


Dona Perfecta Golf IV 1.8T AGU
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Моята принцеса "Dona Perfecta" Golf IV 1.6 SR
Днес си мислех за това играене на волана при монтирани фланци,та накратко казано не може да е от тях,няма логика,когато сменях преди около седмица старите по-къси болтове със по-дълги се загледах в старите,нещо ,което никога не съм правил преди това,ами поне 3 от 5 болта бяха с куха глава,останалите с плътна,сега сложих навсякъде с плътна...та как това не се отразява на баланса,а хипотетичната разлика в дебелината на фланеца се отразява,говоря за фланец 5-6 мм при който джантата си ляга на главината и е центрирана.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Моята принцеса "Dona Perfecta" Golf IV 1.6 SR
Филип - когато контактната повърхност е крива и с 10 болта с плътни глави да стегнеш - ще играе, тук не става въпрос за разбалансиране от тежест, а за изместен център или криволежаща повърхност. За да се убедиш, че болтовете с каква глава са не играят никаква роля махни по един болт, да видиш, че вибрации няма да има 

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Моята принцеса "Dona Perfecta" Golf IV 1.6 SR
Мога да потвърдя това за болтовете
И аз имам по един плътен болт, общо са 9, не са много симетрично разположени и нямам проблеми.
Всеки добър стругар може да направи, качествени фланци

Всеки добър стругар може да направи, качествени фланци

- zarka.zlobarka
- Мнения: 544
- Регистриран на: Сря 18 яну 2012 23:04
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGU
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Re: Моята принцеса "Dona Perfecta" Golf IV 1.6 SR
Дори и да имат някакво влияние болтовете, в моя случай със сигурност проблема не идва от тях, защото когато бях с 5 милиметровите фланци отпред, си карах с оригиналните болтове, тъй като са достатъчно дълги. А с тях си карам и 15ките и 18ките и нямам този проблем, докато не сложа въпросните фланци отпред.
По склонна съм да си мисля, че е от това, че когато ги сложих не минах стенд, но така или иначе, скоро като слагам регулируемото окачване, ще ми трябват нови по-дебели фланци, за да не опира отпред в джантите. Тогава задължително ще се минава сренд и ако пак тресе незнам ....
По склонна съм да си мисля, че е от това, че когато ги сложих не минах стенд, но така или иначе, скоро като слагам регулируемото окачване, ще ми трябват нови по-дебели фланци, за да не опира отпред в джантите. Тогава задължително ще се минава сренд и ако пак тресе незнам ....
- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Моята принцеса "Dona Perfecta" Golf IV 1.6 SR
В Габрово има един много добър стругар, който се намира точни преди КАТ с лице на булеварда. Там има и някакъв сервиз. Носил съм му криви дискове и ги направи перфектно.
Ако ти трябват хубави болтове драсни едно л.с.
В моят случай при 18 цола джанта, ет 35, 8ж се наложи слагането на фланци отпред заради окачването. 6 мм при мен бяха достатъчни за да не закача гумата. Опираше точно където са шайбите за регулажа.
Ако ти трябват хубави болтове драсни едно л.с.
В моят случай при 18 цола джанта, ет 35, 8ж се наложи слагането на фланци отпред заради окачването. 6 мм при мен бяха достатъчни за да не закача гумата. Опираше точно където са шайбите за регулажа.
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Моята принцеса "Dona Perfecta" Golf IV 1.6 SR
По информацията, която имам стенда няма общо с вибрациите, а с равномерното износване на гумите. Търси проблема във фланците. Можеш също да си погледнеш гумите за някоя неприятна "цицина" на гумата, която да ти опира по окачването. Иначе - ако без фланец нямаш проблем с вибрациите, значи сменяй фланците 

- zarka.zlobarka
- Мнения: 544
- Регистриран на: Сря 18 яну 2012 23:04
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGU
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Re: Моята принцеса "Dona Perfecta" Golf IV 1.6 SR
stenly_m написа:... Иначе - ако без фланец нямаш проблем с вибрациите, значи сменяй фланците...

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Моята принцеса "Dona Perfecta" Golf IV 1.6 SR
Все си мисля,че за да играе волана от фланците същия трябва да е рязан с ножовка
не вярвам да е толкова трудно да се направят двете повърхности успоредни на хубава машина,а на колегата Morfei фланците даже са маркови, немски...иначе ако не са успоредни и гумата играе, стенд няма да помогне,евентуално си мисля за тежести ,като при крива джанта на машина за баланс с прикрепен по някакъв начин фланец за джантата 
П.П.Аз да не знам много,че моите още не съм ги пробвал на високи скорости за вибрации


П.П.Аз да не знам много,че моите още не съм ги пробвал на високи скорости за вибрации

- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: Моята принцеса "Dona Perfecta" Golf IV 1.6 SR
Абе най-добре дай на стругаря твоите фланци той като ги хване на струга и ги завърти ще си проличи дали са криви, ако са да им пусне една стружка, ако ли не нови
Самия фланец може и да не е крив просто да не ляга както трябва

- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Моята принцеса "Dona Perfecta" Golf IV 1.6 SR
Не е само до стругаря, и въпреки че го написах, пак ще повторя, даже и ще дообясня:
1.Нужна е т.нар. успоредност на монтажните равнини-за това трябва УШГ/машина която изравнява, коригира и гарантира дебелината и равнинността на детайла, че даже го и полира
/ или струг с читав УНИВЕРСАЛ/огромниу държащ детайла/
2.Задължитално, при дебелина на фланеца, скриваща центриращият отвор, се предвижда задължително стъпка/издатина/ гарантираща акуратното центриране на джантата/предвид допуска в луфтовете на монтажните отвори/
3.Не искам да се хваля, но през годините съм направил множество/стотици/ фланци, на всевъзможни коли, и от опит казвам че при правилно изпълнение на горната технология, биене, тресене и прочее са НЕВЪЗМОЖНИ.
4.Минаването на стенд след поставяне на фланци е глупава идея, тъй като чрез фланеца реално се изменя офсета на джантата и нищо повече-всичко останало като наклони и сходимост си остава същото. Друг е въпроса, ако колата ще се шофира по така да се каже "екстремен" начин, но тогава фланците са излишни и се играе само с настройките на предницата.
5.Ако на колежката фланците пораждат дисбаланс, то вероятно са криви, малко, но-криви. А ако същите не могат да се коригират, лично ще обиколя Габрово по бели чорапи и розова тениска, с "Бански на лалета" на уста.

1.Нужна е т.нар. успоредност на монтажните равнини-за това трябва УШГ/машина която изравнява, коригира и гарантира дебелината и равнинността на детайла, че даже го и полира

2.Задължитално, при дебелина на фланеца, скриваща центриращият отвор, се предвижда задължително стъпка/издатина/ гарантираща акуратното центриране на джантата/предвид допуска в луфтовете на монтажните отвори/
3.Не искам да се хваля, но през годините съм направил множество/стотици/ фланци, на всевъзможни коли, и от опит казвам че при правилно изпълнение на горната технология, биене, тресене и прочее са НЕВЪЗМОЖНИ.
4.Минаването на стенд след поставяне на фланци е глупава идея, тъй като чрез фланеца реално се изменя офсета на джантата и нищо повече-всичко останало като наклони и сходимост си остава същото. Друг е въпроса, ако колата ще се шофира по така да се каже "екстремен" начин, но тогава фланците са излишни и се играе само с настройките на предницата.
5.Ако на колежката фланците пораждат дисбаланс, то вероятно са криви, малко, но-криви. А ако същите не могат да се коригират, лично ще обиколя Габрово по бели чорапи и розова тениска, с "Бански на лалета" на уста.


- freemax
- Мнения: 65
- Регистриран на: Сря 18 май 2011 15:41
- Автомобил: Vw Bora 4motion
- Двигател: AGR 1999
- Местоположение: Gorna Oryahovica
Re: Моята принцеса "Dona Perfecta" Golf IV 1.6 SR


- bace_go6o
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
- Автомобил: lek
- Двигател: AFN 97
- Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria
Re: Моята принцеса "Dona Perfecta" Golf IV 1.6 SR
Джадая все едно говори на тикритски ..
Нищо не разбрах аз, но добре че имам някакво въображение, и схванах идеята .. С една дума, фланците му е майката .. Трябва да са качествени, и да си ги правим при него!
Айде на по бира

Нищо не разбрах аз, но добре че имам някакво въображение, и схванах идеята .. С една дума, фланците му е майката .. Трябва да са качествени, и да си ги правим при него!
Айде на по бира

- zarka.zlobarka
- Мнения: 544
- Регистриран на: Сря 18 яну 2012 23:04
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGU
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Re: Моята принцеса "Dona Perfecta" Golf IV 1.6 SR
Така или иначе тези 5 милиметрови фланци, криви или не, повече няма да ми свършат работа. Ще поръчам нови по-дебели, но чак след като сложа окачването и знам колко точно трябва да са, за да не се налага после да се престъргват и да се дисбалансират, като старите. 

- wassilzaza
- Мнения: 190
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 15:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Моята принцеса "Dona Perfecta" Golf IV 1.6 SR
След като почти всяка седмица съм в Габрово и се оглеждам, то едва днес успях да видя колата, която мина покрай Търговската Палата в ранния след обяд. Макар и с по-скромната си 'зимна' визия веднага го познах.
Много се радвам на ентусиазма ви
. Поздравления! Всяко развитие по проекта ще представлява интерес за мен 
Много се радвам на ентусиазма ви


- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Моята принцеса "Dona Perfecta" Golf IV 1.6 SR
zarka.zlobarka написа:Така или иначе тези 5 милиметрови фланци, криви или не, повече няма да ми свършат работа. Ще поръчам нови по-дебели, но чак след като сложа окачването и знам колко точно трябва да са, за да не се налага после да се престъргват и да се дисбалансират, като старите.
Като се престържат както трябва няма как да се "дисбалансират"...важното е да се заложат правилно без да има биене и всичко е ток.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта