Ауди 1,6 тд двигателят е по-шумен от нормалното

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Двигателя шуми много при средна скорост

Мнениеот ventotdi » Съб 26 яну 2013 23:37


Той колегата има куулер ама това 1,4 бара прави турбо тапа на високите ,а помпата разбира се ,че има ограничител за високите обороти. Той представлява една щпилка на която ляга пръта на рейката на помпата при пълна газ. Компресор .... не може да си сигорен колега ти на колко оборота си ... само суха статистика четеш за скоростната си кутия и да не стане така като пуснеш още малко обороти и като усетиш вече заглъхването коляновия вал да е развил 6500 оборота ;) . И една суха статистика от мен ... при тунинговане на малките ни братя ТДИ конете вече не са на фабричните 4150 оборота ,а на 3950 някъде и са повечко ... така става и с нашите коли заради турбо тапата колко и малка да е тя ;) ... Карай си колата максимум 1.1 - 1.2 както ти сподели Печката ;)




Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Двигателя шуми много при средна скорост

Мнениеот kompresor » Нед 27 яну 2013 3:32


Добре колеги, ще намаля налягането максимум до 1.1 да стига.

Тази шпилка съм я развил аз :rolleyes обаче нямам оборотомер и май ще си я завия пак че ме е страх макар че не стъпвам редовно на газта.
Буустпина нали си е настроен да обогатява сместа с при 0.82бара, а аз с налягане 1.1 бара обеднявам сместа. Гледам че е ексцентричен конус и ако се завърти мъничко нанякъде би трябвало да има повече гориво при надува на турбината.
Колега ventotdi скоро трябва да погледнем колата да пипнем тук там та да я настроим както трябва, че сега както съм я настроил в турбо лаг-а пуши черно отзад, имам усет че турбото тръгва късно и се развърта много бързо, сместа обеднява и колата спира да върви.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Двигателя шуми много при средна скорост

Мнениеот ventotdi » Нед 27 яну 2013 11:32


Бедна смес е относително понятие ,защото може да е нормална смес или много убеднена. Има много полезни черти бедната смес ,ако улучиш консистенцията й. По малко загрява колата , по малък разход , по пъргава на високите (всичко това със сток турбо) . Пушека може да се получава от няколко фактора. Богата смес , не хомогенна смес , турбо тапа ,турбо лаг. Ти докато си в турболага си клапана за разтоварване е затворен и изход имаш само перката на топлата част ,а като разтовари(турбо лага е свършил) се отваря и клапана и отвора за изхода се увеличава(турбо тапата се намаля) . За това болта за цикловата порция не трябва много да се използва за тунинг цели ,защото увеличава времето на впръскване по целия диапазон и имаш пушеци на ниските обороти. Предимно се работи с Буустпин-а и се настройва така ,че в турбо лага да е убогатена сместа до степен леко пропушване и при пълен бууст да няма никакъв пушек ,ако си със сток турбо . Отностно по темата ... пробвай да върнеш центровката на помпата и ще ти кажа защо. При картите на ТДИ ,ако караш колата с 90км/ч на 5 предавка и колата не усеща турмоз т.е. нее по баир и не е мн натоварена ... компа иска -2 градуса някъде ... относително е ...е как няма да работи меко като бензин. Така и при теб е същата история ... помпата ти може би е на пред ;)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8990
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Двигателя шуми много при средна скорост

Мнениеот samo_pechka » Нед 27 яну 2013 11:52


Дамм...така е . При мен бууст пина не е преработен (все още) и го имам тоя пушилек в ниските .Друго си е с ..тунингования бууст пин :thup Отдавна съм му се зарекъл , ма все отлагам ....


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Ауди 1,6 тд двигателя шуми много при средна скорост

Мнениеот kompresor » Чет 21 фев 2013 21:04


Тъй като колата е стара `89та и си личи че е на доста километри, възможно ли е мотора като е отварян и ако са му сменяли гарнитура на главата, да са сложили по - тънка или по - дебела от фабрично предписаната, и от там да му се променя компресията и затова да е станал по - шумен в целия си диапазон от обороти?


Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: Ауди 1,6 тд двигателя шуми много при средна скорост

Мнениеот WOB » Пет 22 фев 2013 21:55


Здравейте колеги малко извън темата: карам jr 84г монтирах си челен кулер, колата е с к24 в добро състояние. Ще има ли смисъл да сваля дюзите за профилактика все пак са на почти 30г :biggrin


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Ауди 1,6 тд двигателя шуми много при средна скорост

Мнениеот kompresor » Пет 22 фев 2013 22:13


Моите са на 24 години. Мисля да ги закарам да ги `стендират` че мотора е доста шумен, сиреч да започна с тях премахването на шума, хем за профилактика хем може да уцеля тотото и да стане по тих мотора.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8990
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Ауди 1,6 тд двигателя шуми много при средна скорост

Мнениеот samo_pechka » Пет 22 фев 2013 23:14


Дюза се стендира ,но има един момент. Ако отклонението е голямо, се препоръчва смяна на разпръсквач (често и четирите :exclaim ) нищо ,че не "пикаят" .Времето за "горене" се променя драстично и се влошава мн работата на мотора.Със сигурност обаче, се налага да се вземе и в предвид и състоянието и на ГНП-ето .Ако правят хубава мъгла и при малко по-малко налягане- често се оставят ,че филма става голям ,ако и ГНП е износено.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Ауди 1,6 тд двигателя шуми много при средна скорост

Мнениеот kompresor » Съб 23 фев 2013 1:20


Тия неща се разбират след като се свалят дюзите и майстора който се занимава със стенда ги тества нали ? Затова мисля да я закарам при такъв майстор който да ми отвори очите за какво става въпрос.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Ауди 1,6 тд двигателя шуми много при средна скорост

Мнениеот kompresor » Пон 11 мар 2013 18:21


След днешната диагностика помпаджията каза че дюзите са на 150 бара центровката на помпата също е точна 12 градуса, две от свещите ми подгрявали по - бавно, разпределителния вал не бил износен, шумели ми повдигачите малко, колата според него е по шумна от нормалното.
Преместих датчика горе на главата , има си 1 бар налягане на маслото и мъничко над 1 бар при 90 градуса на антифриза, и работа на празен ход, вдигна ли на 2000 оборота отива на 2 бара налягането.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Ауди 1,6 тд двигателят е по-шумен от нормалното

Мнениеот kompresor » Сря 13 мар 2013 14:30


Налях 100 грама масло на 10 литра нафта и типичния дебел глас на дизела утихна, но това цъкане си остана, остро цъкане. Чува се от горната част на мотора , главата. Има налягане от 1 бар на маслото при загрял мотор. Износени повдигачи или износени водачи на клапаните ? Острото чъгъртане се чува в целия диапазон от обороти , и в целия температурен диапазон, не се чува само когато е студена.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта