Голф 4 ARL ново турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
anpa1
Мнения: 296
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Голф 4 ARL ново турбо

Мнениеот anpa1 » Съб 12 яну 2013 13:10


Здравейте всички.
Тези дни смених маслото. Шефа на сервиза , мой познат, ми предложи да намери нов турбокомпресор , понеже от сегашния капе масло от време на време. Записа номерата на мотора и рамата и вчера се обади , че намерили по сервизите някакво турбо, което ще стане. Въпроса е: дали ако не е оригинално ще върши работа???
Дали ще го направят както трябва или да си карам с моето, докато не се скапе съвсем , а това може да не е много скоро???
Може ли ако новото не работи добре отново да сложа старото???
Които е сменял турбина би бил наясно с тези проблеми. Мерси предварително




Потребителски аватар
kenykirilov
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 05 апр 2011 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Re: Ново турбо

Мнениеот kenykirilov » Съб 12 яну 2013 14:37


дали ако не е оригинално ще върши работа??? - Ако не се чипосва няма да ти хареса резултата с друго турбо (все пак софтуеър го командва)
Може ли ако новото не работи добре отново да сложа старото??? - що да не може... моя голф е с 1749 турбина от 115 коня щото от 110 не намерих. Те са почти едно към едно. Ако вземеш по-голямо от твойто тря да се правят настройки, и в последствие ако не те кефи и сте слагали фланци и бла.. за да го захванете по-голямото за турбо пътищата- слагаш си твойте и тва е. Ако сте пипали настройките- връшате старите и така.. ма е филм. Търси си като твойто, а ако е по голямо- да го прави човек, който си знае работата, че ще се оплакваш че не върви. Аз примерно съм го запланувал- по голямо турбо, и в следствие на него- разпръсквачи, чип... за да действа всичкия замисъл на по-големия компресор . Има много изписано в "дизелови агрегати" за турбини :) гмурни се във форума :) А по принцип ако от твоето капе масло, може да е от някое опръстенче.. гумено уплътнение което е сдало багажа, а тези неща се сменяват.На старото ми за да закърпя положението докато намерих друго турбо, му смених гумичките и сложих една втулчица малка и тясна като подложка шото му излезе аксиален луфт, но колата ми трябваше и нямах избор. В крайна сметка като чистих новото, старото го сложих ( с подложената карантийка) и пак си работеше и свирукаше... един ден много ще страдам от тоя експеримент :dummy: )


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Ново турбо

Мнениеот nasko1978 » Съб 12 яну 2013 14:51


kenykirilov написа:може да е от някое опръстенче.. гумено уплътнение което е сдало багажа, а тези неща се сменяват.На старото ми за да закърпя положението докато намерих друго турбо, му смених гумичките и сложих една втулчица малка и тясна като подложка шото му излезе аксиален луфт, но колата ми трябваше и нямах избор. В крайна сметка като чистих новото, старото го сложих ( с подложената карантийка) и пак си работеше и свирукаше... един ден много ще страдам от тоя експеримент )


:screwy mhihi


frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Ново турбо

Мнениеот frec » Пон 14 яну 2013 14:48


т.е. трябва да се търси същия модел турбо с същия номер или да се ремонтира наличното - това не разбрах. ако е чисто ново същия модел не се нуждае от баране на софтуера пак нали ?


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Ново турбо

Мнениеот van4ooo » Пон 14 яну 2013 15:05


Колегата-неясно заглавие,кола и въпрос...
Каква е тая кола/двигател имали изобщо комп,че да сменяте софта? От каде капе турбото(колко),свири ли пуши ли може нищо да му няма.Този в сервиза добър приятел и маистор ли е? Не казваш какво е твоето турбо нито какво са намерили как да ти отговори някои.
Подпитаи и в друг сервиз за това капене.


anpa1
Мнения: 296
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Ново турбо

Мнениеот anpa1 » Пон 14 яну 2013 21:38


Колата е Голф 1.9 ТДИ арл мотор 150 кс. Турбото капе леко от кулера , за 12000 км е загубило 300 гр масло, не свири, не пуши, и си има нормалното ускорение. Аз не знам какво са намерили, и няма как да знам, видях го, не ми се видя чисто ново,може би е рециклирано, но дали е от този модел как да разбера...??? Никак.ую Уж е избирано по номера на колата. въпроса е каквии са шансовете да развалят колата..???


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Ново турбо

Мнениеот 6669 » Пон 14 яну 2013 21:45


Виж номера на табелката - трябва да е Garrett GT1749VB, но според мен 300 грама а 12 000 километра не е нищо и е излишно да се притесняваш :idea:


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Ново турбо

Мнениеот IvailoOo » Пон 14 яну 2013 21:50


300ml за 12к ? Че то атмосферките горят повече масло. Въпросното масло е от картерната вентилация,не от турбото.Преди да хукнеш да сменяш несъществуващи о-пръстени и турбини си изчисти маслото от кулер и турбопътищата,изолирай картерната вентилация за кратко и виж дали пак са омаслени.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Ново турбо

Мнениеот 6669 » Пон 14 яну 2013 21:57


O-пръстените не са несаществуващи - на ARL на всички бързи връзки ги има. От тях може да изпуска налягане и масло, ако са прокъсани :idea:


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Ново турбо

Мнениеот IvailoOo » Пон 14 яну 2013 22:00


Там е друга бира.До болка са ми познати въпросните "бързи връзки" . Става дума за турбината :)


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Ново турбо

Мнениеот 6669 » Пон 14 яну 2013 22:19


Аз доколкото разбирам от писаното - също и с връзката има проблем, щом капе от кулера :wink:


anpa1
Мнения: 296
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Ново турбо

Мнениеот anpa1 » Пон 14 яну 2013 22:25


Може би има, но в REAL turbo мин година казаха, че ако губи масло по малко от 500 гр на 10000 км изощо да не се занимавам.


anpa1
Мнения: 296
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Ново турбо

Мнениеот anpa1 » Пон 14 яну 2013 22:33


Може би има, но в REAL turbo мин година казаха, че ако губи масло по малко от 500 гр на 10000 км изощо да не се занимавам.

След случая с термостатите стигам до извода , че тези части не са ли точно от ПОРШЕ БГ или ХАСС Бг за нищо не стават, а там турбокомпресора за АРЛ струва 1944 лв без поставяне.


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: Голф 4 ARL ново турбо

Мнениеот tdi_20yare » Сря 16 яну 2013 12:24


Само да те попитам тези майстори който те съветват да сменяш турбото с друго от Реал Турбо ли са,или друг сервиз... :?:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 4 ARL ново турбо

Мнениеот morfei1 » Сря 16 яну 2013 15:59


Огледайте да не капе от маслената магистрала, която захранва турбината с масло. Ако проблема е в нея, и новата ще я счупиш... някога.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта