Колеги, как ви е темп. на двиг. при по студено време?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 20 ное 2006 17:34


Ауто 1,Пловдив,16 лева и стотинки,но не знам докога ще издържи.Четох мненията на някои колеги и съмнения за качеството на тези Wahler-и,но моя майстор има доверие в този магазин.
Направи ми впеяатление и друго нещо - с въздушен филтър "Бош",пак купен от тях,за 20-тина лв. колата върви и ускорява една идея по-добре отколкото с Filtron.Не знам защо е така,но е факт.




Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пон 20 ное 2006 17:45


с въздушен филтър "Бош",пак купен от тях,за 20-тина лв

И аз съм с такъв и съм страшно доволен :wink: На 12.000км и още не е мръсен и затова не го и сменям :lol:


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пон 20 ное 2006 18:03


Аз съм забелязъл че замърсяването на Бош и Филтрон е доста различно. На Бош се замърсява равномерно от свивката на горе а на филтрон самата свивка става черна а на горе чисто.

Сори че излязохме от темата :oops:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5453
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 20 ное 2006 18:55


Замърсяването на въздушния филтър зависи най-вече от това,дали е откачен маркуча от генерацията или не е + този дето влиза в калника :idea:


Krasimir_stz
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 11 юли 2006 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот Krasimir_stz » Пон 20 ное 2006 23:47


Мойта и зимата и лятото държи около 95 градуса. :043:


Потребителски аватар
tekion
Мнения: 281
Регистриран на: Пон 27 мар 2006 8:25
Автомобил: Meriva
Двигател: 2006
Местоположение: Димитровград
Контакти:

Мнениеот tekion » Чет 07 дек 2006 10:06


А аз явно съм за датчик- и преди, и след смяната на термостата с нов си държи 75/80 градуса на извънградско/градско :(


Потребителски аватар
pb.7171.xt
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 21:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pb.7171.xt » Чет 07 дек 2006 23:39


колеги има едно питане, колата ми загравя до 90 градуса за около 2 км., това доколкото разбирам е добре, стрелката за температурата на таблото стои по средата, обаче ако примерно се застоя на кръстовище повечко започва да качва температурата, когото карам бавно също, перката на радиатора се включва винаги, когото явно достигне момента на включване, т.е. термостата отваря, мен малко ме притеснява това, че температурата играе, искам да питам нормално ли е това. Колата е Голф 2-ка 89 -та година/ ей тоя убавец на аватара ми /, двигателя е 1,8 моно, 90 мулета, не му знам буквите. Иначе колата си върви перфектно, не губи вода, не гори масло.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Чет 07 дек 2006 23:44


Еми няма за кво да се притесняваш. Нормално е темп. да има играе в граници около 5-8гр. 95-87


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Пет 08 дек 2006 0:05


На мен ми е интересно, каква Ви е температурата на маслото през зимата? :?

ПП. Май трябва да е стотина градуса!


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пет 08 дек 2006 9:33


DOHC написа:На мен ми е интересно, каква Ви е температурата на маслото през зимата? :?

ПП. Май трябва да е стотина градуса!


При мен максимума, който е достигала е 106 или 108 градуса, лятото на връщане от морето /но IvoG знае при какво каране/, иначе лятото ми се върти около 100 , сега е по-ниска, но може и да е заради термостата, щото в движение сега в хладното време ми седи около 70 градуса темп. на водата.
Принципно 100 градуса на темп. на маслото е съвсем нормално.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Пет 08 дек 2006 13:42


Даскала написа:
Ugeorge написа: Behr за 28лв от Ауто+ и силно се надявам да искара повече от една зима

Сива кутия с надпис Made in Germany - точно 3 месеца и остана в отворено положение :не:

:не: :не: Сложихме същия на един приятел на 1.9D. на третия ден беше заклинил на затворено. Имам снимка как го налагам с чука (след смяната му с MotoRad) - изкриви се, но не се отвори. Тва са ебати петокачествените боклуци на ебати цената честно, повече от авто+ и ароматизатор не взимам. Аз лично карам девети месец с MotoRad и стерлката кове по средата и не мърда.

Има и нещо друго което не е зле да се провери - на колко включва и изключва датчика за перката. Бях свидетел на положение, при което датчика пуска перката на 85 градуса (щото е от лада хаха), и съответно термостата не може да отвори изобщо, следва при даване на зор на колата рязко вдигане до над 100 градуса, перката върти, термостата не знае какво да прави и така .. шашава работа. Мисълта ми е че датчика за перката трябва да изключва на температурата при която отваря термостата, защото това не е мигновено явление и хич не е добре като завърти перката да ти затваря термостата.


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Съб 09 дек 2006 17:17


astragt написа:
DOHC написа:На мен ми е интересно, каква Ви е температурата на маслото през зимата? :?

ПП. Май трябва да е стотина градуса!


При мен максимума, който е достигала е 106 или 108 градуса, лятото на връщане от морето /но IvoG знае при какво каране/, иначе лятото ми се върти около 100 , сега е по-ниска, но може и да е заради термостата, щото в движение сега в хладното време ми седи около 70 градуса темп. на водата.
Принципно 100 градуса на темп. на маслото е съвсем нормално.


Знам, че е нормално, но да речем при мен сега, когато навън е 2-6 градуса ми показва на борд компира 88-92 градуса за маслото. Температурата на охлаждащата течност при движение в града ми е на 80 градуса, а при движение с 100км/ч пада на 70 градуса. Перката ми се включва малко над 80(82) градуса по уреда на таблото. Всичко това при външна температура 2-6 градуса. Дали е нормално?

ПП.. Само да добавя, че не съм на газ никога не бих сложил!

Последна промяна от DOHC на Съб 09 дек 2006 22:51, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5453
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 09 дек 2006 17:45


dj_tuhla написа: Тва са ебати петокачествените боклуци на ебати цената честно, повече от авто+ и ароматизатор не взимам. Аз лично карам девети месец с MotoRad и стерлката кове по средата и не мърда.

Тва са турски боклуци :evil:
Кажи откъде купи MotoRad и колко струва :roll:


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Съб 09 дек 2006 18:47


Хм...да ви кажа и моите наблюдения...според мен голямо значение за темп.режим има и наличието на газова уредба.
Моята също извън града е на 70 градуса(на газ е),предишното ми опелче и то бе така(също на газ) и при двете коли долните маркучи бяха студени.
Аз си го обяснявам с факта че изпарителя си един вид топлообменник който в студеното време отдава топлина и към въздуха и към газта...и в същото време като пуснем и въздух през радиаторчето на парното в купето ето ти 70 гр. извънградско.
Та така...понеже гледам че никой не обръща внимание на този факт да си кажа...според мен няма кола на газ която извън града да държи 90 гр.


Потребителски аватар
vaskoniracing
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот vaskoniracing » Съб 09 дек 2006 19:11


колеги аз ли4но моят термостат сам го купил от Германия,а си карам на бензин и сега ми държи темп. при градско каране около 90с,а при нормално каране извън града пада на 70с но имам супер парно така, 4е за мен това е нормално.а за темп. на маслото сам стигал до 114с но при около 200км/h.4етох някъде,4е е опасно над 125с.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта