Ауто 1,Пловдив,16 лева и стотинки,но не знам докога ще издържи.Четох мненията на някои колеги и съмнения за качеството на тези Wahler-и,но моя майстор има доверие в този магазин.
Направи ми впеяатление и друго нещо - с въздушен филтър "Бош",пак купен от тях,за 20-тина лв. колата върви и ускорява една идея по-добре отколкото с Filtron.Не знам защо е така,но е факт.
Колеги, как ви е темп. на двиг. при по студено време?
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 11 юли 2006 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- pb.7171.xt
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 21:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
колеги има едно питане, колата ми загравя до 90 градуса за около 2 км., това доколкото разбирам е добре, стрелката за температурата на таблото стои по средата, обаче ако примерно се застоя на кръстовище повечко започва да качва температурата, когото карам бавно също, перката на радиатора се включва винаги, когото явно достигне момента на включване, т.е. термостата отваря, мен малко ме притеснява това, че температурата играе, искам да питам нормално ли е това. Колата е Голф 2-ка 89 -та година/ ей тоя убавец на аватара ми /, двигателя е 1,8 моно, 90 мулета, не му знам буквите. Иначе колата си върви перфектно, не губи вода, не гори масло.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
DOHC написа:На мен ми е интересно, каква Ви е температурата на маслото през зимата?![]()
ПП. Май трябва да е стотина градуса!
При мен максимума, който е достигала е 106 или 108 градуса, лятото на връщане от морето /но IvoG знае при какво каране/, иначе лятото ми се върти около 100 , сега е по-ниска, но може и да е заради термостата, щото в движение сега в хладното време ми седи около 70 градуса темп. на водата.
Принципно 100 градуса на темп. на маслото е съвсем нормално.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Даскала написа:Ugeorge написа: Behr за 28лв от Ауто+ и силно се надявам да искара повече от една зима
Сива кутия с надпис Made in Germany - точно 3 месеца и остана в отворено положение


Има и нещо друго което не е зле да се провери - на колко включва и изключва датчика за перката. Бях свидетел на положение, при което датчика пуска перката на 85 градуса (щото е от лада хаха), и съответно термостата не може да отвори изобщо, следва при даване на зор на колата рязко вдигане до над 100 градуса, перката върти, термостата не знае какво да прави и така .. шашава работа. Мисълта ми е че датчика за перката трябва да изключва на температурата при която отваря термостата, защото това не е мигновено явление и хич не е добре като завърти перката да ти затваря термостата.
astragt написа:DOHC написа:На мен ми е интересно, каква Ви е температурата на маслото през зимата?![]()
ПП. Май трябва да е стотина градуса!
При мен максимума, който е достигала е 106 или 108 градуса, лятото на връщане от морето /но IvoG знае при какво каране/, иначе лятото ми се върти около 100 , сега е по-ниска, но може и да е заради термостата, щото в движение сега в хладното време ми седи около 70 градуса темп. на водата.
Принципно 100 градуса на темп. на маслото е съвсем нормално.
Знам, че е нормално, но да речем при мен сега, когато навън е 2-6 градуса ми показва на борд компира 88-92 градуса за маслото. Температурата на охлаждащата течност при движение в града ми е на 80 градуса, а при движение с 100км/ч пада на 70 градуса. Перката ми се включва малко над 80(82) градуса по уреда на таблото. Всичко това при външна температура 2-6 градуса. Дали е нормално?
ПП.. Само да добавя, че не съм на газ никога не бих сложил!
Последна промяна от DOHC на Съб 09 дек 2006 22:51, променено общо 2 пъти.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Хм...да ви кажа и моите наблюдения...според мен голямо значение за темп.режим има и наличието на газова уредба.
Моята също извън града е на 70 градуса(на газ е),предишното ми опелче и то бе така(също на газ) и при двете коли долните маркучи бяха студени.
Аз си го обяснявам с факта че изпарителя си един вид топлообменник който в студеното време отдава топлина и към въздуха и към газта...и в същото време като пуснем и въздух през радиаторчето на парното в купето ето ти 70 гр. извънградско.
Та така...понеже гледам че никой не обръща внимание на този факт да си кажа...според мен няма кола на газ която извън града да държи 90 гр.
Моята също извън града е на 70 градуса(на газ е),предишното ми опелче и то бе така(също на газ) и при двете коли долните маркучи бяха студени.
Аз си го обяснявам с факта че изпарителя си един вид топлообменник който в студеното време отдава топлина и към въздуха и към газта...и в същото време като пуснем и въздух през радиаторчето на парното в купето ето ти 70 гр. извънградско.
Та така...понеже гледам че никой не обръща внимание на този факт да си кажа...според мен няма кола на газ която извън града да държи 90 гр.
- vaskoniracing
- Мнения: 133
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
колеги аз ли4но моят термостат сам го купил от Германия,а си карам на бензин и сега ми държи темп. при градско каране около 90с,а при нормално каране извън града пада на 70с но имам супер парно така, 4е за мен това е нормално.а за темп. на маслото сам стигал до 114с но при около 200км/h.4етох някъде,4е е опасно над 125с.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: redmed@abv.bg и 64 госта