@okti_1, някои го наричат логика, някои го наричат глупост, някои хора го наричат факти....
а фактите са:
Понеже колегата Антонов, реши да се обади отново неподготвен, като реши да търси под вола теле и типично в негов стил да коментира само и единствено инфото което му изнася и да прииначава фактите, ала в стил "продуктово позициониране Биг Брадър"
Имам да му споделя следните неща:
Отминаха почти 4-ри месеца, а ти не си направи труда, да разгледаш двато файл, да сравниш и да расъждаваш, което само и единствено говори какъв невежа си в областа на тунинга и си просто м@ймун@ с лаптоп и кабел Галето.
Що се отнася до пренадуване и управление на софтуера, това което го дъвчим 4-ри месеца, в 10 страници и вие все още не можете да стоплите.
Какво имаме до момента:
Имаме вашият софтуер, имаме софтуерта от купра, имаме инсталация на една и съща кола и логове правени на една и съща отсечка.
Какво направих аз до момента, показах ви логове, показох ви карти – обяснявах, но никой не се напрегна да мисли и да разъждава, още повече да експерементира.
Какво показват логове с Купра софтуер:
....в архива има карта/и. Реално картата е само една - Boost limit map, оригинална от Seat Ibiza Cuppra TDI 160HP.
снимка
Cupra - boost limit map всички останали снимки в архива, са същата карта, но за ваше улеснение съм обозначал какво трябва да бъде налягането на турбината при определено атмосферно налягане и обороти. Може да съпоставите снимките и exel файла, които вървят в хронологичен ред спрямо оригиналният лог (който не вярва може да го разгледа и да сверява), за ваше улеснение.
Снимките и exel файла можете да видите тук -
https://docs.google.com/file/d/0B2sMwSd ... JPSk0/edit - трябва да ги изтеглите, за да ги прегледате (сори за неудобството

)
-може да видите снимка - Cupra - boost limit map (по-напред в темата също бе публикувана, на някои хора или не знаят как да я тълкуват или се правят, че не я виждат)
-в exel файла съм направил хрнологична извадка от лога, на моментите в които Голф 4-ката, който беше използван за теста, е натоварил мотора на 100% при различните атмосферни условия по време на пътуването. В него може да видите:
1-во - атмосферно налягане
2-ро - натоварване на мотора
3-то - време
4-то - обороти на мотора
5-то - искано налягане от компютъра при тези обороти
6-то - реално давано налягане от турбината
7-мо - работа на Н75 / положение на геометрия (или който както си го разбира

)
лога започва от:
-снимка
01-918-2500rpm. Виждате какво налягане ECU-то позволява да достигне турбината при 918 атмосферно налягане, 100% товар на мотора при 2500оборота.
-снимка
02-918-3000rpm. Виждате какво е допустимото налягане на турбината при същото атмосферно налягане, но вече при 3000 оборота.
-снимка
03-907-3500rpm. Виждате как атмосферното пада с малко, но все пак остава в същата зона, но вече при обороти над 3500, се вижда как компютъра ограничава още повече налягането на турбината.
-снимка
04-887-2500rpm. Виждате при атмосферно под 900 единици. Отново остава в същата зона и отново реалното отговаря на исканото.
-снимка
05-897-1700rpm. Виждате как дори при ниски обороти и пълен товар, реалното отново следва исканото от компютъра.
-снимка
06-928-2100~2200rpm. Същата история....
-снимка
07-948-2300rpm. Същата история....
-снимка
08-979-2000~2100~2300rpm. Виждате какво се случва, над атмосферно 975 единици. Ми нищо интересно, турбината започва да надува на макс, или така както се очаква от нея при тези условия. Реално и искано отново вървят ръка за ръка.
-снимка
09-989-2500~2700rpm. Виждате обичайната история... колкото искаме толкова даваме
-снимка
10-989-2300~2400rpm. Виждате.... кот поискаш, тва щи дам.
-снимка
11-989-1800~2000-2100rpm. Виждаме пренадув при 1800 оборота, след това спад. За съжаление, 100% товар свършва с това и няма как да се знае, дали ще пренадува или турбината няма да успее да насмогне исканото налягане. Да се надяваме че по-късно, ще има по продължителни натоварвания, а не частични.
-снимка
12-979-2100-DO-3200rpm. Виждате нещо интересно. Продължителен товар от 2100 до 3200 оборота. Интересното тук е, че с нарастване на оборотите, ECU-то корегира исканото налягане към турбината и респективно, турбината също си корегира подаваното налягане. Жалко че не е до 4000оборота, тогава щеше да ви стане още по-ясно - от по-ниско налягане към по-високо за турбината, задържа надува и след това пада от високо към ниско налягане с нарастване на оборотите с непрекъснати 59мг подавано гориво при 100% товар. Интересното е, че нито има пренадувания, нито има по-ниско подавано налягане...... интересно, но факт сигурно е някаква случайност

.
Последните две натоварвания, които виждате в exel файла, сметнах за безмислено да правя снимки. Общо взето нищо интересно. Колкото искаме.... толкова даваме.
Към колегата Антонов имам да кажа следните неща щот проговори след това ежемесечно мълчание:Не мислиш ли, че има прекалено много съвпадения? Един от най видните тунери в БГ, преди време дръзко се изказа точно в тази тема, че тази карта не играе никаква роля и даже се скри след гърба на Немските инженери проектирали култовият AFN/AHF

, а имало хиляди други скрити-покрити, но така и не доказа теорията си?
Сега е твой ред да направиш същото, но с вашият софтуер. След което разгледай, помисли, поразсъждавай и прецени има ли разлика между двато. Може да публикуваш резултатите в тази тема, така като направих аз. Имаш пример, който да следваш - така че - дерзай, иначе рискуваш да останеш невежа или просто замълчи и не се обаждай повече! След това ни синтезирай логически нещата като на първолаци, защо в този момент, исканото налягане е такова при такива обороти, а турбината надува еди колко си. Все пак вие стоите след това творение, и всичко трябва да ви е ясно, като бял ден.
Ако и сега не успееш да стоплиш (вие двамката), обръщам се към теб понеже на другия му е под достойнството да взема участие в такива теми, пък и сега вече е голяма работа и има ДАЙНООО и сбъдва мечти, просто хобито с което си решил да се занимаваш не е за теб.
Извинявам се на хората, които решиха да прочетата този пост и бяха отегчени или объркани. Също и на онези, отделили от времето си сравнявайки таблици и снимки и се опитаха да вникнат в това и научиха нещо ново.
Съжалявам и за допуснатите правописни грешки, но нямам нерви нито пък желание да ги поправям

.
Като има нещо ново, пак ще ви пиша...