!!! Толкова ме кефи, че не ме е яд за това дето съм и ще ремонтирам, напротив, даже
НЕМОГА СЕ ЗАПРА
, а също така и знам че и днеска и нощеска на таз кола може да се разчита, тогава и само тогава, когато я стегнеш и и дадеж нейното-тогава тя ти се отплаща със ВЯРНА СЛУЖБА, и ти осигурява ЧИСТА ПОБЕДА в начинанията ти с нея.
Стегната и карана около 5-6-4-еди колко си години без да се бара. След покупка на този "не баран" автомобил започват лавинообразни ремонти-ами да, ето и как го разбирам аз:
НЕ МОЖЕ! Няма как седем четири или 34години само каране и не баране и следващия човек да е щастлив и радостен, да не пипа и да кара-НЕ СТАВА! Ето защо-след първоначелен технически баланс колата издържа определен период и пробег, в момента в който обаче тези безпроблемни части и не барани възли поостареят, амортизират се, и предишния човек само е карал-то е ясно че следващия бая ще понаправи, МНОГО неща ще ремонтира, и все подред.
Само за пример: Осем години /5+3/ Съм карал две лади, и като лададжия съм свикнал да предвиждам ремонти и да не се плаша от такива, а също така и да ремонтирам на КУП, дори и здрави части.
Преди около два месеца си взех Б3 2Е комби, страшна е пичове, нема такъв КАТЪР, но ПОЛЗВАНЕТО и НАСЛАДАТА си имат цена, а именно: Специално за колегата Владаеца и други недоволни:


Дебитомер, филтърна кутия, свещи, делко, ТПС, Термодатчик, Датчици за Т, аларма, компресор на централното, кабели за свещи, задни пружини, предни амортисьори, втулки разни, ремонт на стартер, ремонт на алтернатор, ремонт на КК, накладки, шарнири, лагери, накрайници, ремонт АГУ-кихалка, плочка, ключ, изпарител.уплътнения, маркуч картерни газове, гориво проводи, маркучи за вакууми, пластмаси по купето-и да не продължавам, че току виж някой ме е издал ква ми е диагнозата..
Равносметка с изводи и факти:
Колата я карам основно в гр.Смолян/яко планинско, лунен пейзаж, ръчки бол/ и Пловдив/същото като СМ, само дето е по често с товар /+околно прилежащите им. Стила на каране ми е "КОМАНДА ГАЗ!", товаря често но пък стабилно-200, 500, 700кила-колкото толкова+моя милост 110кила и тук таме някой да ми прави компания+някъв инструмент от общ характер/нали съм имал лада-някои навици не умират/ та това още 100....
Мога до утре да говоря но за да не ме нахироса някой за спам ще карам направо:
СУПЕР ЗДРАВ АВТОМОБИЛ!!! Толкова ме кефи, че не ме е яд за това дето съм и ще ремонтирам, напротив, даже


Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
С това мнение се изчерпва всичко колеги!
Това описва най-добре колата !

Това описва най-добре колата !

- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
Моята ме докара до Франция и обратно, отиване и връщане общо 5500 км. На Швейцарската граница ме гледаха малко странно с тая кола набор '90 .. ама излезна куче, не ме предаде ..
- vladaeca
- Мнения: 130
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
- Автомобил: VW Passat B5 4Motion
- Двигател: ADR 98
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Б3 - ABS 92г. Достойно конче ли е?
Нека подновя темата след около година.
Ами достойно кон4е се оказа. От година насам не се чупи и много слуша.
Голем Дзвер е
. Радвам се че не я продадох, защото в момента по-евтина кола с климатик от тази на дали.
Е сега ще ремонтирам радяторче на парно, но за кола на 21 години е нормално поне веднъж да се затлачи и да не топли.
Успех на всички колеги и знайте, че веднъж стегне ли се става желязна машина.
Ами достойно кон4е се оказа. От година насам не се чупи и много слуша.
Голем Дзвер е

Е сега ще ремонтирам радяторче на парно, но за кола на 21 години е нормално поне веднъж да се затлачи и да не топли.
Успех на всички колеги и знайте, че веднъж стегне ли се става желязна машина.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyl и 83 госта