
Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Ако говориш за обратната връзка под ЕГР, дето са 2х6 мм. шестограми. Аз снощи в бързината ги отвих с малко ВД и шестограм и нанизах една тръбичка за по голямо рамо от тръбно ключе примерно и буташ на лево и си ти. Може малко да ги почукаш с некое малко чукче. Те това е 
			
									
									
- paralesko
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
От година имам 1з тди но все нямам време да отделя за профилактиката на мотора и така до онзи ден свалихме и изчистихме колекторите страшна работа беше ,смених клапан Н75 и резулат имаше ,по мека работа на мотора, тръгва в ниските обороти без значение на коя скорост е,както и изчезна  забиването   което имаше от време на време. Препоръчвам на всеки който е пропуснал това упражнение да го направи.
  което имаше от време на време. Препоръчвам на всеки който е пропуснал това упражнение да го направи. 
			
									
										
						 което имаше от време на време. Препоръчвам на всеки който е пропуснал това упражнение да го направи.
  което имаше от време на време. Препоръчвам на всеки който е пропуснал това упражнение да го направи. 
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
paralesko написа:От година имам 1з тди но все нямам време да отделя за профилактиката на мотора и така до онзи ден свалихме и изчистихме колекторите страшна работа беше ,смених клапан Н75 и резулат имаше ,по мека работа на мотора, тръгва в ниските обороти без значение на коя скорост е,както и изчезна забиванетокоето имаше от време на време. Препоръчвам на всеки който е пропуснал това упражнение да го направи.
Забиването си го имал не от затлачен всмукателен колектор,а от не добре работещ н75.

- paralesko
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
предвид прочетеното в форума разбрах ,че забива от клапана, ама исках да направя всичко наведнъж и то щото забиването бе минимално и не ми пречеше   
   
   ,, Голф ДИЗЕЛ,,ама сега е
 ,, Голф ДИЗЕЛ,,ама сега е   
   
  
			
									
										
						 
   
   ,, Голф ДИЗЕЛ,,ама сега е
 ,, Голф ДИЗЕЛ,,ама сега е   
   
  
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Да попитам че маи не видя някои да е изолирал ЕГР на автоматик.и защо чека свети след процедурата.кои са вакумните маркучите които трябва да сменя за ЕГР преди N18(към ЕГР)или и след него. 1.9 AVF 131
			
									
										
						- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Здравейте колеги понеже съм новак   да ви попитам ако това го затапя какво може да  стане понеже се зачетох и ми стана интересно и дали въобще е добре да се затапва това  ?   http://www.gophoto.it/view.php?i=http://i892.photobucket.com/albums/ac129/salutka/EGR01.jpg
  да ви попитам ако това го затапя какво може да  стане понеже се зачетох и ми стана интересно и дали въобще е добре да се затапва това  ?   http://www.gophoto.it/view.php?i=http://i892.photobucket.com/albums/ac129/salutka/EGR01.jpg
			
									
										
						 да ви попитам ако това го затапя какво може да  стане понеже се зачетох и ми стана интересно и дали въобще е добре да се затапва това  ?   http://www.gophoto.it/view.php?i=http://i892.photobucket.com/albums/ac129/salutka/EGR01.jpg
  да ви попитам ако това го затапя какво може да  стане понеже се зачетох и ми стана интересно и дали въобще е добре да се затапва това  ?   http://www.gophoto.it/view.php?i=http://i892.photobucket.com/albums/ac129/salutka/EGR01.jpgRe: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Кво да стане, ако си с по старите мотори и това е ЕГР клапана, ще си спестиш мърлявщината от изгорелите газове в всмукателният колектор.
Е не знам ти с къв мотор си и какво точно следи компера. Но при АВФ мотор проблеми няма с откачане на вакуума !
			
													Е не знам ти с къв мотор си и какво точно следи компера. Но при АВФ мотор проблеми няма с откачане на вакуума !
				   							 				   
					Последна промяна от kossis на Пон 14 яну 2013 8:50, променено общо 1 път.
									
			
										
						- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Какви компери  колега AAZ  е двигателчето  за това питам  че гледам има някои  хорица това затапвали но не са писали какво се случва  и за това питам  да не стане фал
   е двигателчето  за това питам  че гледам има някои  хорица това затапвали но не са писали какво се случва  и за това питам  да не стане фал   
    . Рещил съм профилактично да почиста колекторa ,че като гледам тука какви  сниммки са качвани  моя незнам кога е чистен за последно и не ми се мисли  какво ше е та се чудя това ли трябва да се затапи или  при тоя двигател няма такива екстри
 . Рещил съм профилактично да почиста колекторa ,че като гледам тука какви  сниммки са качвани  моя незнам кога е чистен за последно и не ми се мисли  какво ше е та се чудя това ли трябва да се затапи или  при тоя двигател няма такива екстри   
  
			
									
										
						 е двигателчето  за това питам  че гледам има някои  хорица това затапвали но не са писали какво се случва  и за това питам  да не стане фал
   е двигателчето  за това питам  че гледам има някои  хорица това затапвали но не са писали какво се случва  и за това питам  да не стане фал   
    . Рещил съм профилактично да почиста колекторa ,че като гледам тука какви  сниммки са качвани  моя незнам кога е чистен за последно и не ми се мисли  какво ше е та се чудя това ли трябва да се затапи или  при тоя двигател няма такива екстри
 . Рещил съм профилактично да почиста колекторa ,че като гледам тука какви  сниммки са качвани  моя незнам кога е чистен за последно и не ми се мисли  какво ше е та се чудя това ли трябва да се затапи или  при тоя двигател няма такива екстри   
  
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Затапвай, ама свали и колектора да го изчистиш от нагара.
			
									
										
						Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Е тоя мотор нема ли компер ? Не знам бе бате !
			
									
										
						- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
AAZ няма компер
			
									
										
						- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
И още едно въпросче затапва се долу при самия колектор  с алуминиева пластинка или  не съм разбрал правилно  ии мерси за отговорите   
  
			
									
										
						 
  
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Да, и гледай да е по-дебела че лесно изгаря
			
									
										
						- juli76
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Не съм чел темата но в крайна сметка какъв е келепира от цялата работа.Подобрява ли се работата на мотора респективно мощноста и разхода променят ли се или всичко е по скоро да влизат мо малко чернилки в мотора за доизгаряне ? Нека някой да посочи конкретни резултати от сравнение преди и след въпросната манипулация.
			
									
										
						Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта
 
			    
  



