ivo_minchev написа:Да разбирам, че за да има същия ефект и с газта трябва да имам газов инжекцион?
Да. Точно така. При ГИ дюзите са затворени при режим на ППХ, доколкото зная.
ivo_minchev написа:Да разбирам, че за да има същия ефект и с газта трябва да имам газов инжекцион?
stefan4o написа:За метана не зная как е точно, но предполагам, че е като при ГИ или АГУ. Как точно разбра, че не ти гори?Нали си с карбуратор? При него дроселовата клапа винаги остава лееееко отворена, поне това съм видял докато човърках моето 2е3.
Това не е вярно. Ако не вярваш, тествай на твоята кола, аз съм тествал на няколко и за всички НЕ е вярно това, което си написал.Somi написа:...
Най добра икономия се постига под оборотите на които е максималният въртящ момент на двигателя но близо до него примерно ако е 4000 3500 са ок ...
stefan4o написа:Soze13 написа:Този е сложил газ на С6 mhihi ...не го взимай много на сериозно с други думи mhihi
Какво общо има това с темата? Питането е за икономично каране. Не можем всички да сме чорбаджии като теб да караме на бензин...:
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта