Здравейте всички.
Тези дни смених маслото. Шефа на сервиза , мой познат, ми предложи да намери нов турбокомпресор , понеже от сегашния капе масло от време на време. Записа номерата на мотора и рамата и вчера се обади , че намерили по сервизите някакво турбо, което ще стане. Въпроса е: дали ако не е оригинално ще върши работа???
Дали ще го направят както трябва или да си карам с моето, докато не се скапе съвсем , а това може да не е много скоро???
Може ли ако новото не работи добре отново да сложа старото???
Които е сменял турбина би бил наясно с тези проблеми. Мерси предварително
Голф 4 ARL ново турбо
- kenykirilov
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Ново турбо
дали ако не е оригинално ще върши работа??? - Ако не се чипосва няма да ти хареса резултата с друго турбо (все пак софтуеър го командва)
Може ли ако новото не работи добре отново да сложа старото??? - що да не може... моя голф е с 1749 турбина от 115 коня щото от 110 не намерих. Те са почти едно към едно. Ако вземеш по-голямо от твойто тря да се правят настройки, и в последствие ако не те кефи и сте слагали фланци и бла.. за да го захванете по-голямото за турбо пътищата- слагаш си твойте и тва е. Ако сте пипали настройките- връшате старите и така.. ма е филм. Търси си като твойто, а ако е по голямо- да го прави човек, който си знае работата, че ще се оплакваш че не върви. Аз примерно съм го запланувал- по голямо турбо, и в следствие на него- разпръсквачи, чип... за да действа всичкия замисъл на по-големия компресор . Има много изписано в "дизелови агрегати" за турбини
гмурни се във форума
А по принцип ако от твоето капе масло, може да е от някое опръстенче.. гумено уплътнение което е сдало багажа, а тези неща се сменяват.На старото ми за да закърпя положението докато намерих друго турбо, му смених гумичките и сложих една втулчица малка и тясна като подложка шото му излезе аксиален луфт, но колата ми трябваше и нямах избор. В крайна сметка като чистих новото, старото го сложих ( с подложената карантийка) и пак си работеше и свирукаше... един ден много ще страдам от тоя експеримент
)
Може ли ако новото не работи добре отново да сложа старото??? - що да не може... моя голф е с 1749 турбина от 115 коня щото от 110 не намерих. Те са почти едно към едно. Ако вземеш по-голямо от твойто тря да се правят настройки, и в последствие ако не те кефи и сте слагали фланци и бла.. за да го захванете по-голямото за турбо пътищата- слагаш си твойте и тва е. Ако сте пипали настройките- връшате старите и така.. ма е филм. Търси си като твойто, а ако е по голямо- да го прави човек, който си знае работата, че ще се оплакваш че не върви. Аз примерно съм го запланувал- по голямо турбо, и в следствие на него- разпръсквачи, чип... за да действа всичкия замисъл на по-големия компресор . Има много изписано в "дизелови агрегати" за турбини



- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Ново турбо
kenykirilov написа:може да е от някое опръстенче.. гумено уплътнение което е сдало багажа, а тези неща се сменяват.На старото ми за да закърпя положението докато намерих друго турбо, му смених гумичките и сложих една втулчица малка и тясна като подложка шото му излезе аксиален луфт, но колата ми трябваше и нямах избор. В крайна сметка като чистих новото, старото го сложих ( с подложената карантийка) и пак си работеше и свирукаше... един ден много ще страдам от тоя експеримент )


Re: Ново турбо
т.е. трябва да се търси същия модел турбо с същия номер или да се ремонтира наличното - това не разбрах. ако е чисто ново същия модел не се нуждае от баране на софтуера пак нали ?
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Ново турбо
Колегата-неясно заглавие,кола и въпрос...
Каква е тая кола/двигател имали изобщо комп,че да сменяте софта? От каде капе турбото(колко),свири ли пуши ли може нищо да му няма.Този в сервиза добър приятел и маистор ли е? Не казваш какво е твоето турбо нито какво са намерили как да ти отговори някои.
Подпитаи и в друг сервиз за това капене.
Каква е тая кола/двигател имали изобщо комп,че да сменяте софта? От каде капе турбото(колко),свири ли пуши ли може нищо да му няма.Този в сервиза добър приятел и маистор ли е? Не казваш какво е твоето турбо нито какво са намерили как да ти отговори някои.
Подпитаи и в друг сервиз за това капене.
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Ново турбо
Колата е Голф 1.9 ТДИ арл мотор 150 кс. Турбото капе леко от кулера , за 12000 км е загубило 300 гр масло, не свири, не пуши, и си има нормалното ускорение. Аз не знам какво са намерили, и няма как да знам, видях го, не ми се видя чисто ново,може би е рециклирано, но дали е от този модел как да разбера...??? Никак.ую Уж е избирано по номера на колата. въпроса е каквии са шансовете да развалят колата..???
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Ново турбо
Виж номера на табелката - трябва да е Garrett GT1749VB, но според мен 300 грама а 12 000 километра не е нищо и е излишно да се притесняваш 

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Ново турбо
300ml за 12к ? Че то атмосферките горят повече масло. Въпросното масло е от картерната вентилация,не от турбото.Преди да хукнеш да сменяш несъществуващи о-пръстени и турбини си изчисти маслото от кулер и турбопътищата,изолирай картерната вентилация за кратко и виж дали пак са омаслени.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Ново турбо
O-пръстените не са несаществуващи - на ARL на всички бързи връзки ги има. От тях може да изпуска налягане и масло, ако са прокъсани 

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Ново турбо
Там е друга бира.До болка са ми познати въпросните "бързи връзки" . Става дума за турбината 

- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Ново турбо
Аз доколкото разбирам от писаното - също и с връзката има проблем, щом капе от кулера 

-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Ново турбо
Може би има, но в REAL turbo мин година казаха, че ако губи масло по малко от 500 гр на 10000 км изощо да не се занимавам.
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Ново турбо
Може би има, но в REAL turbo мин година казаха, че ако губи масло по малко от 500 гр на 10000 км изощо да не се занимавам.
След случая с термостатите стигам до извода , че тези части не са ли точно от ПОРШЕ БГ или ХАСС Бг за нищо не стават, а там турбокомпресора за АРЛ струва 1944 лв без поставяне.
След случая с термостатите стигам до извода , че тези части не са ли точно от ПОРШЕ БГ или ХАСС Бг за нищо не стават, а там турбокомпресора за АРЛ струва 1944 лв без поставяне.
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: Голф 4 ARL ново турбо
Само да те попитам тези майстори който те съветват да сменяш турбото с друго от Реал Турбо ли са,или друг сервиз... 

Re: Голф 4 ARL ново турбо
Огледайте да не капе от маслената магистрала, която захранва турбината с масло. Ако проблема е в нея, и новата ще я счупиш... някога.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта