Шофьорската врата не иска да се затвори в студовете. Очевидно смазката е стара, клеясва от ниската температура и блокира механизма. Аз му намерих цаката, като поливам отгоре при затворена врата върху стъклото с гореща вода от чешмата, но после тя се вледенява и става може би по-лошо. Може ли някой да ми обясни, как да махна кората, да отмия старата смазка и каква точно нова смазка да сложа, която да е студоустойчива, то ест да не се сгъстява при температури под нулата?
Благодаря предварително.



Вратата не се затваря в студа.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 19 яну 2013 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: Вратата не се затваря в студа.
първо като намокриш механизма с вода тя след това замръзва и отново ще си със същия проблем няма да е лошо като я насипеш с топла вода след това да я исушиш с компресор ако има наблизо автомивка момчетата знаят какво да направят ако добре ти издухат механизма няма да има проблем
- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: Вратата не се затваря в студа.
За каква кола става въпрос за да споделим опит как се свалят корите. Иначе най общо , имаш няколко скрити винта под пластмасите и другото е на щипки който се откопчават чрез дърпане на кората. След като свалиш кората сваляш и механизма който се е замърсил и прави проблеми в студа и следва почистване. Сега ще ти кажа аз как ги чистя ти си решавай дали ще го направиш така. Свалям механизма промивам го с топла вода и после пръскам с Меглио(обезмаслител) , оставам го да подейства малко и после продължавам. Измивам обезмаслителя , и продухвам механизма от водата с въздух под налягане. Ако нямаш компресор го остави някъде на топло да изсъхне добре. След това го пръскам от където има отвор с спрей за ръжда WD40 и тем подобни и започва голямото раздвижване т.е. започваш да "затваряш и отваряш вратата" ама не в пълния смисъл на думите ами натискаш петлето дето се закопчава и държи вратат затворена и после "отваряш" от палчетата - ту от това за бравата от вън ту от това за вътрешната дръжка. И така докато усетиш мазно движение.
Общо взето това е почистването и смазването - успех.
Общо взето това е почистването и смазването - успех.
Re: Вратата не се затваря в студа.
Колата ми е Пасат В3- комби, произведена 1992 г.
Благодаря за мненията и съветите! Смятам, че наистина ще са ми от полза! Още повече, и аз също имам обезмаслител "Мельо"- италиански. Имам и един контактен спрей за ръжда и за всякакви триещи части "Филипс", който наистина е много добър. След това обаче мисля да купя някаква студоустойчива грес от руски произход, там ги разбират тия работи, и да смажа с нея механизма. Например- бяла мразоустойчива литиева грес. Дори четох, че Сталин не повярвал на многобройните агентурни данни за началото на немското нападение 22.06.1941 г. точно защото разведката установила, че германските части край границата не били окомплектовани със студоустойчиви смазки за колите, танковете и за оръжията, както и с достатъчно кожухчета, а те немците и затова бая го закъсали към края на 1941 г. Ха-ха. Подготовката за зимата си е сериозно нещо.

Благодаря за мненията и съветите! Смятам, че наистина ще са ми от полза! Още повече, и аз също имам обезмаслител "Мельо"- италиански. Имам и един контактен спрей за ръжда и за всякакви триещи части "Филипс", който наистина е много добър. След това обаче мисля да купя някаква студоустойчива грес от руски произход, там ги разбират тия работи, и да смажа с нея механизма. Например- бяла мразоустойчива литиева грес. Дори четох, че Сталин не повярвал на многобройните агентурни данни за началото на немското нападение 22.06.1941 г. точно защото разведката установила, че германските части край границата не били окомплектовани със студоустойчиви смазки за колите, танковете и за оръжията, както и с достатъчно кожухчета, а те немците и затова бая го закъсали към края на 1941 г. Ха-ха. Подготовката за зимата си е сериозно нещо.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12127
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Вратата не се затваря в студа.
Няма нужда да разглобяваш нищо, просто в бравата, там където са палчетата за затваряне сипи малко машинно масло и ги раздвижи.
Re: Вратата не се затваря в студа.
едно време този проблем си го оправях с wd40. Пръсках хубаво в бравата и работата заспиваше.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта