genov1 написа:Точно Нисенс не стават. Ей виж тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=121182, имаше и в офроуд форума някакви теми и със снимки, и като гледам всичките им радиатори са амуминиеви, т.е пълен шит! Проблема им е че антифриза минава директно от входа към изхода, и радиаторчето изобщо не се загрява и после чакай да стопли купето ..
Оригиналните радиатори са медни, и като хванеш един такъв разбираш каква е разликата, просто е двойно по-тежък от този новия т.н 'радиатор' ..
То работата отива на късмет. На голфа съм с Топран за 15лв и грее на ужас, на Аудито съм с Нисенс и топлото ми тръгва още преди да е мръднала стрелката за температурата на маслото камо ли тая на антифриза. Явно и в 2-та случая съм уцелил джакпота.