GOLF MK 3.ABS.Изгоряла бобина.
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
GOLF MK 3.ABS.Изгоряла бобина.
Здравейте колеги.Как да разбера кое е изгоряло бобината или комутатора.Бобината е Телефункен.Имам още една изгоряла и идеята ми е от двете евентуално да сглобя една работеща.
Последна промяна от vovo6808 на Съб 19 яну 2013 20:08, променено общо 2 пъти.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: GOLF MK 3.ABS.Изгоряла бобина.
Има капаче, под което са две спойки или две гайчици.
Това са изводите на първичната намотка, отделяш я от комутатора и я замерваш с омметър.
За вторичната пак така, тя е между чепа на бобината и едното краче на първичната.
Ако намотките ги има, нататък е ясно.
edit: не знам, колега. да омра ако съм мерил някога колко по ома са.

Това са изводите на първичната намотка, отделяш я от комутатора и я замерваш с омметър.
За вторичната пак така, тя е между чепа на бобината и едното краче на първичната.
Ако намотките ги има, нататък е ясно.
edit: не знам, колега. да омра ако съм мерил някога колко по ома са.

Последна промяна от bobocamaro на Съб 19 яну 2013 18:19, променено общо 1 път.
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: GOLF MK 3.ABS.Изгоряла бобина.
А колко ома трябва да ми показва защото ако е укасила някоя намотка пак ще ми отчете някакво съпротивление.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: GOLF MK 3.ABS.Изгоряла бобина.
Това ли ти трябва,че не разбирам ..
- ktamen
- Мнения: 6377
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: GOLF MK 3.ABS.Изгоряла бобина.
Аз съм мерил, ама отдавна и то на лада. Доколкото си спомням първичната беше около 1ом, а вторичната около 5 - 6 килоома.
Това измерване обаче не може да е гаранция, че бобината работи. Май доста популярен проблем е пробив на високоволтовата изолация и омметъра не помага особено за подобна диагноза, защото дефекта се проявява само при наличието на високо напрежение.
Това измерване обаче не може да е гаранция, че бобината работи. Май доста популярен проблем е пробив на високоволтовата изолация и омметъра не помага особено за подобна диагноза, защото дефекта се проявява само при наличието на високо напрежение.
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: GOLF MK 3.ABS.Изгоряла бобина.
Iezekil написа:Това ли ти трябва,че не разбирам ..
Да точно това колега.

- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: GOLF MK 3.ABS.Изгоряла бобина.
А как да разбера дали комутатора работи.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: GOLF MK 3.ABS.Изгоряла бобина.
Като на мястото на бобината, на споменатите от бобокамаро спойки или гайчици, закрепиш една крушка
Ако започне да мига като завъртиш на стартер - комутатора работи.
Ако не светне или както е по-вероятно - свети постоянно - пиши го бегал!

Ако започне да мига като завъртиш на стартер - комутатора работи.
Ако не светне или както е по-вероятно - свети постоянно - пиши го бегал!
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: GOLF MK 3.ABS.Изгоряла бобина.
Aз досега съм сменил 3 бобини.И на 3-те комутатора замина.Не се занимаваи с бобини втора употреба излиза определено по скъпо.Сега взех нова и нямам проблеми вече.
- daniel golf 3
- Мнения: 130
- Регистриран на: Вто 09 мар 2010 10:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kostinbrod
Re: GOLF MK 3.ABS.Изгоряла бобина.
колеги ще ползвам и аз темата.при мен между гайките 1 и 15 дава съпротивление 1,4 ома,което си е пълно късо.колата работи но по време на движение угасва.слизам откачам клемите на бобината и делкото закачам ги и пали веднага все едно не е имало проблем.и така до след малко и пак отначало.дали е прецакана бобината и при мен при такова съпротивление
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: GOLF MK 3.ABS.Изгоряла бобина.
Според Аутодата съпротивлението на първичната намотка на бобината трябва да е в границата от 0.5 до 0.7 ома.
- daniel golf 3
- Мнения: 130
- Регистриран на: Вто 09 мар 2010 10:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kostinbrod
Re: GOLF MK 3.ABS.Изгоряла бобина.
да колега и мен това ме притеснява.ще провериме на братовчед ми на голфа показанията,че при него няма проблеми,да видя какво ще даде 

- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: GOLF MK 3.ABS.Изгоряла бобина.
golf_III_2e написа:Aз досега съм сменил 3 бобини.И на 3-те комутатора замина.Не се занимаваи с бобини втора употреба излиза определено по скъпо.Сега взех нова и нямам проблеми вече.
Историята при мен е следната онзи ден спрях да си взема кафе угасих колата и след 2 мин.няма палене.Оказа се че на кабела от бобината няма искра.Имах резервна бобина която свалих от колата преди 2г.защото прехвърляше понякога искра към корпуса и я прибрах за резервна.Онзи ден я сложих но и със нея колата не запали.Дръпнах колата до един сервиз защото времето беше много лошо и не ми се занимаваше повече.След 2 часа ми се обадиха от сервиза и казаха че е изгоряла бобината и са ми сложили нова срещу 80лв.+30лв труд.Като гледам тази бобина е някакъв ментак щото по нея има само някакви цифри нито марка нито нищо.Прибрах се от сервиза и закачих резервната бобина и пак не запали.Днес вземах че размених комутаторите на двете уж изгорели бобини и се оказа че и със двете колата пали.Вече не знам какво да правя дали датчика на хол не е тръгнал да си ходи.


- ktamen
- Мнения: 6377
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: GOLF MK 3.ABS.Изгоряла бобина.
daniel golf 3 написа:да колега и мен това ме притеснява.ще провериме на братовчед ми на голфа показанията,че при него няма проблеми,да видя какво ще даде
Кое те притеснява?
Предполагам, че си мерил с евтин мултицет, който не се нулира като допреш пробниците, а дава 0,5 - 1 ом. Като събереш това число с това дето го е написал Стефанчо излиза, че всичко ти е наред.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта