1303...2...1...GO!

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот asentm » Сря 16 яну 2013 20:46


оф, чакай сега да се сетя
май бе така - на студено обираш луфта и завърташ още четвърт...после палиш 15 мин да работи...и после без луфт




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Чет 17 яну 2013 2:30


Чел си по чуждите форуми, ама, то много разбирачи станаха и тея, дето разбират, отдавна "вдигнаха ръце" или, просто нямат време да пишат, та, новите, принципно, могат да те върнат и в първи клас, даже..., иначе, въртиш, до-де обереш луфтът и натягаш 2,5 оборота. Ама повдигачите, ко са на мильон километри(както обикновенно) и не си с правилното масло, нито пък си им изгладил челата, пък и с износените с 3-4мм. гърбици на разпределителят, незнам, как и колко коректнно ще даяни, тоя матор... :|


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Чет 17 яну 2013 9:26


повдигачите са по стари от мене и чела не съм им гладил death
маслото е 20W50
вала е чисто нов 310 градуса по Целзий :mrgreen:

BuGmaN написа:натягаш 2,5

по книжка било 2 оборота а по вносните форуми пишат 1,5
ти изкачаш със 2,5...объркан съм вече :banghead:

на 1.5 още се чуват как чукат клапаните такаче по вероятно истината да е по близо до тебе :да:

опити му е майката...дано устиска матора !


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Чет 17 яну 2013 13:29


Ми, аз от книга го знам, тва 2,5об., обаче, може и грешно да съм запомнил... Това са важни ностройки, отваряш си съответната литература, като гледаш да е за европейски машини, не щатски и четеш... :да:
Повдигачите, ако са издълбани, много бързо ще ти "регулират" новото валче, затова ги извади и ги челосай, поне е лесно на тоя двигател. Ама как ще дадеш, толко пари за вал, а няма да спожиш механични повдигачи... :screwy А тракането, може и да не спре, щото, теоретично, повдигачите са за друг разпределител. :| Можеш да поиграеш с вискозитетът и налягането на маслото... :roll:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот asentm » Чет 17 яну 2013 20:55


абе Митак, що не им сложи подложки и да ги "механизира" :idea:


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот bai vicho » Чет 17 яну 2013 22:09


резбите на кубилиците са метрични и един оборот = 1мм
asentm написа:абе Митак, що не им сложи подложки и да ги "механизира" :idea:

това е идея но дали е осъществима.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Пет 18 яну 2013 1:19


Днеска я обсъждахме, тая идея с колега (със завиден опит в авто-монтьорството), не само, конкретно за транспортерският боксер а и принципно, барабар с една моя идея за тунинг в проблемната зона, та заключихме, че не си струва рисковете, средствата и усилията, съобразено с, това, че (визирайки конкретният двигател) има достатъчно, достъпни части. Колкото до тунингът, там си заслужава, но за манията по изчистване на контруктивните недостатъци и подобряване работата на тоя матор, щото, рискът, времето и средствата няма да са малки... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот asentm » Пет 18 яну 2013 7:21


там проблема за мен не е толкова повдигачите - май нов бе около 20-30 лв.
не знам дали не се износват леглата?
Ако нещата не стават, май е най-добре да завреш един механични, но пак ще отваряш мотора :(


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пет 18 яну 2013 9:01


механични има за около 120-130лева със доставка до българия (8броя)
но искам да съм с хидравлика...няма да въртя високи обороти за да ги сменям!

а за смяната...елементарна е работата там,не е като при Т1 да цепиш мотора
цялата процедура се прави за 30мин. ако имаш канал или удобно място да лежиш под любимата mhihi


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Пет 18 яну 2013 14:09


След, като не искаш да караш на високи-обороти не е трябвало да слагаш такъв, разпределител, с него си изместил диапазона на мощността във високите, следователно в ниските обороти, двигателят, вече, няма да е толкова ефективен, а хидравличните повдигачи и меките пружини на клапаните ще пречат на ефиктивността във високите, следователно двигателят ти в тоя си вид, няма да е ефективен, нито във ниски, нито във високи обороти и най-вероятно, няма да изкара много... :idea:


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Съб 19 яну 2013 1:09


BuGmaN написа:двигателят ти в тоя си вид, няма да е ефективен, нито във ниски, нито във високи обороти и най-вероятно, няма да изкара много...

незнам какво те кара да мислиш така??

при високи обороти със сигурност ще е ефективен заради вала,двойните карбуратори и "отпушената" изпускателна система

при тази конфигурация незнам какво ще му скъси толкова живота че да не изкара много при положение че не съм му пипал дори и степента на згъстяване...няма какво да го натовари толкова че да издуха бързо!
при положение че няма да го въртя повече от 4500-5000 невиждам какво може да го разрущи освен неправилна настрийка!?


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Съб 19 яну 2013 20:38


колега, слушай вездесъщите, те всичко могат и всичко знаят :Mr Green Fun


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот asentm » Съб 19 яну 2013 22:20


проблема у нас е, че малко знаем от практиката
аз лично съм виждал при Вальо във Варна насъскан мотор, но с хидравлика
ако има проблем според мен, той ще е когато мотора загрее на лимита, тогава пружините омекват и съчетано с хидравликата може да "преплете краците" :lol:
мое мнение
абе я си карай мотора, вече знаеш как се прави :D


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Съб 19 яну 2013 22:57


rough написа:при тази конфигурация незнам какво ще му скъси толкова живота че да не изкара много


Мисля, че във високи няма да е ефективен, най-малко заради хидравличните повдигачи, които няма да смогват, веднъж, заради по-високите гърбици, веднъж заради конструкцията си; после, заради меките, пружини, които във високите няма да успяват да затворят клапаните; после, заради ниската степен на сгъстяване, която би попречила на доброто изгаряне и е продпоставка за получаване на детонаций и нагар; после, заради прекалено, късите тръби на генерацията... Самият вал, без да съм му чел характеристиките, при подходящите условия, предполагам ще прави двигателят максимално ефективем между 5000 и 7500, та за какво, говорим?
Това е при полужение, че настройката на карбовете е оптимална в целият диапазон обороти, което е много-трудно постижимо, дори на двигател без компромисите, които смятам, че си направил, а иначе и с грешките от карбовете, нещата стават още по-ненадеждни. В крайна сметка, е възможно, още при първият по-сериозен преход, заради натрупването на грешки, охлаждането да не смогне и двигателят да прегрее...


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Нед 20 яну 2013 10:44


.

Последна промяна от rough на Сря 29 яну 2014 18:50, променено общо 4 пъти.



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта