Качил съм две снимки с грешките постояно ми ги изписва.Ето и клипчето на центровката http://www.facebook.com/video/video.php ... _processed ако не ви го отваря пишете!
Колата трудно пали когато е загряла ако някой знае нещо да сподели благодаря предварително.



голф 4 tdi alh въпрос за центровка
- goldmaster91
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за центровка на голф 4 tdi alh
Писано е много за топлия старт. Напиши ми номера на компютъра да проверя картите да съм сигурен дали проблема е "заводски" в софтуера. Относно центровката ... графиката не вълнува особено защото тука гледаш само таймингите на помпата . Покажи искана центровка , доставена центровка и колко процента е задействан клапана !
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Въпрос за центровка на голф 4 tdi alh
Колата ти е кодирана на автомат и за това ти изписва въпросната грешка.
Някой е искал да реши проблема с топлото палене, по не толкова добър, но евтин начин.
Приятно четене http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=16&t=70
Някой е искал да реши проблема с топлото палене, по не толкова добър, но евтин начин.
Приятно четене http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=16&t=70
Последна промяна от Andonov на Пет 25 яну 2013 14:55, променено общо 1 път.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Въпрос за центровка на голф 4 tdi alh
Имаш и проблем с клапан n109. Напиши го в търсачката и можеш да прочетеш много за него. 

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Въпрос за центровка на голф 4 tdi alh
ventotdi написа:Напиши ми номера на компютъра да проверя картите да съм сигурен дали проблема е "заводски" в софтуера.
Колега как така можеш да проверяваш картите, а не можеш да видиш номера на ЕКУ-то в първия пост.
брей много мапери се навъдиха бе...тц тц тц
- goldmaster91
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Въпрос за центровка на голф 4 tdi alh
ventotdi написа:Писано е много за топлия старт. Напиши ми номера на компютъра да проверя картите да съм сигурен дали проблема е "заводски" в софтуера. Относно центровката ... графиката не вълнува особено защото тука гледаш само таймингите на помпата . Покажи искана центровка , доставена центровка и колко процента е задействан клапана !
Ами утре сутринта ще я закачиме пак и ще снимам кое колко процента е зададено
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за центровка на голф 4 tdi alh
Да видях номера сега.Извинявай , не се съобразих.
- goldmaster91
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: голф 4 tdi alh въпрос за центровка
това го дават за идеална центровка
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: голф 4 tdi alh въпрос за центровка
Голдмастър .... добре си. Сега спокойно помпата ще достига минусови градуси. Сега остана последно на пълен товар дали си достига градусите на 4000 оборота ,ако не се лъжа 15 бяха. Относно топлия страт имаш заводски "дефект" .След 40 градуса на антифриза помпата пуска първите си милиграми на 250 оборота на коляновия вал.С леко износен стартер и акумулатор става труден топлия старт ,защото трудно достига 250 оборота. На картите немеца задава милиграми "0" до 250 оборота . Аз глася от завъртането на вала да пуска милиграмите ,така че още докато завъртиш ключа ще имаш опасност да си изгориш стартера
. Малко си ми далеко ...намери близък форумен майстор да ти оправи картата на запалването !

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: голф 4 tdi alh въпрос за центровка
kraskko написа:това го дават за идеална центровка
С тази центровка ми се струва ,че няма да връща достатъчно аванса. Да подчертая ,че се налага до - 2.5 градуса центровки на определени места ;)
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 tdi alh въпрос за центровка
ventotdi написа:kraskko написа:това го дават за идеална центровка
С тази центровка ми се струва ,че няма да връща достатъчно аванса. Да подчертая ,че се налага до - 2.5 градуса центровки на определени места ;)
Така е, за АLH мотора изобщо не е идеална тази центровка и на място ще работи почти като трактор.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 4 tdi alh въпрос за центровка
Zinoto написа:ventotdi написа:kraskko написа:това го дават за идеална центровка
С тази центровка ми се струва ,че няма да връща достатъчно аванса. Да подчертая ,че се налага до - 2.5 градуса центровки на определени места ;)
Така е, за АLH мотора изобщо не е идеална тази центровка и на място ще работи почти като трактор.
Ха

п.с. Питам, защото моята Винаги е работела по-твърдо ( имах и специално питане точно за това) независимо от центровката - и по-ранна, и по-късна... си трополеше изначало откакто го взех

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: голф 4 tdi alh въпрос за центровка
Juve , не се засягай ще го обясня малко по просто за да съм ясен . Позагрей колата но най -важното загрей горивото на над 15 градуса и направи таймингите да са на 30 . После на диагностика на място пробвай да задържиш 2500 - 3000 оборота и виж дали изпълнява минусовата центровка и колко е задействан клапана. Ако изпълнява центровката и клапана е минимално задействан веднага се пусни на високите обороти . Ако на 4000 оборота изпълняваш и исканата центровка ...остави помпата на това място ;) . Искам пак да подчертая ,че центровката в градуси и тайминги е различно нещо ;)
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 4 tdi alh въпрос за центровка
Не се засягам никога, когато някой ми обясни нещо, което не знам. оффтопик: Вбесявам се, когато някой заяви нещо в аргументиран спор и после откаже да обясни защо го е казал, или каже: защото така казва Ледения
И понеже колегата е казал за "трактора" с един поглед върху графиката ( която, ако се четат форумите е много добра ), бях впечатлен, защото , както казах имах подобни "усещания" за моя ALH и се заинтригувах
. Всъщност, каквито и центровки да са правили на моя, работата му е твърда, поомекна само когато някой от "масторите" му беше направил една, която никоя графика по ваг-ком НЕ можеше да визуализира. И понеже става дума за моя ;) мотор ми се прищя, поне визуално да видя една, която е добра и мека...


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта