оф, чакай сега да се сетя
май бе така - на студено обираш луфта и завърташ още четвърт...после палиш 15 мин да работи...и после без луфт
1303...2...1...GO!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Чел си по чуждите форуми, ама, то много разбирачи станаха и тея, дето разбират, отдавна "вдигнаха ръце" или, просто нямат време да пишат, та, новите, принципно, могат да те върнат и в първи клас, даже..., иначе, въртиш, до-де обереш луфтът и натягаш 2,5 оборота. Ама повдигачите, ко са на мильон километри(както обикновенно) и не си с правилното масло, нито пък си им изгладил челата, пък и с износените с 3-4мм. гърбици на разпределителят, незнам, как и колко коректнно ще даяни, тоя матор... 

- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
повдигачите са по стари от мене и чела не съм им гладил
маслото е 20W50
вала е чисто нов 310 градуса по Целзий
по книжка било 2 оборота а по вносните форуми пишат 1,5
ти изкачаш със 2,5...объркан съм вече
на 1.5 още се чуват как чукат клапаните такаче по вероятно истината да е по близо до тебе
опити му е майката...дано устиска матора !

маслото е 20W50
вала е чисто нов 310 градуса по Целзий

BuGmaN написа:натягаш 2,5
по книжка било 2 оборота а по вносните форуми пишат 1,5
ти изкачаш със 2,5...объркан съм вече

на 1.5 още се чуват как чукат клапаните такаче по вероятно истината да е по близо до тебе

опити му е майката...дано устиска матора !
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Ми, аз от книга го знам, тва 2,5об., обаче, може и грешно да съм запомнил... Това са важни ностройки, отваряш си съответната литература, като гледаш да е за европейски машини, не щатски и четеш...
Повдигачите, ако са издълбани, много бързо ще ти "регулират" новото валче, затова ги извади и ги челосай, поне е лесно на тоя двигател. Ама как ще дадеш, толко пари за вал, а няма да спожиш механични повдигачи...
А тракането, може и да не спре, щото, теоретично, повдигачите са за друг разпределител.
Можеш да поиграеш с вискозитетът и налягането на маслото... 

Повдигачите, ако са издълбани, много бързо ще ти "регулират" новото валче, затова ги извади и ги челосай, поне е лесно на тоя двигател. Ама как ще дадеш, толко пари за вал, а няма да спожиш механични повдигачи...



- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
абе Митак, що не им сложи подложки и да ги "механизира" 

- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: 1303...2...1...GO!
резбите на кубилиците са метрични и един оборот = 1мм
това е идея но дали е осъществима.
asentm написа:абе Митак, що не им сложи подложки и да ги "механизира"
това е идея но дали е осъществима.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Днеска я обсъждахме, тая идея с колега (със завиден опит в авто-монтьорството), не само, конкретно за транспортерският боксер а и принципно, барабар с една моя идея за тунинг в проблемната зона, та заключихме, че не си струва рисковете, средствата и усилията, съобразено с, това, че (визирайки конкретният двигател) има достатъчно, достъпни части. Колкото до тунингът, там си заслужава, но за манията по изчистване на контруктивните недостатъци и подобряване работата на тоя матор, щото, рискът, времето и средствата няма да са малки... 

- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
там проблема за мен не е толкова повдигачите - май нов бе около 20-30 лв.
не знам дали не се износват леглата?
Ако нещата не стават, май е най-добре да завреш един механични, но пак ще отваряш мотора
не знам дали не се износват леглата?
Ако нещата не стават, май е най-добре да завреш един механични, но пак ще отваряш мотора

- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
механични има за около 120-130лева със доставка до българия (8броя)
но искам да съм с хидравлика...няма да въртя високи обороти за да ги сменям!
а за смяната...елементарна е работата там,не е като при Т1 да цепиш мотора
цялата процедура се прави за 30мин. ако имаш канал или удобно място да лежиш под любимата
но искам да съм с хидравлика...няма да въртя високи обороти за да ги сменям!
а за смяната...елементарна е работата там,не е като при Т1 да цепиш мотора
цялата процедура се прави за 30мин. ако имаш канал или удобно място да лежиш под любимата

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
След, като не искаш да караш на високи-обороти не е трябвало да слагаш такъв, разпределител, с него си изместил диапазона на мощността във високите, следователно в ниските обороти, двигателят, вече, няма да е толкова ефективен, а хидравличните повдигачи и меките пружини на клапаните ще пречат на ефиктивността във високите, следователно двигателят ти в тоя си вид, няма да е ефективен, нито във ниски, нито във високи обороти и най-вероятно, няма да изкара много... 

- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
BuGmaN написа:двигателят ти в тоя си вид, няма да е ефективен, нито във ниски, нито във високи обороти и най-вероятно, няма да изкара много...
незнам какво те кара да мислиш така??
при високи обороти със сигурност ще е ефективен заради вала,двойните карбуратори и "отпушената" изпускателна система
при тази конфигурация незнам какво ще му скъси толкова живота че да не изкара много при положение че не съм му пипал дори и степента на згъстяване...няма какво да го натовари толкова че да издуха бързо!
при положение че няма да го въртя повече от 4500-5000 невиждам какво може да го разрущи освен неправилна настрийка!?
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
колега, слушай вездесъщите, те всичко могат и всичко знаят 

- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
проблема у нас е, че малко знаем от практиката
аз лично съм виждал при Вальо във Варна насъскан мотор, но с хидравлика
ако има проблем според мен, той ще е когато мотора загрее на лимита, тогава пружините омекват и съчетано с хидравликата може да "преплете краците"
мое мнение
абе я си карай мотора, вече знаеш как се прави
аз лично съм виждал при Вальо във Варна насъскан мотор, но с хидравлика
ако има проблем според мен, той ще е когато мотора загрее на лимита, тогава пружините омекват и съчетано с хидравликата може да "преплете краците"

мое мнение
абе я си карай мотора, вече знаеш как се прави

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
rough написа:при тази конфигурация незнам какво ще му скъси толкова живота че да не изкара много
Мисля, че във високи няма да е ефективен, най-малко заради хидравличните повдигачи, които няма да смогват, веднъж, заради по-високите гърбици, веднъж заради конструкцията си; после, заради меките, пружини, които във високите няма да успяват да затворят клапаните; после, заради ниската степен на сгъстяване, която би попречила на доброто изгаряне и е продпоставка за получаване на детонаций и нагар; после, заради прекалено, късите тръби на генерацията... Самият вал, без да съм му чел характеристиките, при подходящите условия, предполагам ще прави двигателят максимално ефективем между 5000 и 7500, та за какво, говорим?
Това е при полужение, че настройката на карбовете е оптимална в целият диапазон обороти, което е много-трудно постижимо, дори на двигател без компромисите, които смятам, че си направил, а иначе и с грешките от карбовете, нещата стават още по-ненадеждни. В крайна сметка, е възможно, още при първият по-сериозен преход, заради натрупването на грешки, охлаждането да не смогне и двигателят да прегрее...
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
.
Последна промяна от rough на Сря 29 яну 2014 18:50, променено общо 4 пъти.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта