


1,9 тди 110 почистване и "реглаж" на дюзи ?
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мездра
- Контакти:
1,9 тди 110 почистване и "реглаж" на дюзи ?
Къде мога да занеса или да изпратя дюзите за почистване искам да видя дали някоя не "пика" и да ги изчистя ?Става въпрос за 1.9 тди 110 кончета ?
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почистване и "реглаж" на дюзи ?
Виж първо с ваг-ком бе колега, къде веднага скачаш на сваляне.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Почистване и "реглаж" на дюзи ?
Какво да им гледа през ваг-кома? Налягане на отваряне? Няма лошо да се свалят и да се стендоват ако има нужда. Дали правят мъгла или пикаят, през ваг-ком е доста относителна информацията, която може да се получи. При мене има стенд за дюзи ама съм малко далечко.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Почистване и "реглаж" на дюзи ?
Тия дюзи малко не се чистят
. Сменят се разпръсквачи ако има фира.

-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 19:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nesebar
Re: Почистване и "реглаж" на дюзи ?
извинете някои знали дали дюзите на v6 2.5tdi akn мотор могат да поцчистват или ремонтират
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Почистване и "реглаж" на дюзи ?
Важи същото като за дюзите на 1.9 TDI за което колегата е писал по-горе. И пак казвам - ако има проблем с дюза се сменя разпръсквач и/или се минава дюзата на стенд.
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Почистване и "реглаж" на дюзи ?
Извинявам се за намесата в темата, но за да не създавам друга питам в тази.
Карам 1.6тд и искам да да я закарам на стенд да ми тестват дюзите, защото има едно цъкане като на метал в метал, и искам да разбера от пикаеща дюза ли е , от предварение(аванс) ли е, от повдигачи ли е. На стенда ще ми кажат ли дали това цъкане подобно на чукане метал в метал е от дюзите ? Знам че трябва да са 155 бара, и ако пръскат под това налягане се получавали такива шумове от мотора ?
Центровката е по каталог, но мотора е на 24 години.
Няма нито черни нито бели тревожещи пушеци. Топла студена пали без проблем.
Карам 1.6тд и искам да да я закарам на стенд да ми тестват дюзите, защото има едно цъкане като на метал в метал, и искам да разбера от пикаеща дюза ли е , от предварение(аванс) ли е, от повдигачи ли е. На стенда ще ми кажат ли дали това цъкане подобно на чукане метал в метал е от дюзите ? Знам че трябва да са 155 бара, и ако пръскат под това налягане се получавали такива шумове от мотора ?
Центровката е по каталог, но мотора е на 24 години.
Няма нито черни нито бели тревожещи пушеци. Топла студена пали без проблем.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Почистване и "реглаж" на дюзи ?
Бат Петьо и моето Гоуфи чукаше като го купих и след като му смъкнах главата за ремонт два бренера направо изпаднаха от нея и от това е било чукането.
Дано при теб да е друго!

Дано при теб да е друго!
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: Почистване и "реглаж" на дюзи ?
kompresor написа:Извинявам се за намесата в темата, но за да не създавам друга питам в тази.
Карам 1.6тд и искам да да я закарам на стенд да ми тестват дюзите, защото има едно цъкане като на метал в метал, и искам да разбера от пикаеща дюза ли е , от предварение(аванс) ли е, от повдигачи ли е. На стенда ще ми кажат ли дали това цъкане подобно на чукане метал в метал е от дюзите ? Знам че трябва да са 155 бара, и ако пръскат под това налягане се получавали такива шумове от мотора ?
Центровката е по каталог, но мотора е на 24 години.
Няма нито черни нито бели тревожещи пушеци. Топла студена пали без проблем.
Сложи малко 2тактово масло в нафтата и виж дали ще чука?
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Почистване и "реглаж" на дюзи ?
То хубаво с маслото, ще капна масълце, ама как има същите мотори като моя дето не са така шумни и не наливат масло, свидетел съм. Бренер на какво казваш колега ? И как така е `паднало`?
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Почистване и "реглаж" на дюзи ?
Бренера стои от долната страна на главата.Представлява едно кръгло с дупка в средата от където се впръсква горивото.При мен два бренера се бяха отлепили и чукаше.


- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: 1,9 тди 110 почистване и "реглаж" на дюзи ?
Олеле, как се лекува това ?
- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1,9 тди 110 почистване и "реглаж" на дюзи ?
С друга тиква ...най-общо казано . Знам ,че става да се "набият" нови бренери , но не е за всеки ....
Но сега да не се "вкараш" в кахър
как бъде не падат бренерите
Сигурен ли си ,че дюза/и е причината?Ами ,ако е бут. болт
Сложи малк масълце в нафтата и пробвай пак .За да си сигурен в дюзите (разпръсквачите) - стенд , ако има отклонения - най-добре нови разпр. . Аз бих смъкнал и ГНП-ето за проверка ( какво налягане "блъска")- не е голяма работа и струва проверката 25 кинта в нашия край (последно) .
Но сега да не се "вкараш" в кахър



Re: Почистване и "реглаж" на дюзи ?
martom написа:kompresor написа:Извинявам се за намесата в темата, но за да не създавам друга питам в тази.
Карам 1.6тд и искам да да я закарам на стенд да ми тестват дюзите, защото има едно цъкане като на метал в метал, и искам да разбера от пикаеща дюза ли е , от предварение(аванс) ли е, от повдигачи ли е. На стенда ще ми кажат ли дали това цъкане подобно на чукане метал в метал е от дюзите ? Знам че трябва да са 155 бара, и ако пръскат под това налягане се получавали такива шумове от мотора ?
Центровката е по каталог, но мотора е на 24 години.
Няма нито черни нито бели тревожещи пушеци. Топла студена пали без проблем.
Сложи малко 2тактово масло в нафтата и виж дали ще чука?
И аз имам този проблем... само че аз му слагах, и масло и олио. Чука си. Обаче чука като загрее

- jaden
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 10:52
- Автомобил: Skoda Octavia 1.9 TDI 77 kw
- Двигател: BXE 2009
- Местоположение: София
Re: 1,9 тди 110 почистване и "реглаж" на дюзи ?
И при мен цъка като загрее и ме влудява! Майстора каза,че повдигачите ги е гледал и не са пробити и се пълнят!? Много е дразнещо и не знам какво да я правя!!1.9 TDI,110 кс,AHF!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 38 госта