Golf 2 1992 г. EZ - Центровка на карбуратора 2Е2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vampira_892
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 23 ное 2010 17:46
Автомобил: GOLF 3
Двигател: ABD
Местоположение: Plovdiv

Golf 2 1992 г. EZ - Центровка на карбуратора 2Е2

Мнениеот vampira_892 » Нед 20 яну 2013 18:57


Здравейтe колеги !
Сблъскахме се със следния проблем. След като издокараме оборотите до 900-1000 при загрял двигател. При гасенето на двигателя и неговото последващо палене оборотите или са се покачили или падат и колата гасне. На какво би могло да се дължи това ? Колеги моля помагайте :cry:




Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 2 1992 г. EZ - Центровка на карбуратора 2Е2

Мнениеот lozan67 » Нед 20 яну 2013 20:57


Като се разбазика няма управия. Виж тук има обяснено.http://dinamitry.eniko.ru/


Потребителски аватар
vampira_892
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 23 ное 2010 17:46
Автомобил: GOLF 3
Двигател: ABD
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf 2 1992 г. EZ - Центровка на карбуратора 2Е2

Мнениеот vampira_892 » Нед 20 яну 2013 21:37


за съжаление руския много ми куца а с преводача става още по объркано :(


Потребителски аватар
hayabusa_gsxr
Мнения: 470
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
Автомобил: Opel Vectra B
Двигател: X20XEV
Местоположение: Бургас/Варна

Re: Golf 2 1992 г. EZ - Центровка на карбуратора 2Е2

Мнениеот hayabusa_gsxr » Нед 20 яну 2013 22:10


Тези обороти на загрял двигател от къде ги докарахте? Оборотите на празен ход се регулират от вакумния регулатор.


Потребителски аватар
vampira_892
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 23 ное 2010 17:46
Автомобил: GOLF 3
Двигател: ABD
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf 2 1992 г. EZ - Центровка на карбуратора 2Е2

Мнениеот vampira_892 » Нед 20 яну 2013 22:21


hayabusa_gsxr написа:Тези обороти на загрял двигател от къде ги докарахте? Оборотите на празен ход се регулират от вакумния регулатор.

От тук ги регулират колега Изображение


Потребителски аватар
hayabusa_gsxr
Мнения: 470
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
Автомобил: Opel Vectra B
Двигател: X20XEV
Местоположение: Бургас/Варна

Re: Golf 2 1992 г. EZ - Центровка на карбуратора 2Е2

Мнениеот hayabusa_gsxr » Нед 20 яну 2013 22:33


Аз изобщо не бих барал там. Регулират се оборотите не празен ход от тук като се върти шпилката.
Прикачени файлове
5765767J.jpg


Потребителски аватар
vampira_892
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 23 ное 2010 17:46
Автомобил: GOLF 3
Двигател: ABD
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf 2 1992 г. EZ - Центровка на карбуратора 2Е2

Мнениеот vampira_892 » Нед 20 яну 2013 22:38


hayabusa_gsxr написа:Аз изобщо не бих барал там. Регулират се оборотите не празен ход от тук като се върти шпилката.


Благодаря Колега ще го тестваме утре :) :beer


Потребителски аватар
hayabusa_gsxr
Мнения: 470
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
Автомобил: Opel Vectra B
Двигател: X20XEV
Местоположение: Бургас/Варна

Re: Golf 2 1992 г. EZ - Центровка на карбуратора 2Е2

Мнениеот hayabusa_gsxr » Нед 20 яну 2013 22:50


Дано не сте разбъзикали много смесите, както каза колегата няма оправия.


Потребителски аватар
vampira_892
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 23 ное 2010 17:46
Автомобил: GOLF 3
Двигател: ABD
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf 2 1992 г. EZ - Центровка на карбуратора 2Е2

Мнениеот vampira_892 » Нед 20 яну 2013 22:54


честно казано доста въртене падна силно се надявам да не сме си вкарали гол сами :beat_butt2


Потребителски аватар
hayabusa_gsxr
Мнения: 470
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
Автомобил: Opel Vectra B
Двигател: X20XEV
Местоположение: Бургас/Варна

Re: Golf 2 1992 г. EZ - Центровка на карбуратора 2Е2

Мнениеот hayabusa_gsxr » Пон 21 яну 2013 15:54


Има ли развитие колега. Напук на 99% от форума които мразят този карбуратор, мен много си ме кефи и ми служи вярно над 2 години и 60 000 километра.


batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 2 1992 г. EZ - Центровка на карбуратора 2Е2

Мнениеот batVenci » Пон 21 яну 2013 17:02


С това болтче-игла се регулира качеството на сместа на празен ход. Ако е въртяно много може да не уплътнява и вече може според зависи да се промени тази центровка. Т.е. от неговото неуплътнение оборотите да "играят". Принципно при "танцуващи" обороти на празен ход при равни температурни условия, проблема не е в някаква центровка, дори и неправилна, а в някакъв дефект по карбуратора. Възможно е дори гумения тампон, на който е закрепен карбуратора към всмукателния колектор, да е скъсан и от там да "смуче въздух". Според мен първо трябва да се "уплътнят нещата" навсякъде по и около карбуратора, да се провери правилната работа на вакуумния тройник (този модул с дългия щифт), както и модула около "термо ампулата", от другата страна на карбуратора. Иначе оборотите на празен ход при загрят двигател се регулират от вакуумния модул, затова този модул е важен. От модула около "термо ампулата" се увеличават оборотите на студен двигател според студа, като плавно се намаляват при загряване до номиналните обороти, когато двигателя загрее. Не е лошо регулярно да се провери карбуратора за запушвания по неговите системи. При запушвания се прави промивка с кореселин и т.н., ултазвукова вана и т.н.
На първо време според мен трябва карбуратара да се приведе в изправност и след това да се настрои, както се каза по-горе.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Golf 2 1992 г. EZ - Центровка на карбуратора 2Е2

Мнениеот vit_autosofia » Пон 21 яну 2013 17:12


hayabusa_gsxr написа:Аз изобщо не бих барал там. Регулират се оборотите не празен ход от тук като се върти шпилката.


Тази шпилка колега е заводски центрована и не се пипа :да:


Потребителски аватар
hayabusa_gsxr
Мнения: 470
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
Автомобил: Opel Vectra B
Двигател: X20XEV
Местоположение: Бургас/Варна

Re: Golf 2 1992 г. EZ - Центровка на карбуратора 2Е2

Мнениеот hayabusa_gsxr » Пон 21 яну 2013 17:33


Искаш да кажеш,че останалите части на карбуратора не са "заводско центровани" и спокойно се разбъзикват. Много по-сложно е да се докарат смесите, от колкото да мениш оборотите само(в случая) а и на някои може да не им харесват заводските около 900 оборота,които при пускане на няколко консуматора да падат още.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Golf 2 1992 г. EZ - Центровка на карбуратора 2Е2

Мнениеот vit_autosofia » Пон 21 яну 2013 19:32


hayabusa_gsxr написа:Искаш да кажеш,че останалите части на карбуратора не са "заводско центровани" и спокойно се разбъзикват. Много по-сложно е да се докарат смесите, от колкото да мениш оборотите само(в случая) а и на някои може да не им харесват заводските около 900 оборота,които при пускане на няколко консуматора да падат още.


Искам да кажа,че Празния ход на Пиербург 2Е2 се регулира от триточковия модул.Така съм чул.


Потребителски аватар
Gazaro_wow
Мнения: 220
Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.6 EZ 1990
Местоположение: asdf

Re: Golf 2 1992 г. EZ - Центровка на карбуратора 2Е2

Мнениеот Gazaro_wow » Пон 21 яну 2013 20:39


От модула около "термо ампулата" се увеличават оборотите на студен двигател според студа, като плавно се намаляват при загряване до номиналните обороти, когато двигателя загрее
Ако е удобно на снимката ще оградиш ли къде се намира този модул



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта