Карбуратори на КР
Карбуратори на КР
Пичове,ще си взимам два двойни деллорто дхла 45 от няква алфа с турбо.Та мисълта ми е,че от карбове идея си нямам.Да ме светнете с каква дължина да напрая рънърите от карбовете към главата
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Карбуратори на КР
oHua написа:Пичове,ще си взимам два двойни деллорто дхла 45 от няква алфа с турбо.Та мисълта ми е,че от карбове идея си нямам.Да ме светнете с каква дължина да напрая рънърите от карбовете към главата
Питай Paco - той има опит с подобни карбове

- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
Vizor написа:Каква е философията с Г60 компа.. това ми е било винаги много интересно..някой може ли да обясни за какво става реч ?
Епа никфа ... кфа да е ...
Треа да си земеш и филтърна кутия с дебитомер ... реика с диузи и регулатор ...абе с 2 думи и целия инжекцион ...
Ама треа да се препраи реиката понеже колегата кара 16 клапанов мотор като гледам ...
И треа да се има предвид 4е Г60 копма е за 8 клапанов мотор .. а тука говорим за 16

Sachko написа:Vizor написа:Каква е философията с Г60 компа.. това ми е било винаги много интересно..някой може ли да обясни за какво става реч ?
Епа никфа ... кфа да е ...
Треа да си земеш и филтърна кутия с дебитомер ... реика с диузи и регулатор ...абе с 2 думи и целия инжекцион ...
Ама треа да се препраи реиката понеже колегата кара 16 клапанов мотор като гледам ...
И треа да се има предвид 4е Г60 копма е за 8 клапанов мотор .. а тука говорим за 16
G60-то не е с дебитомер,а с мап.
Sachko написа:абе с 2 думи и целия инжекцион ...
Имам го.Както и рейката и регулатор-а.
Но мисля да сглобявам турбо мотор,и ще ми трябва тая инсталация.А карбовете ще си ги карам на ежедневната/омръзна ми от тая механична дрисня/.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Дори да турбинираш мотора тая електроника от Г60 не ти върши никаква работа. Трябва да се ремапва.
Ако слагаш карбова гледай да са 45мм и ползвай делко от 1,3 мотор с вакум. Само така ще можеш да се оправиш с аванса. Това е по евтин и пробван начин хем да се отървеш от тъпата инжекция на KR-a, хем да ти тръгне мотора. Мога да ти дам и програма за смятане на жиглъори.
РАСО

Ако слагаш карбова гледай да са 45мм и ползвай делко от 1,3 мотор с вакум. Само така ще можеш да се оправиш с аванса. Това е по евтин и пробван начин хем да се отървеш от тъпата инжекция на KR-a, хем да ти тръгне мотора. Мога да ти дам и програма за смятане на жиглъори.
РАСО
- Kingpin
- Мнения: 2020
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
В megasquirt-a му е майката!!!!
Ама ако ще сменяш само това няма смисъл, поне валове му сложи!!!
Иначе и карбовете са мания, ама си е остаряла работа...
Аз лично мисля скуиртче да слагам зимата
А и за ежеднвената кола не виждам кво ти пречи механичната инжекция...
До колкото разбрах с оригиналната електроника на Г60 спокойно надуваш на 0.7 ако сложиш турбо...може и да греша
А ремапването е задължително просто, без значение к'ва му е електрониката...










paco написа:Дори да турбинираш мотора тая електроника от Г60 не ти върши никаква работа. Трябва да се ремапва.![]()
РАСО
До колкото разбрах с оригиналната електроника на Г60 спокойно надуваш на 0.7 ако сложиш турбо...може и да греша



- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
oettinger112 написа:Абе и според мен няма смисъл от карбуратори,ама щом си решил,после ще си ги махнеш,пъвото ще ти дава ебати разхода,второто на високите няма да ти храни добре колата,поне така ставаше с миналата ми кола,тя верно беше Лада,ама толко зор видя.Успех с начинанието.
Хах пич тука се изказваш доста неподготвен явно.. той определено няма да сложи ладови карбуратори на който на високите обороти не им стига една идея за да тръгнат замисли се малко .. човека първо мислеше за турбо конверсия но карбураторите май са му по присърце.. също така го позанвам лично и мога да кажа че не е човек който ще направи нещо което няма да върви

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта