Карбуратори на КР

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Карбуратори на КР

Мнениеот oHua » Пон 20 ное 2006 17:33


Пичове,ще си взимам два двойни деллорто дхла 45 от няква алфа с турбо.Та мисълта ми е,че от карбове идея си нямам.Да ме светнете с каква дължина да напрая рънърите от карбовете към главата




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Карбуратори на КР

Мнениеот Li4o » Пон 20 ное 2006 18:26


oHua написа:Пичове,ще си взимам два двойни деллорто дхла 45 от няква алфа с турбо.Та мисълта ми е,че от карбове идея си нямам.Да ме светнете с каква дължина да напрая рънърите от карбовете към главата

Питай Paco - той има опит с подобни карбове ;)


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 20 ное 2006 18:27


и ги махна :)


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 20 ное 2006 19:31


истината е в инжекцион, ако ще да е от друга кола или от друг модел (АБФ), ама с карбове по-трудно май се нагласят нещата.


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пон 20 ное 2006 19:43


Абе аз имам от г60 инсталация,ама си мисля да пробвам първо с карбовете.


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Пон 20 ное 2006 22:15


oHua написа:Абе аз имам от г60 инсталация,ама си мисля да пробвам първо с карбовете.
ни6то не става колега с тия карбове:)))) :no-no


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пон 20 ное 2006 22:35


musura написа:истината е в инжекцион, ако ще да е от друга кола или от друг модел (АБФ), ама с карбове по-трудно май се нагласят нещата.


Megasquirt например :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 21 ное 2006 0:15


Каква е философията с Г60 компа.. това ми е било винаги много интересно..някой може ли да обясни за какво става реч ?


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Вто 21 ное 2006 1:02


Vizor написа:Каква е философията с Г60 компа.. това ми е било винаги много интересно..някой може ли да обясни за какво става реч ?


Епа никфа ... кфа да е ...
Треа да си земеш и филтърна кутия с дебитомер ... реика с диузи и регулатор ...абе с 2 думи и целия инжекцион ...
Ама треа да се препраи реиката понеже колегата кара 16 клапанов мотор като гледам ...
И треа да се има предвид 4е Г60 копма е за 8 клапанов мотор .. а тука говорим за 16 :roll:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Вто 21 ное 2006 8:17


Sachko написа:
Vizor написа:Каква е философията с Г60 компа.. това ми е било винаги много интересно..някой може ли да обясни за какво става реч ?


Епа никфа ... кфа да е ...
Треа да си земеш и филтърна кутия с дебитомер ... реика с диузи и регулатор ...абе с 2 думи и целия инжекцион ...
Ама треа да се препраи реиката понеже колегата кара 16 клапанов мотор като гледам ...
И треа да се има предвид 4е Г60 копма е за 8 клапанов мотор .. а тука говорим за 16 :roll:

G60-то не е с дебитомер,а с мап.
Sachko написа:абе с 2 думи и целия инжекцион ...

Имам го.Както и рейката и регулатор-а.
Но мисля да сглобявам турбо мотор,и ще ми трябва тая инсталация.А карбовете ще си ги карам на ежедневната/омръзна ми от тая механична дрисня/.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 21 ное 2006 12:51


Дори да турбинираш мотора тая електроника от Г60 не ти върши никаква работа. Трябва да се ремапва. :!:

Ако слагаш карбова гледай да са 45мм и ползвай делко от 1,3 мотор с вакум. Само така ще можеш да се оправиш с аванса. Това е по евтин и пробван начин хем да се отървеш от тъпата инжекция на KR-a, хем да ти тръгне мотора. Мога да ти дам и програма за смятане на жиглъори.

РАСО


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Вто 21 ное 2006 13:27


В megasquirt-a му е майката!!!! :wink: :wink: :wink: Ама ако ще сменяш само това няма смисъл, поне валове му сложи!!! :D :D Иначе и карбовете са мания, ама си е остаряла работа... :roll: Аз лично мисля скуиртче да слагам зимата :roll: :roll: А и за ежеднвената кола не виждам кво ти пречи механичната инжекция... :roll:

paco написа:Дори да турбинираш мотора тая електроника от Г60 не ти върши никаква работа. Трябва да се ремапва. :!:
РАСО


До колкото разбрах с оригиналната електроника на Г60 спокойно надуваш на 0.7 ако сложиш турбо...може и да греша :roll: А ремапването е задължително просто, без значение к'ва му е електрониката... :D :D


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Вто 21 ное 2006 21:30


Мерси за инфото Пацо.А иначе с мойто си делко,няма ли да стане работата.
Велко имам валове.


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Вто 21 ное 2006 23:46


Абе и според мен няма смисъл от карбуратори,ама щом си решил,после ще си ги махнеш,пъвото ще ти дава ебати разхода,второто на високите няма да ти храни добре колата,поне така ставаше с миналата ми кола,тя верно беше Лада,ама толко зор видя.Успех с начинанието.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 22 ное 2006 0:08


oettinger112 написа:Абе и според мен няма смисъл от карбуратори,ама щом си решил,после ще си ги махнеш,пъвото ще ти дава ебати разхода,второто на високите няма да ти храни добре колата,поне така ставаше с миналата ми кола,тя верно беше Лада,ама толко зор видя.Успех с начинанието.


Хах пич тука се изказваш доста неподготвен явно.. той определено няма да сложи ладови карбуратори на който на високите обороти не им стига една идея за да тръгнат замисли се малко .. човека първо мислеше за турбо конверсия но карбураторите май са му по присърце.. също така го позанвам лично и мога да кажа че не е човек който ще направи нещо което няма да върви :) има възможностите има времето има и парите



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта